Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت زینک سولفات
شربت زینک چه مارکی بخریم ؟
- غش
کودک 15 ماهه من تا الان دو باره بخاطر درد اول گریه میکنه بعد حالت غش .چشاش بسته میشن و با جیغ خودم بازشون میکنه چند ثانیه است امروز بخاطر اینکه خواهرش دستشو پیچ داد از حال رفت
- دانه های زیرپوستی
سلام وقت بخیر. بچم ۳ سالشه. ۳ روز و نیم تب داشت. الان دو روزه که تبش قطع شده. حدود یک ساعت پیش یهو یه قسمتایی رو صورتش و دست قرمز شد و دونه های زیرپوستی برجسته زد که خارش هم داره. قرمزی ها و دونه ها یهو ایجاد میشن و بعد از چند دقیقه خوب میشن و دوباره یه قسمت دیگه ایجاد میشن. فعلا فقط رو دستش هست. علتش چیه؟ بین تب و دونه ها ارتباطی هست؟ شربتی هست بدم؟
- دانه قرمز
جناب دکتر پسر چهار سال ونیم من یک روز تب داشت وقطع شد، بعد از دو روز دانههای قرمز ریز روی دست و پاش زده علتش چی هست؟
- تب واکسن
با سلام ببخشید دخترم بعد از ۴ روز تزریق واکسن۱۸ماهگی هنوزم تب داره و بی قراری می کنه،قطره استامینفون و شیاف هم تبشو پایین نیاورد،دکتر براش شربت پروفن تجویز کرد و الان مرتب ۲ ۲روزه بهش میدم و تبش پایین میاد و بعد اتمام اثرش مجددا تبش بالا میره و بی حال و بیقراری می کنه.البته بعضی وقتا که با پروفن تبش میاد 36.7بازهم بیقرار و بیحاله.ممنونم اگه راهنمایی کنید.
- غذای کمکی
شروع غذای کمکی برای کودک رفلاکسی از چند ماهگی باشه؟ و با چی شروع بشه؟شیرخشک نمیخوره شیر مادر هم کمه .وزنش هم کمه ممنونم
- مصرف ازیترومایسین
سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک سه ساله باوزن ۱۲کیلو چقدر است
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون
- چگونگی مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰
برای کودک دو نیم سال ۱۳ کیلو وزن سیفیکسیم ۱۰۰ رو چن بار در روز و چقد بدم؟
- شربت زینک گلوکونات
سلام.من شربت زینک گلوکونات برای پسرم که سه سالشه تجویز شده این شربت روی قدش تاثیر منفی نمی ذاره که باعث کوتاهی قدش شود؟.و اینکه من پسرم لاغره برای چاق شدنش تاثیر داره ؟
- تب و دل درد
سلام مجدد آقای دکتر. دخترم 3 سال و 4 ماهش هست. 13 کیلو. قدش هم 96 سانت. تبش از سه شنبه شب شروع شده. دیشب هم تب داشت. امروز صبح هم دوباره تب کرده بود. این دو روز تب همراه با دل درد بوده. آزمایش خونش عفونت نشون داده. داروهایی که دکتر درمانگاه بهش داده به این ترتیب هست: Pelargin Kids، گل گریپ، ایبوپروفن، پاراکید. قبلا سابقه عفونت ادراری داشته وقتی نوزاد بود و تحت نظر شما بوده. آذر ماه آزمایش کلی براش نوشته بودید که همه چیزش خوب بود. فقط ی مقدار آهن خونش زیاد بود که اهن رو قطع کردیم خوب شد. عفونت ادراری هم نداشت. ولی از اوایل بهمن هست که مهدکودک میره. سه شنیه که از مهد تعطیل شده این علائم رو داشت.
- گریه
سلام و احترام.پسرم دوسال وسه ماهش.چندوقته خیلی نق میزنه غروگریه.مثلا برنامش تموم میشه گریه چیزی میخوادباگریه دایم درحال غرزدن.غذاهم درست نمیخوره البته ازاول بداشتهابود..چندماه پیش ی آزمایش بردم گفتن دکترکه ازضعیفیه بهانه وگریش ومقداری آهنش وکلسیمش کم ک شربت دادن.خستشدم گاهی دادمیزنم سرش تحملم کم شده..بایدببرم آزمایش دوباره یا طبیعی ؟
- فاویسم
با سلام ببخشید قرص میترونیدازول برای مادر شیرده که نوزاد فاویسم داره شکلی داره؟
- سردردوحالت تهوع
باسلام دختر من ۱۱ ساله و چند روزی است که سر درد و حالت تهوع دارد ممنون میشم کمکم کنید
- امیکرون
سلام پسرم ۲٫۵ساله ای دارم که کرونا گرفته دکتر بهش سفیکسیم داده میتونم بهش بدم یانه چون شنیدم بیماران کرونایی نباید آنتی بیوتیک مصرف کنند
- مولتی ویتامین
سلام. وقتتون بخیر ببخشید تقریبا1سال هست روزی 5سی سی شربت ایمیونس میدم به بچم مشکلی ندارد ویتامین ها طولانی مدت استفاده کنیم؟
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
مقدتر مصرف سفکسیم۱۰۰ برای پسر۵ساله با وزن۲۰ کیلو چقد است؟
- دانه هاي قرمز رنگ و جوش
سلام آقاي دكتر دخترم حدودا ٦سال داره روز اول تب بالا داشت روز دوم كف پا و دست و روي زانو و نواحي تناسلي و آرنج و دهان و گلو دانه هاي قرمز رنگ و بعضي جاها شبيه جوش زده به دخترم استامينوفن پاراكيد و قطره بيني و شربت پلارژين ميدم نياز هست بيارمش مطب؟
- جوش پشت گوش کودک
پسرم ۶ سالش هست پشت گوشش جوش داره که گاهی متورم وقرمز میشه علتش چیه
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰
پسرم دوسالشه و سرما خورده دکتر براش آزیترمایسین ۲۰۰ تجویز کردن هر ۱۲ساعت دو و نیم سی سی وزن پسرم ۱۴/۵ کیلو میخواستم ببینم اوکی؟ اخه آزیترو مایسین روزی یکبار معمولا تجویز میشه

