Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچه ام 27روزه همش زردیش میره بالا حساسیت باقله ای هم داره چکار کنم هر کی زیر دستگاه میزارم اثر نداره
سلام بچه ام 27روزه حساسیت باقله ای داره همش زردی میره بالا هر چی زیر دستگاه میدارم پایین نمیاد چکار کنم
- گوش
سلام دخترم ۳ سالشه و ی گوشش بعضی وقتا درد میکنه چیکار کنم خوب شه
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته
- سلام دکتر جان ایا اين شربت برای عفونت دندان به درد میخورد ممنونم ر
دکتر جان دندانهای عفونتی را چکار کنيم ممنونم ازت
- حساسیت
سللم اقای دکار پسرم ۱۲سالشه ۵روزه سرماخورده گلوش عفونت کردا دکتر آزیترومایسین ۲۵۰داده با شربت اسماویت که امروز چهارمین روز هست آنتی بیوتیک مصرف میکنه بدنش از دیروز جوش های ریز زده از چی هست چیکار کنم
- رگ نازک
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و نیم هست رو لپ صورتش رگه های نازک قرمز هست خاستم بپرسم علتش چیه جای نگرانی هست یا نه؟
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲ ساله چقدر است؟
خلط پشت حلق گرفتگی بینی و سرفه دارد
- تب بالاو سرفه شدید ودرد بالای ناف
پسرم تب بالا دارد و۶ روز که تبش پایین نیومده سرفه های خشک میزند. کاملا بی اشتها است .امشب میگفت بالای نافم درد میکند.
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- مدفوع کودک 20 ماهه
با سلام،
کودک 20 ماهه دارم که نوزاد بود رفلاکس داشت الان چند روز مدفوع شل داشت و چیزی مثل نخ ریز سیاه داخ مدفوعش هست زیاد هم هستالان مدفوعش معمولی هست ولی کماکان این نخ ها هستعلت وجود این نخ ها چیست و اصلا این نخ ها چی هستندممنون میشم راهنمایی بفرماییددکتر رفتم مترونیدازل و کولیکیدو یه پودر داخل ماست میریزم بهم داده
با تشکر
- ترش کردن معده کودک
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک چهار سالشه و از بچگی معده ش ترش میکرد . و خودش میگه آروغ ترش میزنم .یعنی میاد توی گلوش دو هفته پیش دکتر اطفال گفت چون از بچگی درمان نشده تا الان معده ش ترش میکنه و باید براش ترش کردن معده ش درمان رو شروع کنیم براش آدی ژل اس تجویز کرد بعد هر وعده غذا یک قاشق غذا خوری اما حالا نگرانش شدم چون مادامی که دارو میخوره تا دو ساعت خوبه اما اگه رعایت نکنه باز هم ترش میکنه. مثلا اگه غذای آبکی بخوره یا زیاد بخوره یا آب باغذا بخوره معده ش ترش میکنه. به نظرتون ادامه بدم آدی ژل اس رو یا قطع کنم و ببرمش دکتر گوارش .شما دکتر خوب توی کرمانشاه سراغ دارید ؟ اجرتون با سید الشهدا
- سوال
سلام آقاي دکتر من به دخترم شربت مترونيدازول براي اسهالش و پودر کيدي لاکت ميدم ميخواستم بدونم در اين مدت يک هفته اي که اين داروها رو به کودکم ميدم ميتونم قطره آهن و مولتي ويتامينش هم بدم؟؟اشکالي نداره؟؟
- خرخربینی نوزاد
نوزاد37روزه دارم ازچندروزاول تولدبینیش خرخرمیکنه قطره سدیم کلرایدوبتامتازون استفاده کردم درمان نشدعلتش چیه ممنون
- حالت تهوع در ساعت طلوع افتاب
با سلام و عرض ادب، پسری دارم چهار و نیم ساله، دیروز وقت طلوع آفتاب در ساری شروع به بالا آوردن کرد و تقریبا هر نیم ساعت یکبار همینجوری میشد، نگران شدیم و ببيمارستان منتقل کردیم، دکتر گفت ویروس هست و یک آمپول تزریق شد، جالب اینجاست که تقریبا یک ماه و نیم پیش هم همین حالت تو شهر تبریز براش اتفاق افتاد اما اونجا هم دکتر گفت چیزی نیست و فقط ویروس هست، حالا علتش رو میخوام بدونم از چیه؟ عواقب بدی بعدا نداشته باشه یه وقت؟ چجوری میشه علت یابی کرد؟
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .
- سیفیکسیم ۱۰۰
دختر من ۲ سالشه دکتر چند وقت پیش براش سیفیکسیم۱۰۰ تجویز کرد اما چون خوب بود بهش ندادم الان گلوش عفونت داره صبح ها بوی دهنش میاد و گوشاش به شدت خارش داره میخوام بهش بدم باید چه میزان بدم بخوره؟
- مصرف شربت ستادین د
باسلام وخسته نباشیدـ دخترم ازدیشبه سرفه های شدید داره 2سال وچهارماهشه میتونم بهش شربت ستادین دی بدم؟؟
- قد دختر چهار ساله
باسلام دختری چهار ساله دارم ک از یکسالگی تا الان قدش ب کندی پیش میره بطوری ک الان ک چهارسالشه قدش ۹۰سانت هست وقد تولدش ۴۷سانت بود واینک دستها و پاهاش هم خیلی کوچولو مونده پدرش در بچگی خیلی ریز بوده دکتر بردمش و آزمایشاتکلی ازش گرفتن مشکلی نداشت خیلی نگرانم قد من ۱۵۹و پدرش۱۷۰ ودقعا دیگ کلافه شدم بنظرتون دیگ کی رشد میکنه
- کم وزنی
سلام کودک یک ساله دارم با ۷کیلو وزن و۷۰ سانت قد و۴۶ سانت دور سر بهداشت میگه وزنش کمه چندتا دکتر بردم آزمایش خون و ادرار هم داده نشون داده که کم خونه اهن رو ۲۰ قطره میدم الان چی کار کنم وزن بگیره چه شربت های تقویتی بهش بدم
- اسحال
پسرم دوسال سه ماهشه با وزن ده کیلو نه روزه اسحاله روزی یبار مدفوع داره بعضی روزا دوبار دکتر پدی لاکت داده با شربت اوندامین

