Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ختنه
سلام پسرم دوماهشه دو روزه ختنه کردیم روزی چند بار تو آب و صابون بزارمش ؟
- غذای کمکی
سلام برای نوزاد 5ماهه شروع سرلاک از یک قاشق چایخوری در یک فنجان آب مناسب است؟ در روز چند قاشق میتوان به کودک داد؟
- علت بالا آوردن شیر
سلام دخترم ۳ ماهشه تا بهش شیر میدم شیر بالا میاره چکاد کنم خیلی نگرانشم
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟
- عوض کردن شیرخشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر.الان چهار روزه به پسرم که پنج ماه و پنج روزشه رانیتیدین میدم.ولی تعییر چندادنی نگرده.همچنان بیقراره.و موقع غذا خوردن اذیت میشه.شیرخشک گیگوز میخوره.شیرخشکشو عوص کنم بهتر میشه؟چه شیرخشکی بدم؟سابقه یبوست شدن هم داره. مرسی بابت پاسخوگییتون
- آب بعد قطره ادزیر
سلام آقای دکتربعد قطره آدزیر میتونم به پسرم کمی آب بدم ؟بخاطر مزه قطره ۶ماهشه
- با سلام بچم ۵ماهشه ب شیرخشک معمولی حساسیت داره حالا پپتی جونیور خوبه وزن دهیش؟
- حساسیت به پروتیین گاوی نوزاد
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه من حساسیت به پروتیین گاوی داره و با مشاهده ی خون در مدفوع تشخیص داده شد.در همون هفته ی اول تولد. دکتر منو فقط از لبنیات ممنوع کرد و نگفت گوشت گاو هم ضرر داره و نباید بخورم.فعلا جز اون بار اول ، فعلا خون در مدفوع دیده نشده. الان متوجه شدم که علاوه بر لبنیات باید از گوشت گاو هم منع بشم. حالا سوالم اینه اگه فعلا خون در مدفوع نبینم میتونم همچنان گوشت گاو مصرف کنم و فقط لبنیات رو حذف کنم؟ یا در هر صورت گوشت گاو رو هم همراه لبنیات بایدحذف کنم؟
- ميزان خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٦ ماهو ١٨ روزشه طي ٢٤ ساعت كلا يازده ساعت ميخوابه( ٨ ساعت از شب تا صبح و سه ساعت هم طي روز )آيا اين ميزان خواب براي رشدش كافيه ؟ ممنونم ازتون
- مصرف کورتون در شیردهی
آیا زمان مصرف کورتون(پردنیزولون ۵۰)شیردهی منعی ندارد؟جسارتا پزشک گوارش گفتن کمتر شیر بده ولی نظر شما هم برام مهمه
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده
- سرفه
سلام.نوزاد دوماه و نیم دو هفته بعد تولد سرفه میکنه.از روز تولد تا الان عطسه میکنه رفلاکس هم داره.حالا به نظرتون مشکل چیه؟از رفلاکسه یا مشکلات ریه؟
- کرمک
سلام دکترخسته نباشیدمن یه پس ده ساله دارم که کرمک داره بعدش بردمش دکتربراش مبندازول۱۰۰نوشت یکیشواین هفتا ویکی دوهفته بعدبهش بدم بعدش گفتن کل خانواده بخورن منم یه پس ۵ماهه دارموخودم شیرمیدم وکترگعتن اشکال نداره هم خودتون وهم پسر۵ماهتون بایدمصرع کنیدماهم بکی دوهفته پیش ویکی امروزخوردیم اقای دکتراشکال نداره؟من خیلی میترسم
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
- مشکل دخترم ریه اش عفونت کرده چه داروی باید بهش بدم
زود به زود هم مریض میشه سیستم ایمنیش پایینه
- تب
سلام بچه سه ماه ۷ روزم تب داره بهش استامینیفون میدم هر ۶ ساعت. آیا ضرر داره چجوزی تبش و پایین بیارم به نظرم سرما خورده
- جوش صورت و بدن نوزاد
صورت پسرم چهار ماهشه اندازه یه دایره جوش قرمز زبر داره زیرش سفید میشه دوباره جوش میزنه شیر مادر با کمکی شیر خشک آپتامیل میخوره
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر قطره اهن تاچندسالگی باید ادامه داد؟
- اسهال دختر که ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکند
سلام آقای دکتر دخترم ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکنه و از پنج ماهگی غذا کمکی بهش دادم فرنی حریره بادام تخم بلدرچین و دکتر قطره آهن براش نوشت و مصرف میکنه البته دوتا دندان همه درآورد اول که اسهال کرد گفتم شاید مال دندان هاش باشه اما دندانش درآمد و هنوز که هنوز اسهال سبز رنگش ادامه داره مشکلش چیه آقای دکتر
- با سلام دخترم ۲۰ روزشه و الان سرفه و گلوش چرک کرده و اینو از پسرم گرفته دکتر بردیم هیچی نداد لطفا شما پیشنهادی دارین کمک کنین

