Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مطب باز است
سلام دکتر امروز مطب تشریف دارید؟یک وقت میخواستم
- ریفلاکس
شیرخوارسه ماهه که ریفلاکس داره شیرخشک آپتامیل پپتی وپودرامپرازول صبحها ناشتا داده میشه بازهم یک ساعت بعدهربار شیرخوردن حجم زیادی را بالا میاره دارویی هست که حجم شیری که بالا میاره کمتر بشه ؟؟؟؟
- ویتامین
سلام اقای دکتر من از شیر خودم به پسر سه ماه و نیمم میدم . برای اینکه سیستم ایمنی بدنم ضعیف نشه برای کرونا قرص جوشان ویتامین c و قرص زینک پلاس میخورم ایا برای بچم ضرر داره
- ابریزش دهان
سلام و عرض تشکر از شما دکتر باوجدان نوزاد سه ماه من بعد از واکسن دوماهگی دچار کم اشتهایی شده و استفراغ هایش بیشتر شده که گاهی پنیری گاهی شیر است که بالا می آورد لطفا راهنمایی کنید موقع شیرخوردن بایستی حواسش به اسباب بازی پرت شود تا شیر بخورد و فقط شبها به راحتی شیر میخورد هم شیر مادر هم شیر خشک گیگوز میدهم
- زیاد دادن قطره آد به نوزاد دو ماهه
سلام امروز به اشتباهی ۲ سیسی و نیم به دخترم قطره آد دادم چکار کنم ؟
- آیامیتوانم این غذاهارابدهم
باسلام خدمت جناب دکتردخترم یازده ماهشه وقتی دکترمیبرم هرسری یه چیزی میگی یه روزمیگه زردآلومیتونه بخوره سری بعدی میگه نه به نظرشمادراین سن میتونم بهش هلو.زردآلو.هندوانه.پسته.فندق.جوبرای سوپش.گلابی.نارگیل.آناناس.روغن ککنجدوزیتون بدم باسپاس فراوان که همیشه باحوصله به سوالاتمون جواب میدین🙇
- نوزاد
سلام. دخترم وقتی که زایمان کردم 2900کیلو وزنش بود امابعد از چند روز 400گرم کم شد و الان که یک ماهشه همچنان 2500کیلویه و رشدی نداشته پزشک هم گفته باید شیرخشک بهش بدین . اما خب شیر خشک برای زمانیه که مادر شیر کافی نداشته باشه در صورتی که من شیرم برای نوزاد کافیه. لطفا راهنمایی کنین
- فاویسم و قرص پشه
سلام برای کودک فاویسمی قرص پشه مشکلاینجادمیکند؟
- نوزاد
باسلام دخترم 6 ماهه هستش که حدود 3روز که صدای نفس کشیدنش مثل اسم یا همون خس خس شده وبه ندرت سرفه میزنه میخواستم علتشو بدونم واینکه لازمه دارو بدم یا دکتر ببرم.
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه رفلاکس داره شکمش خیلی قارو غور میکنه و خیلی به خودش میپیچه زور میزنه از درد گریه میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه داخل واژنش قرمز شده یعنی سوزش ادرار گرفته پوست داخل واژن قرمز شده خیلی بی قراری میکرد تازه فهمیدم برای اینه چیکار کنم خوب بشه؟؟خواهش میکنم اگر راهی میدونید بگید
- نوزاد شیر خشکی
سلام آقای دکتر نوزاد دخترم 57روزشه و سر ما خورده داره دارو مصرف میکنه میزان شیر خشکی که میخوره بین 500تا600میلی هست وزن تولدش 3کیلو 30گرم بوده الان 4کیلو 500هست. میخوام بدونم به اندازه کافی شیر میخوره ؟ وزنش خوبه؟ بعد تو طول شبانه روز روزها کمتر میخوابه اما شب ها ساعت 23:30میخوابه تا 7صبح شیر هم نمیخوره ساعت 7بیدار میشه شیر میخوره آیا باید برای شیر خوردن بیدارش کنم یا که خیر؟ ممنون میشم به این سه تا سوال پاسخ بدید
- حساسیت
سلام خدمت دکتر گرامی آقای دکتر دیشب تو مدفوع پسرم یه رگه خونی خیلی خیلی ریز دیدم خودم با توجه به مطالعه در سایتها احتمال حساسیت به پروتئین گاوی میدم چون شیر خشک بیومیل پلاس به علت نداشتن شیر میدم آقای دکتر پسرم چهار ماهشه ازتون تقاضا دارم اسم آزمایشی که مشخص بشه پسرم حساسیت داره یا ن چی هستش که به آزمایشگاه مراجعه کنم ممنون میشم بگین چه آزمایشی باید ازش بگیرم
- سرماخوردگی
دخترم الان دوماه و ده روزشه سرماخورگی گرفت بردم دکتر از یک ماهگی تا الان بهش آزیترومایسین ۱۰۰ بهش دادم بعد بهش سفیکسیم ۱۰۰ دادم بازم هنوز گلوش چرکی دیگه نمیدونم چکارش کنم
- کودکان
شربت سفکسیم را چند بار در روز وچقد به دخترم که 5ماهسه و7300گرمه بدم
- سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه شکمش دور به دورکار میکنه 2هفته یک بار علتش چیه ممنون میشم جواب بدید
- شیره انگور
سلام ایا شیره انگور برای نوزاد۶ماهه مضر است اینکه باعث تاخیر در تکلم میشه درسته؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی آقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرفه و آبریزش بینی داره چه دارویی براش خوبه و نحوه ی مصرفش
- وزن
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و ۵ روزشه وزن تولد ۴۱۰۰ بوده وزن دوماهگی ۵۳۰۰ وزن ۴ ماهگی ۶.۵۰ هستش شیر خودم فقط میخوره به نظرتون با این روند پیش بره خوبه؟یا شیر خشک اضافه کنم؟احساس می کنم شیرم کمه
- ترک دست
سلام کف و انگشتان دست پسر ۷ ماه و نیمم ترک خورده چه کرمی بزنم خوب بشه

