Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- التهاب و قرمزی
سلام اقای دکتر ،نوک آلت تناسلی محل خروخ ادرار نوزاد پسرم زیاد ملتهب و قرمز شده. علتش چی هست به نظرتون و چیکار کنم برطرف بشه؟
- کم حجم بودن ادار
سلام اقای دکترکودک ۱۰ماهه ی من حجم ادراش کمه هرنیم ساعت هردویاسه ساعت ادارمیکنه ولی حجمش کمه.چون درطول روز ک پوشاکش میکنم پوشاکش سنگین نمیشه شایددرطول روزیدونه یادوتاپوشاک اونم زیادخیس نمیشه عوض میکنم.وزنش ۹کیلوآب وغذاهم خوب میخوره.دکتراطفال هم بردم آزمایش اداروخون وبرای ویتامین این چیزانوشت خداروشکرمشکلی نداشت.ولی نکرانم .نظرتون چیه
- یبوست نوزاد ۴۰ روزه
سلام دختر من ۴۰ روزه هست برای دل درد و کولیک بردم دکتر بهش شربت اهورا نی نی و پدی لاکت و قطره ایزی کول داد بعد مصرف این داروها یبوست شده و هر دو روز با ماساژ و به سختی شکمش کار میکنه. شیر مادر میخوره و گاهی اوقات شیر خشک اچ آ بهش میدم. دارویی برای یبوست میشه معرفی کنید؟ خیلی اذیت میشه. ممنون
- نفخ نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد بیست روزه دل پیچه داره بیمارستان کودکانم بردن گفته نفخ داره ولی دارو نداده گفته از تغذیه مادره شیرش نفخ داره نمیتونه بخوره و وقتی میخوره دل پیچه میگیره،هیچ دارویی نداده زیاد گریه میکنه نگفته چیا بخور چیکار کنیم؟؟؟
- گریه کودک هنگام شیر خوردن
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری دارم یک ساله و دو ماهه که تقریبا سه روز است خیلی بد شیر میخورد به صورت بیقرار و ناله خوابش هم خیلی سبکتر شده بحدی که با کوچکترین صدایی بیدار میشود و گریه میکند هنگام خواب هم کنار گلویش را میکشد بچه ام خیلی مریض است. خواهش میکنم کمکم کنید آقای دکتر
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام دختر شش ماهه ام آزمایش مدفوع داده که در اون wbc2-4 است آیا عفونت یا التهاب دارد ؟ ممنون از شما
- سرما خوردگی نوزاد۵ماه ۷.۵گیلو
- استفراغ همراه سرماخوردگی
سلام من پسرم چهار ماه و نیم سن داره الان سرماخوردگی گرفته دکتر بردمش میگه سینه پهلو کرده الان عکس سینه هم ازش گرفتیم مشکلی نداشت ولی بازم سرفه شدید وخس خس سینه داره استفراغ هم داره تازه شیر هم نمیخوره لطفاً کمکم کنید نمیدونم چیکار کنم ؟
- بالا میاره دختر یک ماهم کف پاش سرده
سلام دخترم یکماهشه بالا میاره .کف پاش سرده بعضی وقتام اروغ نمیزنه و دل درد میگیره بعضی وقتا تهوع به شکل پنیری هست و بعضی وقتا خود شیر و بالا میاره
- نوع مدفوع
سلام،پسرم پنج ماه و نیمشه دوبار هست ک وقتی مدفوع میکنه کمی از مدفوعش حالتش شبیه سفیده تخم مرغ هست با رنگ زرد شیر خودم رو هم میخوره،علتش چیه؟
- نوزاد چهار ماه
سلام دکتر نوزاد من ۴ ماهش یک روز درمیون مدفوع میکنه تاحالا چند بارم تو مدفوعش خون دیدم دکتر اطفالم بردم میکه مشکلی نیست
- بوی واژن نوزادوامدن مایع زردرنگ
دخترم سه ماهه دارم ازواژنش مایع زرد رنگ وبوی هم دارد میشه راهنمایی کنید تشکر
- بارداری
در هفته ۱۱ باردای هستم استفراغ و اضهال و خیلی بی حال هستم ایا خطر داره این حال و به جنین اسیب میزنه .و اینکه اصلا غذا نمیتونم بخورم
- تغذیه مادر
سلام . آقای دکتر بچم 2 ماهش داره تموم میشه شیر خشک و شیر مادر میخوره میخوام بدونم بازم نباید گوشت گوساله بخورم؟چون گوشت گوسفند دوست ندارم
- حرکت نوزاد ۹ ماهگی
باعرض سلام خدمت آقای دکترچندتا سوال داشتم ۱- نوزاد دختری دارم ۹ ماهه ولی تاحالا نمیتوان بشیند یا چهار دست وپا حرکت کند ولی دوست داره تو پاهای خود وایسه بعد بحالت کمر که میره حرکت میکنه به سمت بالا غلطیدن هم انجام میده حرکت آن وقتی به کمر میره اینطوری که برعکس چهار دست وپا که روی سینه خیز بر میداره این روی کمر خیز به طرف بالا میره هر وقت میخوایم کمکش کنیم که بشینه بعضی موقعها میخواد وایسه۲- اقای دکتر چند ماهه وزن نگرفته وزن موقع تولد حدود ۳ کیلو بود الان ۶.۵ کیلو غذای که بهش میدیم فقط غذاهی که کمی نمک وادویه زده باشیم میخوره وبقیه رااصلا نمیخوره لطفا راهنمایی کنید
- زردی نوزاد
سلام اقای دکتر،نوزاد خواهرم،هشت ماهه به دنیا اومده،الان پنجاه روزشه،با وزن سه کیلو ،از روز اول زردی داشته،الانم زردیش 11هست،برای زردییش دکتر مراجه کرده بهش شربت ملین منیزم داده،تقریبا 20 روزه داره بهش میده،الان چند روزه استفراغ میکنه ممکنه برای این شربت باشه،با تشکر
- زردشدن پوست نوزاد۷ماهه
سلام نوزاد۷ماهه ای دارم ک ۲۰روز پیش آزمایشcrpخونش ۴۸بود ک رنج آزمایشگاهیش۶بود سفیکسیم تجویزشدبعداز۴روز دوباره آزمایش دادک اومده بودزیر۶ومدت ۱۰روز سفیکسیم خورد الان۳روزازاتمام دارومیگذره ک پوست صورت وبدنش زرد شده ولی تب یااسهال نداره خیلی نگرانم علت زردشدن پوستش چیه ؟
- تشنج نوزاد
سلام .آقای دکتر پسر آبجیم تشنج خفیف داره ایا درمان میشه خیلی نگرانیم میشه راهنمایی کنید
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- رگه های سیاه رنگ شبیه نخ
سلام خسته نباشید من دختر ۷ ماهه دارم از مدفوع نوزاد رگه های سیاه اومد بردیم دکتر براش شربت انگل داد سه روز بعد یه هفته یه بار هم داد یه هفته کشید تا اون رگه ها دیده نشن حای وقتی شربت و خورد بعد دو روز وز وز مدلشون شده بود اما بعد دو هفته بازم مدفوع دخترم دیده شدن سه بار هم آزمایش بردم مدفوع هیچی دیده نمیشه اما وقتی عکس مدفوع دخترم و به دکتر نشون میدم میگه انگله منو راهنمایی کنین تا حالا یه عالمه دکتر بردم زیاد نفخ داره شبها زود به زود بیدار میشه 😔

