Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب کودک ۴ساله
باسلام خدمت آقای دکتر.میخواستم بدونم قرص ملاتونین برای تنظیم خواب کودک ضرر داره البته با تجویز پزشک؟ممنونم
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم
- شربت آفاکسیم
خسته نباشید آقای دکتر پیرو جواب قبلی ازتون تشکر میکنم بچم۷کیلو وزنشه که به ازای هر۸میلیگرم مصرف میشه۵۶میلیگرم ولی باعرض پوزش نمیدونم مقدارش چقد یا چند قطره میشه لطفاً میشه پاسخ بدید بخدا مهمه،باتشکر ازشما
- انگل
سلام کودک سه ماه دارم بردم دکتر آزمایش نوشت انجام دادیم گفت هم عفونت وانگل داره بهش شربت سفکسیم داد گفت یک ماه بعد دوباره باید آزمایش بدید آیا شربت سفکسیم برای انگل خوبه یا خود به خود انگل از بین میره
- مکمل
سلام .اقای دکتر .پسرم 22 ماهشه .مکمل ها رو نمیخورد منم تا حالا ندادم .انروز با شربت گل محمدی مولتیش رو قاطی کردم خورد اشکال نداره؟ممنون
- مقداردوز شربت ازیترمایسن 100
برای کودک ۸ماهه عفونت گوش مقدارمجازشربت آزیترومایسن ۱۰۰چقدرمیباشد
- درباره دارو
سفکسیم صد برای کودک سه ونیم ساله باوز ۱۴کیلو چند سی سی بدم
- غذا
سلام آقای دکتر، پسرم یکسال و چهار ماهشه میتونم بهش روزانه مقدار کمی ژله بدم؟ مرسي
- دل درد
سلام پسرم ۵ سالشه دیشب تو خواب شیر موز بهش دادم بعد از یک ساعت با دلدرد شدید از خواب بیدار شد و بالا اورد یکساعت اروم شد و خوابید دوباره با دلدرد بیدارشد دیسیکلومین هم یبار دادم با روغن زیتون شکمشو چرب کردم هی یه زره خوب میشه دوباره دلدرد داره
- افتادن ناخن خود ب خود دست و پا
سلام ببخشید دکتر ناخن دست و پا ی دخترم خود ب خود میوفته علتش چیه؟؟دخترم ۷سالشه.
- دونه زدن بدن کودک و تب
سلام آقای دکتر پسرم سه روزه دونه های قرمز زده و تب کرده،دونه هاش خارش دارن و بیشتر رو دست و پاهاشه،دکتر دارو سفکسیم 100،لوراتادین و استامینوفن داد،ولی دونه هاش هنوز خوب نشده چیکار کنم ؟؟؟
- شیردون شدن کودک
ممنون میشم جواب بدید آقای دکتر وقتی بچه دچار اسهال و استفراغ بشه میگن شیردون شده چطوری شیردون بچه بگیرن ممنون هستم جواب
- چکاپ
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 5ماهشه یه چکاپ ازش گرفتم پلاکت و گلبول سفیدش بالا بود البته 10روز پیش سرما خورده بود به نظر شما ایراد نداره؟موقع آزمایش فقط یه کم اسهال داشت سرماخوردگی خوب شده بود ایراد نداره؟لازم نیست بعدا تکرارکنم؟ممنون🌼
- در مورد گلو درد
سلام .دخترم ۱۰ سالشه و ۲۹ کیلو وزنشه گلو درد شدید داره چه دارویی بهش بدم بخوره؟
- میکروسفالی
سلام ایادرمان جدید برای مبتلا به میکروسفالی در دنیا آمده کودک ۶ساله ام مبتلاشد درصورتی که تمام آزمایشات خوب بود حتی غربالگریهای بارداری وحتی سونوگرافی ها همه خوب بود بعد از به دنیا اومدن از یک ونیم ماهگی رشد مغزش متوقف شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سیاه شدن دندانها
سلام دکتر دختر من یکسالو پنج ماهس و قطره آهن لیپوزفر میدم بهش و مولتی ویتان .دندنهای بالاییش که ۴ تاهستن سیاه شده آخه این قطره آهن سیاه نمیکنه که آیا پوسیده شده؟البته دخترم چند بار تو شب شیر میخوره آیا باعث پوسیدگیش میشه هرکاری کردم نشد خیلی بی قراری میکنه شیر ندم و بعدش هم آب نمیخوره که مشکل ساز نشه چاره چیه؟
- زگیل بدن
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ روزه هستش و کنار سینه راستش یه زگیل کوچیک هستش خطرناکه؟
- رشد کمقد و وزن
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماه و ۶ روزشه ماه اول فقط خوب وزن گرفت کولیک داشت و یه ماه و نیمش بود ک سرما خورد دوباره سه ماهگی سرما خورد توی این چند ماه وزن کم اضاف کرد مثلا ماه دوم ۲۰۰ ماه سوم ۳۰۰ و ماه چهارم ۳۵۰ گرم خیلی نگرانشم نمیدونم به خاطر چرک خشک کنایی بود ک خورد اضاف نکرد یا چیز دیگه ای گفتن زینک خوبه برا اشتها نمیدونم چ مارکی بش بدم توی اینترنت گفته بالای ۲ سال میدن ممنونمیشم راهنمایی کنیددکتر گفت مولتی پدیابست بده ک تاثیری نداشتوزن تولد ۳۹۰۰ الان ۶۳۰۰ هست
- شربت
سلام خداقوت.شربت آهن یا مولتی که میدم به پسرم بعدش آب میخوره میگه دهنم تمیزشه اشکال نداره یا باید خالی بخوره بدون آب
- ایجاد رگه ها خونی فرمز و قهوه ای در صورت کودک بعد از رفع انسداد گلو بعد از گیر کردن غذا
با سلام احترام لطفا راهنمایم کنید کودک ما یه پسر یک ساله و یک ماه است که یک روز پیش موقع هندوانه خوردن در گلو کودک گیر کرد و کودکماان دچار خفگی شد یکی دو دقیقه طول کشید تا حالت خفگی رو بر طرف کردیم اما متاسفان چند دقیقه بعد از بر طرف شدن خفگی رگه های کوچک زیر پوستی کوچک کوچک در تما سطح صورت ایجاد شده حالت رگ مانند به رنگ قهو ای و قرمز خیلی نگرانم بچه مون هیچ مشکلی الان از لحاظ تنفسی و رفتار و حرکت نداره فقط این رگ های ریز قهوه ای قرمز و قهوه ای در زیر پوست صورتش ایجاد شده؟ ایا خطرناک و اینکه بر طرف می شه اصلا طی این یک روز کم یا زیاد نشد

