Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت لیکو مولتی
سلام دکتر جان، آیا این شربت تقویتی رو میشه یکماه کامل هر روز به بچه چهار و نیم ساله داد؟
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام ،اقای دکتر پسر ۳ ساله دارم که ۲ روز تب داره آبریزش بینی زیاد داره وسرفه های شدید شما تجویزتون چی هست ؟ دکتر اینجا فقط کتوتیفن داده هر ۱۲ ساعت و شربت کوریزان هر ۸ساعت به نظر شما به چرک خشک کن نیاز نداره؟
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام خسته نباشید دخترم دوسال و شش ماهش چند روز فقط سرفه خشک می کنه دارو بهش می دم سرفش قطع میشه وچند ساعت بعد دوباره سرفه می کنه وقتی دراز می کشه می خواب تو خواب سرفه می کنه دارو سالبو تامول می دم وقتی سرفه می کنه. آبریزش بینی وتب هم نداره
- پرخاشگری کودک
سلام من ۱۴روزه دخترم رو از شیر گرفتم بصورت تدریجی اما شبا نمیخوابه وقتی ام ک میخوابه ۳ساعت بعد بیدار میشه گریه جیغ همش راه میره جیغ میزنه نمیشه کنترلش کرد الان چند روزه اینطوری شده ۲سالش هم هست
- سرفه وسرماخوردگی نوزاد۲ماهه
بچم کم اشتهاشده تب واسهال داره سرفه هم داره چکارکنم
- زخم گوش
سلام دختر من ۱۱ سالشه و گوشش جرم گرفته بود بردمش دکتر گفت باید قطره بریزی و حدودا یک یا دو هفته بعد بردمش دکتر گفت خوب نریختی و هنوز درنمیاد و گوش دخترمم هم در حال حاضر زخم شده و میسوزه ممنون میشم راهنماییم کنید که اگه بازم براش قطره بریزم ضرر داره یا نه
- یبوست
سلام هنگام دفع مدفوع وقتی انگشتم رو به مقعدم میبرم تا خودم را تمیز کنم چیزی را احساس میکنم که اصلا شبیه مدفوع نیست آیا روده است؟ هنگامی که مدفوع سفت باشد این اتفاق می افتد راه درمان چیست؟ . بیوست و شقاق هم دارم که دارو مصرف میکنم
- استفاده کپسول یاقرص انتی بیوتیک یه جای شربت به کودک زیر شش سال
سلام پسرمن چهار ساله هست مشکل معده داره وقتی مریض میشه شربت انتی بیوتیک بالا میاره واین مسئله باعث تحریک معدش میشه ولی قرص کپسول میخوره میشه بهش قرص انتی بیوتیک داد؟
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- واکسن
سلام آقای دکتر نوزادی چهل روزه داریم واکسن بدرتولدزدیم عفونت کرده خوب نمیشه چیکار کنیم خوب بشه
- سلام خسته نباشید دخترم یک سال و ده ماهه است شربت ستادین رو چه مقدار و چند بار در روز بهش بدم مرسی
- کوتاهی قد ورزندم
- بیضوی
سلامخسته نباشین خدمت دکتر بچه من حدود ۲۰ماهش هست احساس میکنم ببخشین اینجوری میگم بیضه های پسرم کوچیک هستن بعضی کودکان پسر رودیدم که نسبتا بزرگ هستن بیضه هاشون اینموضوع خاطر ما رو خیلی ازردهکرده ممکنه یه توضیح یا راهنمایی درحق ما بدین
- بیخوابی کودک
به نوزاد ۱۰ماهه ام بی بی سد بدم تاثیر داره شبا هر ده دقیقه یه بار بیدار میشه چیکار کنم
- میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم
با سلام میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم را در طول 24 ساعت بیان فرمایید .
- سلام نوزادم ۹ماهشهه سرماخورده دکتر بهش آموکسی ۱۲۵داده خواستم بپرسم چند سی سی باید بدم ۹کیلوعه وزنش؟
سلام نوزادم ۹ ماهشه وزنشم ۹کیلوعه سرماخورده خواستم بدونم آموکسی ۱۲۵رو چن سی سی باید بدم
- عفونت میکروبی رو چگونه می توان تشخیص داد
فرمودین که اگر عفونت میکروبی باشه سفکسیم استفاده شود . تشخیص عفوتت میکروبی چگونه است؟
- تب کودک همراه سرفه
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ساله است و دیروز تب شدید داشت همراه سرفه دکتر بردم شربت آموکسی سیلین داد به همراه شربت خلط آور و ایبوپروفن الان دوباره تب کرده چیکار کنم
- دونه دونه شدن بدن ودست و پاها بچه
سلام یه دختر ده ماهه دارم وپسر هشت ساله پسرم کف دست وپاهاش دونه دپنه خیلی ریز شده با خارش شدید دخترم کل بدنش داخل دهانش هم زده سر بعضی از دونه ها اب داره دلیلش چیه گلودرد هم دترن همراه با یه شب تب
- اموکسی سیلین برای کودک ۷ سال چقدر مصرف شود
من کودکمتازه سرما خورده براش آموکسی سیلین گرفتم

