Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ماست و جوپرک
سلام وقتتون بخیر.آقای دکتر برای نوزاد ۷ ماه و نیم میشه زرده تخم مرغ و.ماست داد ؟؟جوپرک میتونم اضافه کنم به سوپ؟ لطفا آقای دکتر جواب سوالم رو بدید.
- بی قراری
سلام من یک ماه خونه خودم تو مشهدبودم دخترم خیلی اروم بود و اکثرا خواب ولی سه روزه اومدم شهرستان یک دفعه ای جیغ میزنه و گریه میکنه شربت دل درد به موقع میدم یکی بهم گفت چون شیر خشکیه ابش عوض شده اینجوری شده درسته ؟؟ ممکنه بخاطر همین باشه
- باسلام دخترم نه ماهه است دوماه پیش تب شدید که ده روز طول کشید بعدش اسهال شدوکم کم خوب شد ولی بدنش دانه های ریز و قرمز میزنه واطراف ان لکه های صورتی میزنه الان دوماهه خوب نشده میشه لطفاراه درمان شو بهم بگین
برا اسهال نوزاد سه ماهه چ دارویی ب نوزاد بدیم؟؟
- گريه
بإسلام نوزادي ٥ماهه دارم كه از ٣ماهگي وارد خو جمعي ميشوم شروع به گريه شديد ميكند در حدي كه نفسش بند مي آيد،هيجوره هم آرام نميشود مگر آنكه از محيط خارج بشم حتي اگه جاي خلوتي هم باشم و حدود ده نَفَر ادم اضافه بشن باز شروع با گريه ميكند،نوزاد من بشدت آرام است و اصلا گريه نميكند،يه صداي اذان و مداحي گريه ميكند.هيچ مجلس ختمي نميتونم برم چيكار كنم حتي مهماني
- جوش
سلام آقای دکترپسرمن۵ماهشه وجوشای قرمزروصورتش داره که تو۲ماهگیش کرم آتوپیکس و رعایت پروتئین براش تجویزکردیداماخوب نشدبایدچکارکنم خسته شدم
- سلام نوزاد هشت ماهه من الان دوروزه بینیش خیلی کپ شده و آبریزش بینی داره چه شربتی بهش بدم؟
سلام نوزادهخشت ماهه من الان دوروزه بینیش خیلی کپ شده و آبریزش بینی داره چه شربتی بهش بدم؟
- خاراندن پشت گردن
سلام دکتر دخترم یازده ماهه هست همش پشت سرشو میخاره و پست گردنشو طوری که بعداز خارش قرمز میشه به دکترش گفتم گفت بچه ها موقع دندون درآوردن گردن و قورت و دماغشونو میخارن تا الان هم ۸ تا دندون درآورده ابن خارش بخاطره چیه ممکنه حساسیت داسته باشه البته چند وقتیه دکترش تشخیص رفلاکس داده چون عوق میزد ممکنه بخاطر رفلاکس باشه ؟؟؟؟
- اسهال
دخترم آخر این ماه ۳ماهش تازه تموم میشه سه روزی میشه دفع مدفوع زیاد شده در صورتی روزی یکبار دفع داشته ولی الان زیاد شده الان چیکار کنم از همه مهمتر میخواستم بدونم ایا پستونک دادن به نوزاد دفعات شیر مادر رو کمتر میکنه ؟
- پسرم ۶ماهشه
سلام نوزاد ۶ماهه دارم که بخاطر عفونت ریه دوبار تو خواب حالت تشنج بهش دست داد الان قرص فنوباربیتال روزی ۳۰میلی میخوره و همچنین بعداز بستری شدن بردمش پیش متخصص گوارش بهش داروی رفلاکس داده والان دوباره حالا سرما خوردگی داره بردم دکتر بهش ازیترومایسین ونئوتادین و پلارژین داده الان بچم روزی شاید ۱۵نوبت دارو میخوره خیلی نگرانم بنظرتون همه این داروها رو با هم میدم مشکلی براش پیش نمیاد
- نحوه خوابیدن
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که علاقه زیادی به مکیدن داره و بیشتر اوقات دستش رومیخوره مخصوصا زمان خواب می خواستم بدونم میتونم بهش پستانک بدم؟اگه میتونم چه مارکی؟واینکه بعضی وقتا وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده دلیلش چیه؟ممنون
- کودک من دو ماهشه سفکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده اما مقدار مصرف را نداده
- عرق کردن دست وپا
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۷ماهشه دست و پاهاش عرق میکنه همش البته پدرشم هست از بچگی دست وپاهاش عرق میکنه فک میکنم ک ارثی باشه میخواستم بپرسم چیزی نیس ک رفع بشه
- مشکل مدفوع نوزاد
سلامپسرم واردهفت ماهگی شده توروزچهارپنج بارمدفوع داده که بامدفوعای قبلش فرق میکنه ومدفوعش قسمت باسنشومیسوزونه علت چیه
- لکه قرمز خشک صورت وبدن
یه پسر نورزاد دارم لکه های قرمز خشک روی بدنش داره که خیلی گریه میکنه
- جیغ ناگهانی
سلام شب بخیر نوزاد من نارس بدنیا اومده 34 هفتگی بدنیا اومد الان 3 ماه و نیمشه بیدار بود و داشت بازی میکرد که یهویی جیغ شدیدی کشید و گریه کرد لکه خونی هم تو سفیدی چشمش دیده شد بزور آرومش کردیم بیماری گرفتگی عروق هم داره دلیل گریه ناگهانی و جیغش و همچنین لک خون توی چشمش چیه؟؟ ممنون میشم کمکم کنید
- آزمایش
سلام آقای دکتر دخترم هشتم مهر میره تو یازده ماه تا حالا آزمایش خاصی انجام نداده چه آزمایشی لازمه؟ما به خاطر کرونا زیاد دکتر نمیریم
- مصرف داروی ممنوعه
سلام من برای دخترم که 10 ماهه هست وبیماری فاویسم داره یک بار قطره باکتری ماید استفاده کردم چکار کنم
- پارافین خوراکی
سلام دکتر میشه به دخترم 3ماهشه پارافین خوراکی بدم ک راحتتر دوستشویی کنه دذ ضمن فاویسم داره تداخل ندارن؟
- زور زدن نوزادان
سلام نوزادم۴۸ روزشه کش وقوس شدید داره وخیلی زور میزنه؟دلیلش چی میتونه باشه؟
- مشکل دندان دراوردن نوزاد
سلام آقای دکتر....پسرم ۱۰ ماه و ۶ روزشه ولی هنوز دندون در نیاورده خیلی نگرانم چکار کنم.

