Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام در غربالگری اول پسرم tsh 5.3 و مرحله دوم ۳ بود که گفتن نرمالهالان چشمای پسرم خیلی کم تو چشماش زردی بود گوشه اش که تا چهلمش رفع شد و خیلی کمورم داشت یکی از چشماش که اونم بهتر شده پوستشم خشکه میخواستم ببینم از علایم کم کاری تیرویید هست ؟ باید کاری انجام بدم ؟
- سرماخوردگی نوزاد شش ماه و نیم
سلام اقای دکتر پسرم شش ماه و نیمشه.. دیروز تب خفیف داشتن... امروز ابریزش بینی و بعضی موقع ها سرفه... چی براشون تجویز میکنین؟
- جوش صورت و بدن نوزاد
صورت پسرم چهار ماهشه اندازه یه دایره جوش قرمز زبر داره زیرش سفید میشه دوباره جوش میزنه شیر مادر با کمکی شیر خشک آپتامیل میخوره
- اسهال
سلام آقای دکتر ببخشید دوقلوهای من الان چند روز هست که اسهال شدن و هفت ماهه هستن من برای درمان آنها باید چه غذای بهشون بدم ویا چه دارویی
- گوش درد
سلام اقای دکتر بعَضی موقعها خیلی گریه میکنه بعد ک بردم جای متخصص گف شیر خودتو درست کن جا هرکی میرم ی چیزی میگه موندم چیکار کنم شبا از ساعت ۹تا ۳یکدم حیغ میزنه هر داروی گیاهی بگین خوردم قطره دایمتیکون هم دادم کید هلیکس هم دادم موندم الن بچم دو ماهشع چن روز دیگ میشع دوماهه چیکارکنم موندم ؟؟؟
- مالیدن بینی وگوش نوزاددوماهه
سلام دخترم دوماهه است گوش وبینی خیلی میماله شبهاخواب نداره همه اش گریه میکنه
- سلام.ببخشید قطره سوسپانسیون پاراکید رو چقدربایدبدم به نوزاد۷کیلو
- نوشابه در چشم
سلام نوشابه رفته تو چشم پسرم به نظر شما دکتر لازمه؟
- نفخ نوزاد
با سلام نوزاد 5 ماهه دارم که شب تا صبح گریه به علت نفخ داره و اصلا نمی خوابه. گاهی گیش میاد که دفعش ابکی هست و یکم زیاد شده.برنامه غذایی خودم رو رعایت میکنم ک تاتیر روی شیرم نگذاره ولی تاتیر نداشته. پیش متخصص ک بردم داروی کولیتیک و کولیف و رانیتیدین دادن اما تاثیری نداشته. ایا داروی بهتری وجود داره و در غیر این صورت چیکار کنم؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگویی
- شیرنخوردن
سلام دکترپطرم چندروزپیش تب کردوبستریش کردم متخصص گفت اگه بستریش نکنی حتماتشنج میکنه حالادوروزه کلا خیلی کم شیرمیخوره بازوربهش میدم چکارکنم ازدکترش پرسیدم گفت مال داروهاس یعنی دکترمیشه اثرداروهاباشه وبعدادوباره مثل قبل شیربخوره؟خیلی غصه میخورم راهنماییم کنید
- تف کردن نوزاد
با سلام.علت تف کردن نوزاد ۳ ماهه چیست؟
- آفت دهان نوزاد ۳ ماه
سلام اقاى دکتر خسته نباشيد. نوزاد 3 ماهه من دهنش آفت زده بود کل دهنش پر شده بود قطره نيستات هر 8 ساعت ميدادم بهش پنجمين روز ديدم فقط يه دونه مونده ديگه قطره ندادم از فرداش بازم دهنش پر شده. چى کار کنم بازم از قطره بدم؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکترشبتون بخیر .اقای دکتر واسه بچه نه ماهه که سرماخورده وبینیش کیپ شده چ قطره ی بریزیم سدیم کلراید ریختم ...مممنون از محبت بیکرانتون 🙏
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد
ببخشید میشه بیشتر توضیح بدین ؛چه قطره ای ؟وطریقه مصرفش به چه صورت؟
- چربی مدفوع نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ روزشه و شیر خشک میخوره،چندروزه مدفوعش چرب شده علتش چیمیتونه باشه؟
- اگزمایه نوزاد
سلام وقت بخیر.نوزاد پسر۴ماهه دارم که تقریبا از ۴۰ روزگی به بعد دچار اگزما شده.چندبار بردم دکتر وداروهایه مختلف دادن.ولی تاثیرنداشت وحتی بدتر شده طوری که نمام بدن ملتهب وخسکی داره حتی پشت سر وصورتش.نظر شما درمورد این اگزما چیه.لطفا راهممایی کنید ممنون.
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه تب کرده الان فهمیدم شربت پروفن نیم ساعته بهش دادم تبش ۳۹ هست.شیاف هم گذاشتم همچنان ۳۹ هست چکار کنم؟؟؟
- گرفتگی بینی و صدا خلط در گلو
سلام آقای دکتر دختر یکساله ای دارم مدت دو هفته است آبریزش بینی ندارد اما گرفتگی بینی دارد قطره میزنم برای چند ساعت باز است اما مجدد کیپ میشود شبها علائم تشدید میشود و خیلی بیقرار ای است در ضمن انگار خلط توی گلو بچه است و درست نمی تواند درست شیر بخورد
- لرزش ناگهانی نوزاد
کودک من هشت ماه داره.امروز به طور ناگهانی دچار لرزش شد مثل وقتی سردمون میشه.علتش چی میتونه باشه؟

