Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب پسر 13ماهه
2شبه تب بالای38 داره بهش آستامینوفن میدم بعد دو روز تب قطع نشده براش آموکسیسیلین125 گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه ممنون از راهنمایی شما
- شربت مولتی ویتامین مسترویت
سلام دخترم به شدت بی اشتها س میتونم ازشربت مولتی ویتامین مسترویت بدم وچه اندازه بدم دخترم هیجده ماهه اس
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
- مالیدن دماغ هنگام خواب..دخترم ۱۲سالشه یک ساله هر شب دماغش را خیلی میماله خیلی دکترش بردم فایده نداره چکار باید بکنم خودش هم متوجه مالیدن دماغش نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام دخترم ۱۲ سالش هست یک ساله هرشب دماغش را خیلی زیاد باکف دست میماله اصلا خودش متوجه نمیشه دکتر زیاد رفتیم داروی آلرژی و اعصاب و روغن بنفشه و ...تجویز کردن فایده نداشت لطفا راهنمایی کنید ممنون
- قرمزی اطراف دستگاه تناسلی کوک
سلام خسته نباشید دختر ۷ ساله ای دارم که اطراف واژن ومقعدقرمز شده اولین باری هست که این مشکل پیش می اید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- فسفر بالا
کودک دو ماهه ازمایش گرفتیم ازش فسفرش ۶/۵بود ایا فسفرش بالا هستش یا مجددا نیار به ازمایش هست ..با تشکر
- تب کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله دارم . از دیشب تب داره . هر ۸ ساعت ۷ و نیم سی سی استامینوفن پاراکید بهش میدم . ولی زیاد تاثیر نداره . میخوام بدونم این مقدار کم نیست ؟؟ وزنش ۲۰ کیلو هست
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
دختر ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو گرم دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ولی دوز مصرفی را نمی دونم
- برای کودک ۲۰ماهه چقدر مصرف شود
- تب وزدن دانه های ریز در بدن کودک ۳ساله
سلام.پسرم دوسال و 11 ماهشه.روی شکم وپشت دونه زده.تقریبا زیاد.روی دست وپا وصورت کم دونه زده در حد یکی دوتا
- خوردن اهنربا
یک هفته است یکی از مگنت های یخچال گم شده و من نگرانم پسر دوساله ام اونو خورده باشه ایا خوردن اهن ربا علامتی داره؟
- زردی دست وپا کودک 4ساله
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ماهه هستش شربت پدیزان میدم بهش ۲ سی سی هر ۸ ساعت ولی احساس میکنم به جای اینکه خوب بشه بدتر میشه. دارو رو قطع کنم شما چی پیشنهادی میدید .
- غش
کودک 15 ماهه من تا الان دو باره بخاطر درد اول گریه میکنه بعد حالت غش .چشاش بسته میشن و با جیغ خودم بازشون میکنه چند ثانیه است امروز بخاطر اینکه خواهرش دستشو پیچ داد از حال رفت
- سفالیکسین
با سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو وزنش بردم دکتر شربت سفالیکسین داد گفت هر ۸ ساعت یک قاشق نمیدونم یک قاشق چند سی سی ،میشه مقدار مصرفشو بهم بگید،ممنون
- واکسن شش ماهگی؟
سلام وقتتون بخیر دخترم پیش شما پرونده دارن آقای دکتر سه روز پیش واکسن شش ماهگی رو تزریق کردن بعد سه روز جای واکسن سفت شده چیکار کنم؟ میترسم توده بشه
- سلام وقت بخیر دخترم ۹سالشه سرما خورده بینیش کیپه چی مصرف کنه
سرما خوردگی دختر ۹ ساله به همراه آبریزش و کیپ شدن بینی.دارو چی مصرف بشه
- مشکل تنفسی
پسر من 4ساله است موقع راه رفتن خیلی کم گاهی نفس نفس میزند در بقیه مواقع اینطور نیست نیاز به مراجعه است؟
- واکسن يکسالگي
سلام آقاي دکتر من 6روز است که واکسن يکسالگي دخترم رو زدم گفتن اين واکسن بعد از ده روز علائمش نشان ميدهد دخترم کمي عطسه ميکنه ميشه بهش شربت سيتريزين بدم؟؟يا تو اين مدت که واکسن زده نبايد بدم؟
- شیرخشک
ببخشید آقای دکتر یعنی از یکسالگی به بعد اگه بخام کلا بجای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم براش سنگین نیست؟بچه من کلا شیرخشکیه و در روز ۶ الی ۷ بار شیر میخوره.چه شیر پاستوریزه ای پیشنهاد میکنین؟پرچرب یا کم چرب

