Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اشتها
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر پسر ۴ساله ام از مراجعین شماست مدتیه کم اشتهاست بیزحمت یه دارو یا قرص معرفی میکنید که بی ضرر باشه و همچنین مولتی ویتامین ، میتونه از کپسول و قرص هم استفاده کنه.
- سلام.پسرم ۶سالشه و ۱۶ کیلو..بینی وگلوش عفونت داره…ازبینی دماغ سبزرنگ میادوشبها سرفه میکنه نمیتونه بخوابه..میخواستم ببینم چه مقدار سفکسیم بخوره؟
سلام.پسرم ۶سالشه و۱۶ کیلو...شبها خیلی سرفه میکنه..بینیشم پره نمیتونهدنفس بکشه..دماغ سبزرنگ میادازبینی...چه مقدارسفکسیم ۱۰۰بخوره؟
- اس
- سلام میشه برای کودک یک ساله شیاف استفاده کرد ۱۲۵ نصفع میشه استفاده کرد یا کامل
- سلام ببخشید پای پسر ۶ سالم میخ حدود ۲ سانتی رفت کامل ضد عفونی کردم و بستم از صبح که بیدار شده پاش درد میکنه و نمی تونه کف پاشو بزاره زمین . چی کار کنم ؟
- پوشک
دختری ۶ ساله دارم که هنوز نتونستن پوشاک رو ازش بگیرم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد چکار کنم آیا به نظر شما مشکل مغذی دارد؟
- کرم برای دونه پا
سلام دختر من یک سال چهار ماهه هست و در اطراف پا هاش دونه های ریز زیاد قرمز رنگ هست و بی قراری میکنه چه کرم ای باید استفاده کرد
- سر گیجه کودک ودرد دور ناف شکم
سلام بچه من ۶سالشه و۲ ماهه سر گیجه ودرد دور ناف داره که چند بار دکتر رفتم یبار سونو گرافی از شکم و کلیه شد که تو کلیه سنگ داره بعد از چند روز باز این شکم درد دور ناف و سرگیجه داره که سونو گرافی کل شکم و ازمایش شد و مدفوع که خدارو شکر سالم بود ولی من الان نگرانشم چیکار باید بکنم
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم ازنوزادیش موقعی ک گریه میکرد پوستش کبودمیشدونفس نمیکشید وازحال میرفت فقط موقعی ک گریه میکرد اینطورمیشد،الان ک پنج سالش شده هنوزم همینطوره گریه میکنه تپش قلب، تنگی نفس و لرزش دست داره دکتربردم ب جوابی نرسیدم خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید.ممنون.
- سرماخوردگی
سلام دکتر وقت بخیر دختر من ۲ سالشه وزن ۱۲ کیلو سرماخوردگی ویروسی دارد ریه عفونت داره دکتر براش شربت فارمنتین ۶۴۳داده نمیدونم چند سی سی باید بهش بدمممنون میشم راهنمایی کنید
- گرفتگی بینی
سلام.اقای دکتر.پسر 8 ساله ام .گرفتگی بینی داشت.لوزه ی سوم رو عمل کردیم.ولی همچنان گرفتگی بینی دارد.خیلی اذیت میشه.چیکارکنیم
- سلام پسرم ۳سال و۴ماهشه وزنش ۲۶ کیلو هست سرماخورده بینیش خیلی گرفته وسرفه های خشک میزنه چه شربت فاراموکس خوبه براش درضمن فاویسم هستش
- با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
- میزان خون ۱۳/۹
با سلام وخسته نباشید دختر ۸ساله دارم که در آزمایشی که داده میزان هموگلبین۱۳/۹ هستش از ۱۵/۵آیامشکلی ایجاد می کنه واین که دوباره نیاز به آزمایش مجددهست؟ ممنون
- تب کودک ۱۰ ماه
سلام بچه من امروز ده ماه تمام شد ولی از صبح تب داره شربت استامینوفن دادم ولی حس میکنم تب توی شکمش نفسش داغ تازه دوتا دندان پایین در آورده امکان داره مال دندان بالای باشه چند روز پیش سینش از آب دهنش خس خس میکرد و یک روزم اسهال داشت
- غده
سلام دو روز رو گردن فرزندم پشت گوش ورمی قد نخود ایجاد شده
- خوردن شمع توسط کودک 2 ساله
- خوردن هسته آلبالو
پسرم ده ساله سه چندتا آلبالو رو با هسته خورده مشکلی براش به وجود نمیاد؟
- شیرخشک ای آر
سلام آقای دکتر بچم ۹ماه س هنوز رفلاکس داره، بهتر شده نسبت ب قبل ولی خب کامل نه.شیر مادر میخوره ولی شیرخشک کمکی هم میدم شیرم کمه شیرخشک ای آر براش مناسبه؟از نظر ویتامین های مورد نیاز بدنش میپرسم. خیلی خیلی ممونم
- استامینوفن 500 برای فاویسم
سلام. آیا برای گلو درد و تب بالای کودک مبتلا به فاویسم، میتوان از قرص استامینوفن 500 استفاده کرد ؟

