Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بدخوابی در کودکان
سلام آقای دکتر پسرم یک سال و نیمشه از همون اول تولدش خوابش خوب نبود هنوز هم شبا هر یک ساعت بیدار میشه شیر میخوره دوباره میخوابه.. غذا هم خوب نمیخوره وزنش هم ده کیلوئه.. در طول روز اما سه، چهار بار فقط شیر میخوره.. چیکار کنم شبها طولانیتر بخوابه؟
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم دوسال و سه ماهشه از دیروز عصر فقط بالا آورد شب بردمش دکتر بهش اندانسترون شربت داد و شیاف ۱۲۵ استامینوفن.حالا تب داره از نصفه شب شیاف میزارم کم اروم میشه بعد اثرش باز تب داره.آزیترو بهتر نیست؟فاویسم داره
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام .ببخشید دختر من 5ماهه است با وزن 5/500 وزن تولد سه کیلو.داروی پنتوپرازول.زینک.فروس سولفات هم مصرف کرد .آزمایشات کشت ادرار هم مشکلی نداشت .شیر خشک نان مصرف میکنه لطفا راهنمایی کنید
- سيلياك
سلام خسته نباشيد سيلياك مادرزاديه يا ميشه بعد هم بوجود بياد؟ پسر من ١٦ ماهشه.سه روز اسهال زرد داشته الان دو روزه خوب شده اما هنوز رنگ مدفوعش زرده. يعني ممكنه سيلياك باشه؟
- علت زردی کف دست وپاهای پسر ۷ ساله ام چیه
صورتش زرد شده با کف پاهاش البته بسیار مرکبات قبلا استفاده کرده بود ولی چند هفته هست قطع کردم ولی خب هنوز هستش واقعا نگرانم
- برای کودک پنج سال با هفده کیلو وزن چقدر باید خشککننده ایراموکس ۱۲۵ بدهیم
- قد کودک
سلام خسته نباشید دکتر میخواستم بپرسم برای رشد قد کودک داروی خاصی وجوددارد یا نه اگه ممکنه بهم معرفی کنید؟
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
با سلام و خسته نباشید پسر بچه سه ساله ای دارم که از یک سالگی تعدادی از موهای سرش به رنگ قرمز دراومدن و الان که وارد سه سالگی شده همون موها به رنگ سفید دراومدن و روز به روز در حال بیشتر شدن هستن لطفا راهنمایی کنید علت چیه و بابد چه کاری انجام بدم
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- شربت اشیده معده
سلام اقای دکتر خداقوت اگه خودمون داروی اسید معده بخوریم تو دوران شیردهی، رو خوب شدن رفلاکس بچه موثره؟؟
- جوش دستها
سلام آقای دکتر.دخترم 18ماهشه دستاس وپاهاش چوشاي قرمزميزنه جوش اولش کوچيله بعد کمی بزرگ میزنه نمیدونم از لباس هستش چون دستاش وپاهاش عرق میکنه .امکان داره خوردن انگورگرمي بزنه باعث جوش بشه .ممنون
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر ببن دو دوز واکسن انفولانزا بچه سرما بخوره تا چندروز بعدش میشه واوسن زد ؟ دوز اول رو بعد از چند روز پس از بهبودی؟
- ازمایش
سلام ببخشد ازمایش گلبول سفید دخترم ۱۵۰۰۰ نتروفیل ۳۳ لنفوسیت ۶۲ و مقدار ESR ۲ ازمایشش مشکلی هست
- میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم
با سلام میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم را در طول 24 ساعت بیان فرمایید .
- شربت سفیکسیم
مقدار مصرف دارو فراموش کردم از دکتر بپرسم کودک ۷ ساله عفونت گوش سرماخوردگی سفیکسیم ۱۰۰۰
- تشخیص
با عرض سلام میخواستم بدونم پزشک با معاینه چشمی گلوی میتونه تشخیص بده عفونت ویروسی هست یا باکتریایی برای تجویز دارو
- تکرر مدفوع خلطی
سلام پسر من پنج ماهشه و تکرر مدفوع در حد کم و خلطی دارد باسنش هم قرمز شده و هنگام مدفوع خیلی زور میزند میشه راهنمایی کنید
- سلام این شربت رو دکتر بهدخترم داده اما از عوارض ش میترسم بدم یک سالش هست نظر ۰شما چیه داده
- جایگزین قطره سولفاستامید در کودکان

