Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و ۲۰روزشه شیر نمیخوره فقط تو خواب اونم کم میشه قطره زیتو کید بهش بدم برای اشتهاش؟
- عرق كردن كف پا
سلام خسته نباشي دخترم ٥ ماهشه هراز گاهي كف دست و پاش عرق سرد ميكنه دليلش چيه ممنون
- زدن سر به زمین و دیوار
با سلام خدمت آقای دکتر دختر ده ماهه دارم که چند روز است در حین چهار دست و پا رفتن سرش را میزند به زمین یا اگر کنار دیوار بایستد سرش را میزند به دیوار محکم هم میزند دلیل اینکار چیست و باید چکار کنم
- خلط پشت حلق سرفه
باسلام دخترم دیروز شش ماهه شد ده روزه پشت حلقش خلطه واسش قطره بینی میریزم بعد چندروز سرفه خشک شروع شد بعد سرفش خلط دارشد الان چهارروزه سرفش صدامیده چکارکنم واکسن بزنم سرفه میکنه مشکل پیش میاد
- تغدیه
با سلاماقای دکتر از چند ماهکی میتوان به حریره ی نوزاد پسته وکردو اضافه کنیم ایا این دو برای خطخس سینه مناسب هستند یا نه
- نوزاد زیریک سال
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم ازتون پسرم۹ماهشه میخواستم بپرسم ک میتونم عروسی اینا ببرمش چون شنیدم برای بچه خوب نیس سروصدای عروسی
- قطع شیر شبانه
سلام وقت بخیر اینکه میگن شیر شب از ۴ الی ۶ ماهگی باید قطع کرد بخاطر اثر پوسیدگی روی دندان درسته الان فرزندم ۵ ماه است وزنش در چهار ماهگی ۵ و ۲۰۰ بود بخاطر زود رس بودنش شیر شوشو باید قطع کنم ؟
- اسهاال
سلام دخترم ده ماهه،وزن۱۱کیلو،شیرخودمومیخوره،چندوقته مدفوعش شبیه اسهال آبکی شده خیلی سبزرنگه،سه بارردرروزدفع داره درحالیکه قبلامدفوعش طبیعی بود فقط یکباردرروزدفع داشت وزردنگ بود،بی قراری نداره،تب نداره اما مختصری دستاش داغه بخاطر دندون درآوردنه گمونم
- رفلاکس نوزاد ۴ ماه و ۲۷ روزه
سلام پسرم ۴ ماه و ۲۷ روزشه.گاهی وقتا شیر خوردنی خودشو به عقب میکشه.یا میخوام بهش شیر بدم سرشو عقب میده و نق میزنه وگریه میکنه.شیرخشک گیگوز میدم با کمی هم شیر خودم.بالانمیاره.دفع هم داره روزی یک تا دوبار.ممکنه رفلاکس داشته باشه؟
- فلج مغزی
سلام خسته نباشیددخترم هفت ماهشه غلت نمیزنه و گردن نمیگره دستش سمت اشیا برای گرفتن نمیبره دکتر گفت ک مغزش دستور نمیده راجبش تحقیق کردم نوشته شده بود فلج مغزی ولی هیچکدام از قسمت های بدنش فلج نشده ایا نگران کنندس راه درمانش چیست
- اگزما
سلام دختر من ۸ماهس،از وقتی به دنیا اومده ،روی پلکش اطراف چشمش اگزما هست،و شدیدا میخارونه،هر پماد زدم درست نشده،و رژیم غذایی رو رعایت کردم باز بدتر میشه
- بی تابی نوزاد
سلام آقای دکتر . نوزادم امروز خیلی بی تابی و گریه میکنه کجا ببرمش ؟
- سرفه خشک داره بعد عوق میزنه
برای بچه ۴ ماهه که سرفه خشک داره و بعدش از شدت سرفه عدق میرنه کتوتیفون خوبه یا سالبوتامول
- نوزاد ۶ ماهه دارم گلوش چرک کرده خلت داره چی بهش بدم
- استفراق
آقای دکتر اگه داشته باشه ریفلکس با دارو میشه درمان کرد واگه درمان نشه چی میشه
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هرچه شیر میخوره استفراغ میکنه تب نداشت اما الان یه مختصر تب هم داره اما قبا استفراغ سرما خوردگی داشت ایا استفراغ میتونه از سرما خوردگی باشه؟؟
- کارنکردن شکم نوزاد ۵۰روزه
وزن بچم ۴کیلو ۱۰۰است و۵۰روزشه شکمش دیر کار میکنه .خیلی زور میزنه به قدری که صورتش قرمز میشه .ولی شکمش کار نمیکنه.مدفوعش هم از زمان تولدش سبز رنگ هست .این خطری برای بچم ندارد .ممنون میشم از پاسختون
- جیغ کشیدن در خواب
سلام وقت بخیر نوزاد پسر چهار ماهه دارم هفته اول تولد چکاپ بردیم پزشک اطفال نظر کولیک دادند دارو بایو کولیک دایمتوادن دادند گذشت تا سه ماهه کی دوباره چکاپ بردیم تشخیص رفلاکس دادن شربت سگا نیوز همان داروهای کولیک الان مدتی است در خواب جیغ وحشت ناگ گریه بیدار میشه وچند پزشک متخصص ویزیت کردن تمومی گفتند سالم است اگر سالمه چرا جیغ نق نق می زنه همیشه بی حاله با گریه از خواب بیدار میشهچ
- رفلاکس
سلام مجدد خیلی ممنون که جواب سوالم را دادید. دخترم 6 ماه است با سونوگرافی معلوم شد رفلاکس داره از 40 روزگیش داره دارو های مختلف میخوره (رانیتیدین،امپرازول، متوکلوپرامید) الانم که داره قرص نکسیوم با شربت موتیلیوم میخوره ولی خوب نشده هنوز بالا میاره خیلی نگرانم که به مریش اسیب نرسه همه چی هم رعایت میکنه خودم چون شیر میدم شما بگید چکار کنم؟
- نگه داشتن مدفوع
سلام دخترم مدفوع خود را نگه میدارد یعنی اولش بشدت سنگ میباشد بعد نرم میشود حتی شیرش رو هم تعویض کردیم ولی فایده نداشت

