Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آد
سلام آقاي دكتر من امروز تازه متوجه شدم كه قطره آد كه ب دخترم ميدادم طبق چيزي كه روي قوطي زده ٢٥قطره امروز شمردم ٢٠ قطره ميشده اشتباه زدن يعني تا الان هر روز ٢٠ قطره ميخورده دخترم ٥ ماهشه
- بادکردن یک طرف بیضه نوزاد
بیضه سمت راست پسرم خیلی بزرگتره ایا مشکلی داره
- پیچ وتاپ خوردن نوزادواسهال
باسلام. نوزا ۱۸روزه ام خیلی فشار به خودش میاره وقرمز میشه خصوصا وقتی که اسهال میکنه.دکتر بردم شیر خشک بیومیل سوی رو براش نوشت و۲تا قطره کولیکز وپرولیدداد.ولی الان ۴روزه که با اینکه استفاده میکنم براش بازم عینه روز اول هنوز.بیشتریام میگن قولنج شده.ممنون وسپاسگزارم که راهنماییم کنید.
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام دختر شش ماهه ام آزمایش مدفوع داده که در اون wbc2-4 است آیا عفونت یا التهاب دارد ؟ ممنون از شما
- ۵ قطره کیدی لاکت برای بچه ۳ماهه کافیست؟
فرزندم ۳ ماهشه ایا ۵قطره کیدی لاکت براش کافیه یانه
- عارضه اسهال بعد از مصرف شربت فارمنتین ۴۵۷ در نوزاد ۷ ماهه
دخترم ۷ ماهه و وزن ۷/۵کیلوبه علت عفونت گوش با علائم تب براش فارمنتین ۴۵۷ دوبار در روز ۴ سی سی تجویز کردن بعد از اولین دوز مصرف دچار اسهال آبکی شده به نظرتون دوز دارو براش زیاد نیست؟دارو رو قطع کنم دیگه تب نداره
- نوزاد ۵ ماه
نوزاد پسر پنج ماهه تا ۲ روز پیش با علافه زیاد شیر رو میخورد و خودش نگه مبداشت شیشه شیر رو ( از روز اول کودکم شیر خشک خورده) ولی امروز از صبح تا حالا شیر رو نمیخوره و بیقراره کلا
- سرفه کردن نوزاد۲۰روز
سرفه کردن شدید نوزاد۲۰روزه چه بایدکرد
- خوردن دستمال
سلام نوزاد ده ماهه ام یه تکه دستمال کاغذی از این دستمال کاغذی طرح دارها خورد مشکلی پیش نمیاد؟
- سرفه وگرفتگی بینی نوزاد چهار ماه 23روزه
سلام اقای دکتر دخترم چهار ماه23روزشه در 35 هفته 5روز به دنیا اومد از اولم هم گرفتگی بینی داشت قطره بتامتازون پزشک اطفال تجویز کرد و الان دوروزه خیلی سرفه میکنه به قدری که استفراغ میکنه اسفراغش خلطی هست باید چیکار کنم
- آلرژی
سلام .خسته نباشید .پسر ۱۸ ماهه دارم که دو روز است که نوک انگشتان دستش برآمدگی های کوچک و متعددی از زیر پوست دیده میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که دلیل این چیست و آیا کمبود ویتامین دارد یا آلرژی یا ویروس و .... ؟ ممنون
- سرفه نوزاد
نوزادام سه ماهه یکی دوهفتس نه تب داره نه آبریزش ونه علامت دیگه ای از سرما خوردگی ولی سرفه وادسه پشت سر هم میکنه بهش دارو چی بدم
- پاسخ بهتغذیه
با سلام خدمت پزشک گرامی بهترین عدای کمکی برای اولین روز به نوزاد ی که امروز وارد هفت ماهگی شده است چیست با تشکر
- تبخال
سلام،من تبخال زدم نمیدونستم ک برا بچهها خطرناک هست وچهار روز پیش پسر پنج ماهه برادرم رو بوسیدم مادرش خیلی نگرانه و البته خودم چند روز طول باید بگذره ک خیالم راحت بشه خطر برطرف شده؟؟؟؟؟
- زور زدن هنگام دفع
سلام وقت بخير دختر من هم شير خودمو ميخوره هم شير خشك كمكي ٥ ماه و ٢٠ روزشه تقريبا از يك ماهگي تا الان موقع دفع زور ميزنه و قرمز ميشه ولي مدفوع شل هست ايا مشكلي داره
- سرماخوردگی
سلام پسرم هفت ماهشه تب داره شربت ستادین دی اشکال ندارهاستفاده کنه
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام ،آقای دکتر،پسرم رودر ده روزگی بنا به توصیه مرکز بهداشت بردم برا آزمایش تیرویید 4.75=t4=107.66-t3=1.95_tsh زردی هم یازده ونودوچهار،الان پانزده روزشه،آیا نیاز یه آزمایش مجدد تیروئید دارد؟ممنون
- خس خس سینه
سلام پسرم ۶۷روزشه خسخس سینه دارد دکتر شربت تئوکال را تجویز کرد الانم خس خس داره چیکارکنم یه قطره کولیکزم داد باهم دیگه خطری ندارن
- پارگی مقعدنوزاد ۵ماهه
سلام آقای دکتر نوزادپسر من۵ماهشه روزی ۵بار شکمش کار میکنه.همین باعث شده دهانه مقعدش یکم پاره بشه.چیکار کنم که خوب بشه ؟خواهشن راهنماییم کنید
- رفلاکس
سلام.وققتون بخیر. دخترم دوماهشه و بعد شیر خوردن بالا میاره.یک ماهگیش ۴۱۰۰بود این ماه ۴۷۰۰شده بنطرتون وزن گیریش خوبه؟از بس بالا میاره میگم نکنه وزن نگیره.و اینکه چیکار کنم کمتر بشه چون روزی چن بار لباساشو عوض میکنم .سونو انجام دادیم گفتن مشکلی نداره.پودر اس امپرازول دادم تاثیر نداشت

