Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دونه قرمزی روی پا
باسلام پسرمن یک سال ونه ماداره که روی پاهاش دونه های قرمزدرامده خواستم بدونم که چیکار کنم که خوب بشه ازچه پماد یادارویی استفاده کنم ممنون از شما زنده باشی
- سی تی اسکن
با سلام و عرض ادب سی تی اسکن معز نوزادم اینو نوشته لزعا بگین یعیت چی؟ باتشکربافت پارانشیمال مغز نرمال است.کانون هیپردنس درفوسای خلفی دارد که میتواند بعلت خونریزی باشد
- گرفتگی بینی و عطسه
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۱۷ماه هست الان دو روزه موقع شیر خوردن و خوابیدن به پشت بینیش صدا میده انگار گرفتگی داره در طول روز هم چندتا عطسه میکنه به نظرتون چیکار کنم؟
- شربت کلسی شور
سلام خسته نباشید اقای دکتر شربت کلسی شور اشکال نداره به بچه های ۴تا ۱۰ داده بشه ممنون میشم جواب بدین
- عفونت ادرار
سلام دختر تب داره و عفونت ادرار شربت سفکسیم خوبه بدم دختر یک ساله و چهار ماه 12کیلو
- Detoxing By means of Perspiration: The Human body’s Inherent Purification
- اس امپرازول
آقای دکتر سلام سه چهارم امپرازول رو برای دختر ۲ ماهه م تجویز کردن،چطوری اندازه گیری کنم؟؟و با همون میزان آبی که روی بسته نوشته شده؟؟ ممنون از شما
- بچم همش زور میزنه قرمز میشه جیش که میکنه گریه میکنه شیر خودم میخوره
- عفونت گلو
دخترم چهار سالشه دچار عفونت گلو شده از شربت هم نمیتونه استفاده کنه اگه سفکسیم 200 بدم خوبه براش چگونه استفاده کنم
- زردی
سلام من بچم زردی داشته.توی ۱۸روزگیش آزمایش گرفتیم دکتر گفت الان ده ونیم درصدداره خوبه الان شده ۲۵ روزه چشماش هنوز یکم زرده.ممکنه ک زردی دوباره برگرده.ویه چیزدیگه اگه روغن زردحیوانی خودم بخورم وب بچم بدم ضررداره
- سلام پسرم ۱۱ سالشه نافش قرمز شده آب چرک میده و تب کرد چکار باید بکنم
- دخترم ۵ماهشه استفراغ شدید داره و مکرر چکار کنم لطفا رهنماییم کنید
- خارش
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۵ماهشه خارش دماغ داره که نمیتونه بخوابه چند روزم هست پاهاشو میماله بهم ناله میکنه وقتی میخارونم آروم میشه.میشه سیتریزین داد؟
- درباره رفلکس
سلام خسته نباشید ببخشید من نوزاد دارم که ۱۸میشه ۲ماه وقتی میخوابه انگار چیزی دهنشه که میجوه بعد توی دهنش اب جمع میشه شبا احساس خفگی بهش دست میده انگار نمیتونه اب دهنش رو قورت بده گاهی چند سرفه هم میکنه تو خواب ناله میکنه میشه دلیلش رو بگید
- ۲۰ سالمه و هسته خرما خوردم
- آلرژی و ریفلاکس نوزاد
سلام و وقت بخیر،دختر 85 روزه ای دارم که حدود 4روزه بیحال و خواب آلوده و میل به شیرخوردن نداره .البته حساسیت به پروئین شیر گاو داره و به تازگی شیرخشکشو با نظر پزشک تغییر دادم .خواستم بپرسم علائمش مربوط به عفونت و ویروسه یا ریفلاکسش و آلرژی که داره؟
- نوع شیر خشک
آقای دکتر سلام اجرتون با خدا که جواب مارو میدین واقعا ممنون سوالی داشتم به شیر خشک وزن دهنده معرفی کنید و اینکه در یه شیر خشک کالری بالا مهمه یا پروتین بالا ؟ سوال سومم لطفا جواب بدین اینکه دو نوع شیر مثل بیومیل و نان قاطی کنیم مشکلی هست ؟
- سلام آیا قطره سولفاستامید10درصد آیا برای نوزاد که چشمش قی میکند ثاثیر داره
- نفخ
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه که رفلاکس داره برای نفخ و دلپیچه چه دارویی میشه داد؟
- سلام اقای دکتر دخترم 8ماهه هست با وزن 7/300چقد سیتیریزین بدم برا سرفه و عطسش

