Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ساله با وزن ۱۹ کیلو
- دخترم ۷سالَه بهش کتوتیفن دادم بدترشده یه سره۹
۲هفته دیفین هیدرامین با شربت اموکسی دادم خوب نشود
- سلام دخترم ۴روزپیش واکسن ۱۸ماهگی زدتبش خوب بودولی ازدیشب تا الان تب داره هر۴ساعت بهش استامینوفن دادیم پایین نیمده
- عفونت آنفولانزا
آها درسته خیلی ممنون آقای دکتربابت پاسختون
- اسم قطره اهن.
سلام آقای دکتر خسته نباشید دکترم 2سال 3 ماهشه وزنش 12 کیلوهستش میخواستم بدونم چه قطره اهن یاویتامین بهش بدم ممنونم.
- اسهال و دل درد
آقای دکتر سلام دخترم ۶سالشه الان حدود ده روزه تعداد دفعات مدفوع زیاد شده ب روزی ۶بار هم رسیده داخل مدفوع خلط هست الان دوروزه اسهال هم گرفته ولی لساال کم حجم بود اسهال خوب شد ولی دوباره خلط داخل مدفوع هست میشه بفرمایید چکار بکنم واینکه قبلش اموکسی سیلین و میترانیدازول مصرف کرد ب خاطر عفونت گوشش تا دارو قطع شد این مشکل پیش اومد
- ^^
درود آقای دکتر پسرم ۶ سالش هست از مراجعین شماست چند شب پیش تب داشت بردمش دکتر دارو داد خوب شد ولی الان بعد یه هفته یه کم خلط داره بینی اش کیپ شده چی شربتی بهش بدم وزنش ۲۰ کیلو هست ، سپاسگذارم .$
- شیرپاستوریزه
سلام وقت بخیر من به دخترم شبا ک گرسنه اش میشه یا صبح ها تو خواب تو شیشه شیر_ شیر پاستوریزه میدم ایا شیر باید جوشیده شده باشه هردفعه یا از قبل ک جوشیده کافیه و فقط ی بار گرم شه دخترم ۲سالو ۸ ماهشه ممنون از توضیحاتتون
- ورم پلک
باسلام و خسته نباشید.دخترم 4 سالشه و دوروزه پلک بالایی یه چشمش ورم کرده و قرمز شده.چشمش چرک نداره.میتونه این حساسیت باشه؟میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ یا قطره بگیرم ؟ممنون از راهنمایی هاتون
- باعرض سلام وخسته نباشید من ب دخترم ک ۱/۵ساله است با تجویز پزشک آنتی بیوتیک آزیترومایسین و سفکسیم دادم ک بلافاصله ب اسهال مبتلا شد حالا اگر بخواهم برای سرماخوردگی و… آنتی بیوتیک بدم چی بدم ک اسهال نشه باتشکر
عرض سلام و خسته نباشید دخترم 5 سالشه. سرما خورده بود، الان بهتره. ولی گلوش خلط داره و بعضی وقتها به خاطر خلط تو دماغی حرف میزنه. چه آنتی بیوتیکی براش بگیرم و چه مقدار در روز بهش بدم. ممنون میشم راهنماییم کنین. دستتون درد نکنه
- سرما خوردگی
دخترم یک سال ویک ماه دارد دو شبانه روز تب شدید وسرش خیلی داغ میشود گاهی سرفه خلط دار همرا با ابریزش بینی و گوشهایش را میمالد وزنش حدود ۱۰ کیلو است چه دارويی تجویز میکنید
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم دندونش عفونت کرده یکسال داره وزنشم۱۰کیلو چندسیسی باید بدم واینکه چندساعت ب چندساعت بایدبدم؟
- قدپسرم پنج سالشه چند سانت باید باشه
- نخوردن غذا
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو نیمه اصن غذاخوب نمیخوره دوس نداره فقط عاشق شیرخشک ایاشربت اشتهااور باعث میش ک غذابخوره؟یابی فایدست
- واکسنششماهگی
سلامواکسنششماهگیدخترمروزدمساعت۳صبحخیلیزیادبالااوردبخاطرچیبوده
- لوزه چرکی
تب 38.5
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- وزن
سلام آقای دکتر وزن ۸۵۰۰ برای بچه یکساله که ورن بدو تولد ۲۶۰۰ بود خوبه؟
- درد گوش
سلام دکتر دوهفته میشه بچه ۴ ساله ام سرما خورد شربت آموکسی ۲۵۰ مصرف کرد وبعد ۶ .۷ روز تموم شد و الان خلط داره وهنوزمیگه گوشم دردداره وکیپه البته خودم هم اینجور شدم سرما خوردم حالا چکارش کنم چه دارویی مصرف کنم ؟
- تب پسر 13ماهه
2شبه تب بالای38 داره بهش آستامینوفن میدم بعد دو روز تب قطع نشده براش آموکسیسیلین125 گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه ممنون از راهنمایی شما

