آزمایش بدهید تا در صورت کمبود جبران گردد
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اومیکرون در کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. ما هممون اومیکرون گرفتیم که شدید نیست. دخترم گوارشش به هم ریخته همش سکسکه میکنه و و حالت رفلاکس پیدا کرده. و گلوش هم کمی خلط داره. با توجه به اینکه اصلا اجازه نمیده کسی معاینهش کنه، آیا دارویی هست که تو خونه بهش بدم؟ سن: دو سال و چهار ماه وزن: یازده کیلو
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبع ها مطب تشریف دارین
- سرماخوردگی کودک۳/۵ساله
سلام آقای دکتر برای سرفه وگلودرد مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵چقدرودرچندنوبت هست ممنون
- اسهال کودک همراه خلط
با سلام دختر من ۲ سال ۶ ماهشه اول برج یکبار دچار اسهال و یک مقدار استفراغ شد بردم دکتر دارو داد و حدودا ده روزی طول کشید تا خوب شد.دکتر گفت اسهالش ویروسی بود و باکتریایی شده ۵ روزی دارو دادم خوب شد.چندین روز گذشت دوباره اسهال شد الان پنج روزی هست اسهاله دکترمتخصص اطفال آزمایش مدفوع نوشت آزمایش و انجام دادن گفتن هیچی نیست و کاملا خوبه و هیچ دارویی دکتر نداد.الان هنوز اسهاله و اسهالش انگار توش خلط داره.دیروز ۴ بار امروز ۴ الی ۵ بار شکمش کار کرده و اسهاله نمیدونم چیکار کنم آیا باید دوباره ببرمش دکتر؟؟یا مشکلی نداره و از روش های خانگی درمان اسهال فقط استفاده کنم؟
- قطره پدی لاکت،
سلام.پسرم دو روزه که آنفولانزا گرفته.بردمش پیش دکتر بهش انتی بیوتیک داده و گفت احتمال داره که اسهال هم بشه(آزیترومایسین .پلارژین کیدز،استامینوفن)مصرف میکنه. من تو خونه قطره پدی لاکت دارم. امروز از صبح پسرم با اینکه اصلا اشتهایی نداره و به زور یه مقدار کم بهش غذا میدم دو بار شکمش کار کرده و مدفوعش تقریبا شل و بلغمی هست . میخواستم ببینم میتونم از این قطره بهش بدم؟آيا برای این وضعیتش مؤثره؟پسرم ۲ سال و ۱۰ ماهشه و ۱۲ کیلو و۸۵۰ گرم وزنشه اگر این قطره براش خوبه میشه لطف کنید مقدار و نحوه مصرفش رو بهم بگید؟
- شیر خشک
پسرم سه سال نیمه هست، شیر گاو نمیخوره، منم تا الان بهش شیر نان ۳ دادم ولی الان دکترش میگن کافی نیست و شیر اپتاکید تجویز کردن، اینو هم نمی خوره، میتونم شیر اپتاکید رو با نان ۳ ترکیب کنم تا کمکم به منش عادت کنه؟
- سرفه خلط دار
سلام پسرم سه روزه سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط داره واحساس میکنم چرکیه چه شربتی بخوره خوب بشه
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- قرص خوردن
با عرض سلام. آقای دکتر امروز بچه 22 ماهه ام مشغول بازی بود که متوجه شدم دستش قرص باکلفن 10 هست مطمئن نیستم خورده یا نه ولی اگه خورده باشه خطرناکه؟ با این که شک دارم خیلی میترسم خدا رو شکر حالش که خوبه و مثل روزای دیگه هستش
- سرفه خشک
با سلام و درود دخترم 9سالشه سه روزه سرفه های خشک داره شربت پلارژین کیدز دادم اما هیچ فرقی نکرده .فاویسم هم هست .ممنون میشم راهنمایی کنید برای سرفه شد چه دارویی بدم؟؟ تب ندارد -وزنش۱۸ کیلو
- دل پیچکی نوازد و کم خوابی
سلام بچه م یک ماهه است رازیانه روزانه بهش میدم ولی خیلی دل پیچه داره حتی از تو خواب هم اذیت میشه خیلی خوابش کمه چی بهش بدم؟؟ مرسی
- بالابودن wbc
سلام .دخترم۶ساله wbcآن ۱۲۹۰۰شده قبل آزمایش آمپول دیسیکلومین زده ویه آب پرتقال خورده موقع آزمایش ازترس آمپول زردوسفیدمیشد بعدگلودردوسرفه واستفراغ وشکم درد هم داشت که بعدزدن آمپول دردشکم واستفراغش ۸۰درصدخوب شدراهنمایی کنید لطفن..ممنون
- جمع شدن آب دهان در خواب
سلام. پسر ٣ سال و ده ماهه مدتيه هنگام خواب آب در دهانش جمع ميشه جوري كه شروع ميكنه پشت سر هم قورت دادن . قبلا زياد رفلاكس داشت اينم فكر كردم از رفلاكسه يه دوره امپرازول دادم بهش ولي مشكلش حل نشد
- عدم رشد قد وموو وزن
سلام ببخشید دخترم چهار سالش هست خیلی لاغر و رشد موهاشم کمه شربت زینک پلاس خارجی دارم بهش میدم چه نوع شربت کلسیم یا شربت شربت امگا3 بهش بدم ممنون میشم
- خون دماغ شدن
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر پسرم هشت سالش چند باره از یه سمت دماغش خون میاد خواستم دلیلش رو بدونم ،باید چیکار کنم
- درد آلت تناسلی
سلام آقای دکتر دختر من ۳ سال و ۷ ماهشه ۳ روز آلت تناسلیشا نشون میده و میگه درد میکنه تب نداره چیکار کنم ادرار که میکنه گریه نمیکنه که بگم سوزش داره بعد از ادرار گریه میکنه میگه درد میکنه
- بیماری سرماخوردگی
سلام پسرم 6سالش هست وزنش هم 16کیلوالان نزدیک 20روز که سرما خورده آموکسیسیلین ، مونته لوکاس پرد نیزولون نئوتادین هم خورده خوب نشده سرفه های ناجور میزنه ازصبحی هم چشمش چرک کرده قرمز هم هست چکار کنم خالا
- پاسخ بهسلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
سلام آقای دکتر، خسته نباشید کودک 4ساله من دوماه پیش سرما خورده و اصلا آبریزش بینی نداشت، یعنی هیچ وقت موقع سرماخوردگی آبریزش بینی نداره، و از اون موقع تا الان بینیش کیپه و موقع خواب از دهانش کف سفید میاد بیرون، اوایل فکر میکردم دچار تشنج میشه که کف میکنه، ولی همون موقع صداش میزنم هشیاره، به نظرتون مشکل چیه، ممنون
- شربت تیماسین برای کودک فاویسم ضرر نداره
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه

