Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بچه ام قرص کلیدینیوم خورده
چیکار کنم الان
- شربت
سلام. خسته نباشید. پسرم 15 ماهشه شربت سفکسیم برا گلوش دادن روش نوشته هر24 ساعت 5 میل.. آیا میشه 12 ساعت هربار 2ونیم میل بدم یا همان طبق دستور پزشک؟وزنش 9 و700
- کپسول امپرازول
سلام اقای دکتر،دختر8ماه ام به مدت 4ماه عصرها نصف کپسول امپرازول 20بامعده خالی واخرشبها دو ونیم سی سی رانیتیدین میخورد وزن 6ماهگیش هشت ونیم بوده حال باتوجه به قضیه رانیتیدن آیا ادامه بدم ومیتوان امپرازول را قطع کرد؟باتوجه به شیوع بیماری کرونا که بیرون امدن مشکل شده ممنون از لطف شما
- سرفه
سلام پسرم پنج سالشه و ۱۹ کیلو عفونت ویروسی گرفت و دکتر گفت عفونت بهاریه تب شدید داشت ک کو اموکسی کلاو و تب بر مصرف کرد بعد یه هفته خوب شد حالا مجدد سرفه خشک ک انگار خروسک مانند داره و کمی اب ریزش بینی ک کمی غلیظه ولی سفید،ایا نیاز مجدد ب پزشک مراجعه کنم یا شربت بگیرم بدم اگر میشه راهنمایی کنید ممنون
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر پسرم 1/5هست،صبح تا حالا سرفه میکنه باید چه دارویی بهش بدم ؟
- سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم خوب بشه؟؟
سلام دختر من ۱۹ ماهشه و از دیشب اسهال بلغمی شده و تب میکنه روستا هستم و دسترسی به دکتر ندارم چه دارویی میتونم بهش بدم که خوب بشه؟؟
- عفونت چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه سرما خرده سرفه ابریزش وچشم هاش عفونت کرده کلی چرک میزنه بیرون وشبا که میخوابه چشاش باز نمیشه صبا ممنون میشم راهنمایی کنید
- واکسن یکسال و نیم
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان ده روز سرما خورده فقط سرفه و آبریزش بینی داشت ده روز که از سرما خوردگی میگذره ولی هنوز تک توک سرفه و بینشی کیپ مخاط داره ۱۷آبان واکسن یک سال و نیم داره که پنج روز از واکسن میگذره آقای دکتر چیکار کنم واکسنشو بزنم یا نه
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم
- تب کودک دوساله بدون هیچ علایمی
سلام ببخشید کودک دوساله دارم از پریروز عصر تب داره ،ایقدر شدید هست که به سه ساعت نمیرسه بیشتر زیر بغل پسرش داغ میشه،،لطفا راهنمایی ام کنید
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- استفراغ
سلام پسر دو سال و نیم دارم هنگام فعالیت زیاد و دویدن دچار استفراغ می شه بنظرتون مساله مهم و نیاز به پیگیری داره ؟ آتروزی یک طرفه داره و مجرای گوش بسته می باشد . ممکنه بخاطر آتروزی باشه
- فرورفتگی دنده دوطرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهه هست تولد۱۲۰۰بود وزنش.۳۴ هفته بدنیا اومده زیر دوطرف دنده ها موقع نشستن فرو رفتگی داره الان ۷۲۰۰ هست وزنش عکس سیته هم نرمال هست چکارکنم
- ختنه
درموردبیرون نیامدن آلت تناسلی پسر۴ ساله ام که۱۵روزه ختنه کردم پیش دکتربردم بادست اون دستکاری کروکر مدیلن رادادهرروزبعدسه بارشستوبزنماماهنوزدرست نشده لطفا راهنمایی ام کنیدباتشکر.
- قورت دادن زیاد هسته آلوبالو
سلام من دخترم دوسال وسه ماهشه حدود دوازده روز پیش آلوبالوی خشک را همراه هسته اشقورت داده ازون به بعد غذا نمی خوره اگر هم خورد بالا میبرد مدام مهم میگه شکم درد می کند خیلی هم بی حال است مدفوع هم خیلی کم دارد دوروزیک بار اونهم خیلی کم خیلی ممنون میشوم اگه راهنمایم کنید که چکار باید انجام دهم
- آسم و الرژی
سلام خسته نباشید پسرم ۱۰ ماهه هست و موقع خواب و بیداری بیشتر خر خر میکنهو صورتش گاهی اوقات لکه های قرمز ایجاد مبشه که زود خوب میشه متخصص تشخیص الژی دادن و لوراتادین تجویز کردن اما به محض وارد شدن شربت به دهانش عوق میزنه و استفراغ میکنه و نمیتونه دارو مصرف کنه چکار کنم ؟
- بینی
سلام دخترم ۳سالشه سرما خورده بود الان بینیشهمش مخاط داره و غلیظی ی آنتی بیوتیک میگین ک بدم خوب شه ممنون
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
سلام ناخون های دست و پا دخترم دونه ب دونه دارن بلند میشن میخاستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟

