Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم فاویسم داره مدفوع اش به زور بیرون میاد چی بهش بدم
- اب دادن به بچه
با سلام ببخشید آقای دکتر نوزاد ۷ ماههای دارم که بخاطر کم بودن شیرم ادرارش کریستال داشت الان بهتر شده من میخواستم بدونم روزی ۱۰۰ سی سی اب براش زیاده؟؟؟چون اب بدنش کم شده الان یک ماه و نیمه بهش غدا میدم روزی چهار بار
- پستونک
سلام آقای دکتر دختر منداره دندون در میاره ولی بیشتر وقتها پستونک داخل دهانشه مخصوصا موقع خواب بدون پستونک نمیخوابه. آیا دندوناش کج میشه ضرر داره برای دندون در اوردن
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- ادزیر
سلام آقای دکتر به بچه 18 ماهه ادزیر بدم قطره آهن هم باید جداگانه بدم؟
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- زردی کف پاکودک ده ساله
سلام کف پای پسرم همیشه زردهست.لطفابگیدعلتش چیه؟ درضمن پسرم ،جیگر،پسته،گوشت قرمز،شیرنمیخوره
- فراموش کردن دوز قطره باکتی برای کودکم
سلام اقای دکتر کودک من دختر یکسال و هشت ماهه هست چشم چپش قی میکنه نمیدونم چقدر دوز این قطره باید مصرف کنم راهنمایی کنید لطفا
- سرماخوردگی نوزاد ۴ماهه
سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهه سرما خورده ابریزش بینی داره سینشم خس خس میکنه براش شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ گرفتم با شربت گایول بهش بدم
- سلام وقت بخیربچه من ۳۵ روزشه وزردی کم در صورت وبدنش هست میتوانم در ۴۰ روزگی اون روختنه کنم
- سلام آقای دکتر دخترم یکساله است دماسنج تودهنش شکسته جیوه درزمینه دیدم امانمیدونم خورده یانه خطرناکه چکاربایدبکنم
- تیره شدن پوست دور ناخن نوزاد
درود، چند روزی میشه که پوست دور ناخن دست دختر یک ماهه ام تیره شده، دلیلش چی میتونه باشه؟
- سلام دکترخسته نباشید من دخترم چندروزتب داشت دارودادم خوب شدولی بدنش جوش ریززده بیرون مشکل چیه باتشکر
- سیفیکسیم ۱۰۰
دختر من ۲ سالشه دکتر چند وقت پیش براش سیفیکسیم۱۰۰ تجویز کرد اما چون خوب بود بهش ندادم الان گلوش عفونت داره صبح ها بوی دهنش میاد و گوشاش به شدت خارش داره میخوام بهش بدم باید چه میزان بدم بخوره؟
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
سلام من همزمان پاراکیدباشیاف استامینوفن استفاده کردم برای دهتر نه ماهه ام چکارکنم حالا خیلی میترسم
- کم کردن وزن و استفراغ
سلام پسرم ۱۱ماهش خیلی بی اشتهاست و وزن کم کرده و شیرخشک میخوره و هرشیری بهش میدم بالا میاره لطفا راهنمایی کنین چیکار کنم ممنون
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- سلام دختر من 10 ماهشه مدام سرفه میکنه بردم پیش متخصص بستری هم کردم اسپری داد وشربت آزیترومایسین هنوز هم که داره سرفه میکنه چیکارکنم
- سلام دخترم سه ماهشه رفلاکس داره دکتر شیرخشک ببلاک ال اف نوشت حالا چرا ال اف مگ برا اسهال نیست؟؟ بعد ال اف چاق کننده است؟؟
- واکسن کرونا و مبتلابان به فاویسم
سلامضمن تشکر، آیا نوجوانان ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم، منعی برای تزریق واکسن کرونا دارند؟

