Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- سرفه. خلط. کودک
سلام. خسته نباشین. از شب یلدا به بعد دختر بزرگم 11 سالش هست دماغ کیپ شد و سرفه هر چی اسپری الرژی داشت دادم بهش. هر چی شربت سرفه بود. ولی همچنان هست خلطی. حالا دو هفته کمتر من و دختر کوچیکم 5 سالش هست اول با عطسه شروع شد از نوع الرژی عطسه میکردم گلو میخارید و الان ما هم سرفه خلطی اصلا خوب نمیشه. روتارین خودم میخورم. به بچه ها هم شربت سرفه میدم. ولی هیچ فایده ای نکرده. الان ما سرما خوردیم یا الرژی هست. چی بخوریم که این سرفه ها قطع بشه. ممنون
- سلام خسته نباشید پسرم ۸ سالشه فارمنتین ۶۴۳ داره شربتش میزان دوزش رو میخواستم بدونم
- تب
برا بچه ۱۱ ساله ۳۴ کیلو چه مقدار استامینوفن برا پایین آوردن تب لازمه ؟
- طریقه مصرف سفیکسیم برای کودک18ماه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- اسهال خونی،
سلام آقای دکتر پسرم 6ساله اش هست یک هفته هست که ویروس دل درد واسهال را گرفت بردم دکتر یکسری دارو داد با کو آموکسی کلاو الان همه چیزاش خوب بود تا اینکه بهش بارهنگ دادم وکلا اسهال شد بعد اسهال اش یه کمی خون درونش بود در ضمن هنوز کوآموکسی کلاو را میخوره پودر پدی لاکت را میخوره علت چیست آقای دکتر خیلی نگرانش هستم و اینکه گاهی دلش هم درد میگیره لطفاً راهنماییم کنید ممنون از لطفتون
- استفراغ کودک
کودکم از صبح استفراغ میکند هیچی نمیخورد فقط شیره خودمو میخوره بالا میاره
- ازیترومایسین
سلام اقای دکتر بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو سرماخورده ازیترومایسین دکتر داده ولی نمیدونم چند سی سی و چه جوری بدم؟
- استفاده کپسول یاقرص انتی بیوتیک یه جای شربت به کودک زیر شش سال
سلام پسرمن چهار ساله هست مشکل معده داره وقتی مریض میشه شربت انتی بیوتیک بالا میاره واین مسئله باعث تحریک معدش میشه ولی قرص کپسول میخوره میشه بهش قرص انتی بیوتیک داد؟
- ابتلا به ،evb. در کودکان خطرناک است؟
من دخترم سه سالشه و یک ماه پیش به evb مبتلا شد البته مهد کودک هم جدیدا میره از اون موقع خوب شد ولی اول عفونت ادراری و بعد عفونت گوش گرفت آیا این در اثر ویروس evb هست ،؟ آیا این ویروس باعث سرطان میشه؟
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام میخواستم بدونم واکسن هجده ماهگی تا کی مهلت داره که نزنم ؟
- انتی بیوتیک
سلام و عرض ادب پسرم سرما خورده بود فارمانتین میدادم خوب شده بود ولی بخاطر دوره تکمیل دوره درمان بودن ۷ روز ینی تا امروز ادامه دادم از دیروز دوباره سرما خورده سرفه و تب و بدن درد شدید داره دکتر بردم ازیترومایسین نوشته بنظرتون ازیترومایسین رو بدم؟چون تازه فارمانتین تا امروز دادم اگه نه چه شربتی بدم واسه سرفه و تبش که بالاس و درد بدن خیلی ممنون پسرم دو ساله هست خیلی ممنون از لطفتون
- درد سفیدی چشم کودک ۷ساله
سلام خدمت شما،درد شدید میگیره شدید ول میکنه واشک میاد از چشمش ،دکتر قطره باکتی ماید۱۰داده دردش کم شده ولی یکم چرک کرده،آیا طبیعیه،واینکه از دیشب حیلی بالا میآورد، وشربتومترال خورد قطع شده آیا میشه دلیل بالا آوردن، ازچشمش باشه،واینکه این قطره چشم چطور باید بریزم چند قطره ،کی خوب میشه اقای دکتر عزیز۰۰🙏🌹
- واکسن
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر دخترم ۱۸ ماهشه و من از تب بالای واکسن ۱۸ ماهگی خیلی میترسم.از طرفی خیلی بد داروئه و درست و حسابی دارو نمیخوره و بالا میاره و گریه میکنه.میتونم بجاش هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن بزارم؟ و اینکه شربت ایبوپروفن رو میتونم بهش بدم؟
- اسهال کودک
با سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست اسهال هست و میگه دل درد داره و حالت تهوع داره و یک بار استفراغ کرده چه دارو یا پودری استفاده کنم و چه مقدار خیلی ممنون
- سلام وقت بخیر دخترم ده ماهشه اصلا غذا نمیخوره فقط شیر کادر میخوره چیکار کنم؟وزنشم ۸ و نیم کیلو هست،ب دنیا اومد ۲ کیلو صد
- تب واسهال
کودک 7 ماهه ام 2روزه علاوه بر تب ،اسهال خفیفی هم داره و غذا وشیر میخوره فقط روزا سرحاله ولی شبها بی قرار وتب میکنه؟؟؟
- اسهال
سلام دکترپسرم دوروزدیگه یکسالش میشه تقریبادوروزه که شکمش زیادکارمیکنه وپاش همه سوخته وقرمزمیشه موزبهش دادم خوردزیادفرق نکردخیلی گریه میکنه چکارکنم توروخداالان شرایط بردن به دکترشوندارم ممنون
- فروفورت
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید قطره سیدرال بهتره یا فروفورت؟؟ ب من میگن سیدرال آهن کمتری داره. از طرفی بچم به گندم و جو حساسیت داره اسهال میشه ، فروفورت رو میشه بهش داد؟سیدرال گاهی پیدا نمیشه

