Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست کودک سه ساله
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم هرسه چهارروزیه بارمدفوع میکنه تونوزادی یعنی قبل یه سال که شیرمیخورداصلاایننطورنبودبعدغذاخورشدناینطورشده میخواستم ببینم مشکلی نیس حتی گاهی بعدسه چهارروزخیلی هم عادی دستشویی میکنه یعنی اصلا یبوستی نیس
- شربت تقویتی
سلام پسری یک ساله دارم با وزن ۷ کیلو آیا میشودشربت سناستول یا سندروس بدهم
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین دخترم پنج سالشه ویتامین دی میخواستم بگین چجوری بهش بدم و کدوم ویتامین دی ؟؟دوزشو بگین ممنون ۱۸کیلو هست
- رفلاکس کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و نیم و یازده کیلو هست الان سه روز رفلاکس شدید و بدبو داره نفخ هم داره شربت فاموتیدین قبل شام یک سی سی میخوره بنظرتون چیکار کنم نگرانم
- پاسخ بهسلام من بچم یک سالو نیمشه سرماخورده بودداروهاش شنبه تموم شد ازیترومایسین هم تا شنبه تموم شد و صبح یکشنبه و دوشنبه دیدم یه کوچولو سینه اش چرک داره اشکالی داره از امروز دباره بهش بدم
سلام آقای دکتر، خسته نباشید کودک 4ساله من دوماه پیش سرما خورده و اصلا آبریزش بینی نداشت، یعنی هیچ وقت موقع سرماخوردگی آبریزش بینی نداره، و از اون موقع تا الان بینیش کیپه و موقع خواب از دهانش کف سفید میاد بیرون، اوایل فکر میکردم دچار تشنج میشه که کف میکنه، ولی همون موقع صداش میزنم هشیاره، به نظرتون مشکل چیه، ممنون
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- مثلا مامان بابا خاله میگه وابستگی شدید به خاله اش داره و باباش
سلام دختر خواهرم ۲سالش تمام شده ولی خیلی کم کلامت رو میگه و تند تند دستش کنار گوشش میگیره میگه الو و حرفهایی که نامفهوم هست میزنه شبها دوست نداره لامپ خاموش بشه
- کمبود وزن و قد پسر ۴ساله
سلام آقای دکتر.پسرم ۴سالشه قد ۹۸وزن ۱۵.خیلی ریزس.پیش هردکتری هم رفتیم گفتن مشکلی نداره ولی پیش همسناش واقعا ریزه اس.اشتهاش خوبه ولی تکرر مدفوع داره.روزی ۳یا۴بار.کم خونی داره که بهش آهن میدم.راسیپ و لیکو آپ هم میدم برتی رشد و وزن گیرس
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- کودک ۲ساله و ۳ساله
سلام خسته نباشید من بچه هام یکی ۲ساله هست ۴الی۵روز سرما خورده سینه اش خیلی خیس خیس میکنه شربت چرک خشک کن و آستامینوفن گرفتم هر۱۲ساعت چرک خشک کن وهر۶ساعت آستامینوفن دادم زیاد تاثیر نکرده و دخترم۳ساله هست تازه سرما خورده امروز داره سرفه میکنه چه داروی بگیرم بهتره
- کرونا
سلام اقای دکتر پسرم یک سال هفت ماهشه ابریزش بینی ویک بار تب کرده حالا سرفه میکنه ایا احتمال دارد کرونا داشته باشه
- شربت پدیابست
سلام دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وزنش ۱۰ و۲۵۰ است شربت پدیابست اپتابت بهش بدم مشگلی نداره
- سلام و عرض ادب،پسرم دو سالشه و تبش سی و هشت و نیم بود،بردمش دکتر شربت فارمنتین۶۲۳ داد،اما با هر ترفندی که شد نتونستیم شربت رو بهش بدیم،میخواستم بدونم قرص جایگزینی داره؟
- ویتامین پدیابست
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم دوسالشه وزنش ۱۳کیلوهستش میخواستم بپرسم ویتامین خارجی اسمش پدیابست هستش روزی چند سی سی بخوره ممنونم
- درد و ورم سینه
سلام دختر من ۱۰ سال سن دارد و چند روز است که سینه چپش ورم کرده و درد دارد علت چیست
- آنفولانزا
سلام پسرم 9سالشه آنفولانزا گرفته به شدت سرفه میکنه خلط داره تب ولرز داره چه دارویی بهش بدم
- سلام بچم ۹ماهه برای وزن ۹کیلوگرم چندمیلی شربت سفیکسیم۱۰۰بدم
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰
انگشت اشاره پسر ۸ سالم شکسته و زخم شده دکتر آتل بسته و سفکسیم۱۰۰ نوشته ۱۲ ساعت ولی مقداری را ننوشته وزن ۲۵ کیلوگرم است
- زخم اثنی عشر
سلام ببخشیدمن یه سال پیش پسرم ۴سالش بودبردم دکتربه خاطردل دردتب سردرد اسهال شدید گاهی هم استفراغ واندوسکوپی انجام دادیم گفتن زخم اثنی عشرداره کپسول اوزنیم ۲۰ میلی گرم بهش دادن چندماهی خوب بودالان دوباره دل درددورناف وزیرشکم داره اشتها نداره میخواستم بپرسم میشه دوباره همین کپسول استفاده کنم؟

