Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام خسته نباشید. میشه قطره مولتی ویتامین و آهن رو بریزیم تو شیرخشک بدیم به بچه بخوره؟
- لیمو شیرین
سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهشه میتونم بهش لیمو شیرین بدم؟
- سلام
وقت بخیر دختر من روز ۹ خرداد در هفته ۳۸ به صورت زایمان سزارین به دنیا اومد با وزن ۲۵۲۰ سه روزگی پیش پزشک اطفال بردم گفت زردی داره ولی کمه مرتب شیر بش بده شیرخشک هم کمکی دادم شیرم کم بود دیروز در ۵ روزگی آزمایش زردی دادیم ۱۰ونیم پیش پزشک بردیم هیچ دارویی نداد فقط گفت بش یک ساعت یه بار شیر بده اگه رفت بالا براش دستگاه بگیرین الان سه روزه مدفوع نکرده میشه بهش قطره ناستر بدم ؟
- شیر خشک
سلام وقت بخیر دختر چهار ماهه ای دارم که شبا زود زود بیدار میشه احساس میکنم سیر نمیشه باتوجه به اینکه وزن گیریش خوبه آیا میتونم شیر خشک به عنوان کمکی بدم بهش و چه شیر خشکی بهش بدم
- استفاده از قطره چشم در بینی نوزاد
من امروز اشتباها از قطره ناپریوین به جای قطره بینی استفاده کردم و داخل بینی نوزاد شش ماهم ریختم. از صبح تا الان همش خوابه یا اگه بیدار بشه دووباره خوابش میبره . آیا نیازی هست به بیمارستان مراجعه کنم؟
- خس خس سینه
سلام پسرم ۶۷روزشه خسخس سینه دارد دکتر شربت تئوکال را تجویز کرد الانم خس خس داره چیکارکنم یه قطره کولیکزم داد باهم دیگه خطری ندارن
- شربت زینک
سلام به کودک سه ماهه روزانه میتوان چند قطره به او شربت زینک سولفات داد؟ با تشکر
- شیر خشک
سلام من نوزاد نه ماه دارم که شیر وخشک آبتامیل پپتی استفاده میکردم ولی لان پیدا نمیشه چه چیزی به جای آن به نوزاد خود چه شیر جایگزین بدم ممنون اگه راهنمای کنید
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام دکتر دخترم یک ماه و نیم چند روز از قطره بینی سدیم کلراید 65 درصد استفاده می کنم اوایل خوب بود حالا احساس میکنم دارو زیاد اثر نمی کند چکار کنم میشم از قطره بهتری استفاده کرد تشکر
- نوع مدفوع
سلام،پسرم پنج ماه و نیمشه دوبار هست ک وقتی مدفوع میکنه کمی از مدفوعش حالتش شبیه سفیده تخم مرغ هست با رنگ زرد شیر خودم رو هم میخوره،علتش چیه؟
- قطره باکتی ماید رابرای نوزاد۲۰ روزه تجویز کردندایا خطری برای چشماش نداره؟
- پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر برای پشه چ اسپره ای برای بدن بخرم پسرم۹ماه داره خیلی پشه اذیت میکنه قرص پشه هم گفتین ک احتمال الرژی میاره دیگ استفاده نمیکنم
- الرژی
سلام دکتر من پسرم ۹ ماهشه و کولیک داره و ب پرتئین گاوی آلرژی داره و شیرخشک اپتامیل اچ آ استفاده میکرد ک الان نیست و اینکه ب ببلاک کانفورت هم الرژی داره الان چ شیر خشکی بهش بدم ک در بازار موجود هست ممنونم ازتون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر نوزاد ۶۵ روزه ای دارم امروز دچار گرفتگی بینی شدید شده و زیاد عطسه میزند خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم امشب راحت تر تنفس کند
- تهوع دخترم
سلام دخترم یازده ماهشه از دیشب هرچی میخوره بالا میاره..تب نداره..بیحالم نیست..فقط بالامیاره چیکار کنم-??
- مولتی ویتامین
سلام.آقای دکتر دخترم شربت مولتی ویتامین نمیخوره چه ایرانی چه خارجیش حالت تهوع میگیره میشه با آب قاطی کنم بهش بدم؟
- اسهال نوزاد دوماهه
- تب
سلام وقت بخیر دختر ده ماهه ام یهویی تب کرد بدون داشتن هیچ گونه علائمی یک روزه تبش پایین نمیاد و بالای ۳۸٫۵هستش با شیاف استامینوفن ۱۲۵کنترلش میکنم علتش چی میتونه باشه و لازمه دکتر ببرمش
- دررفتگی لگن
- شیر شتر
پسر یکساله ام خیلی جیغ میزنه، شیر خشک میخوره، میگن به خاطر اینه که شیر مادر نخورده، و میگن شیر شتر بدم، میخواستم نظر شمارو بدونم،ممنون

