Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد
سلام شربت ستادین سی دی برای سرما خوردگی بچه 15 ماه مشکلی نداره بدم بهش آبریزش بینی وسلفه تب
- شربت اشتها اور
پسرم ۳ ماه و ۲۲ روزه.شربت نئو زینک و چه مقدار بخوره در روز؟ خیلی بی اشتهاس
- سلام نوزادم ۱۸ روزه هست شیر یا دارو بهش میدیم میچسبه حالت خفگی دست میده و تند تند نفس میکشه کمی هم بی حاله خواهش میکنم کمکم کنید مرسی
- سرفه خشک داره بعد عوق میزنه
برای بچه ۴ ماهه که سرفه خشک داره و بعدش از شدت سرفه عدق میرنه کتوتیفون خوبه یا سالبوتامول
- شير نخوردن نوزاد
سلام،دختر من سه ماه و چهار روزشه.فقط شيرخشك ميخوره.رفلاكس داره و رانيتيدين ميخوره،الان تقريبا يك هفته است شير نميخوره.به زور ٤-٣ بار.داره لاغر ميشه و از گرسنگى گريه ميكنه اما بازهم شيرش رو تف ميكنه.يه پزشك بردم ميگه هيچيش نيست و خودش نميخوره..واقعا نميدونم ديگه چى كار كنم.ميشه كمكم كنيد؟؟اسم شيرش هم بيوميل هست
- چشم کودک
سلام ببخشید من پسرم چهارماهشه و چشمش عفونت داره وبعضی مواقع چرک میکنه به همین خاطر مجبورشدم عنبرنسارارو براش دودکنم به نظرتون مشکلی براش پیش نمیاد؟؟
- برفک دهان
سلامآقایدکتر.پسرما۳ماهدارهچندروزیهستروی زبونشبرفک زده.چه دارویی پیشنهادمیدیدممنون
- روی پنجه را ه رفتن
سلام، دکتر، دختر ده ماهه ای دارم که وقتی با روروک داره را ه میره رو پنجه پا را ه میره و کف پا رو کامل رو زمین نمیزاره، البته در زمان تولد کمی دکترش مشکوک به کلاب فوت بود که گفتن یک ماهی با ماساژ درست میشه ،سونوگرافی لگن هم بردیم که خوب بود، در سه ماهگی پیش دکتر کریمی متخصص ارتوپد کودکان بردیم گفت لگنش مشکل نداره، مچ پا رو هم گفت مشکلی نداره،و کلاب فوت نداره و خیال ما رو راحت کرد ولی الان تو ده ماهگی در حالت عادی که سر پا نگهش میداریم کف پا رو زمین میزاره، ولی وقتی داره با روروک راه میره فقط رو پنجه پا راه میره، نمیدونم علتش چیه؟ مشکلی هست یا نه؟
- زمان در آوردن دندان
سلام خسته نباشید دخترم چند روز دیگه نه ماهش تموم میشه میره تو ده ماه هنوز هیچ دندونی در نیاورده خیلی نگرانم و حتی نه سینه خیز هم نمیره ولی گردن میگیره و تازه یک ماه میشینه ....میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- ماهی خوردن
سلام. از چه سنی میتوان به نوزادان و کودکان ماهی داد؟
- دندان
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۹ روزشه ۲۰ فروردین ۴ماهش تموم میشه خیلی بی قراری میکنه و کف و آب دهن از دهانش سرازیر میشه و خیلی دست به دهانش میبره هرچیزی را میخواد بخوره و من احساس میکنم داره دندان در میاره لثه ی بالا و پایین دقیقا جای دوتا دندان بالا و دوتا دندان پایین سفید هست آیا دندان درآوردنه؟
- فونتانل قدامی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد دختری دارم که نارس بدنیا اومده الان تازه رفته تو دور۶ ماه سرش موقع تولد۳۲ والان ۳۸/۵ هستش فونتانل جلوی سرش به اندازه یک سانت بازه میخواستم بدونم آیا طبیعیه یا کوچیکه و باید بیشتر باز باشه؟ باتشکر
- نفخ نوزاد یکماهه
باسلام و خسته نباشد خدمت شما . نوزادم دختره و یکماهشه، نفخ زیادی داره و چندین بار براش قطره عوض کردیم ایرانی و خارجی . الان قطره پدیلاکت استفاده میکنه بازم نفخ داره . اصلا هم وزن نمی گیره. خودمم سزارین کردم حدود ده کیلو کم کردم بعده زایمان . چکار کنم شیرم زیاد بشه و خودمم وزنم خوب بشه و نوزادمم وزن بگیره و نفخش برطرف بشه .
- کبودی ناخن نوزاد؟پسرم تو 11ماهگی سه تا از ناخانش کبود شد وداره ناخن جدید رمیاد مشکلش ازچیه
مشکل از چیه ک ناخن نوازد 11ماهه کبودمیشه وروباره ناخن درمیاد
- گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه
- نگاه کردن نوزاد به تلویزیون
سلام. نوزاد من ۴ ماه و ۴ روزه است. میخواستم بدونم تلویزیون نگاه کردن برایش مشکلی ایجاد میکند اگه برنامه کودک نگاه کنه چی میشه آقای دکتر؟
- مقدار آموکسی کلاو ۲۲۸ برای کودک۹ ماهه با وزن ۹ونیم کیلو چند بار در روز وحداقل چند روز
باسلام وخسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو دکتر به خاطر عفونت براثر سرماخوردگی براش آموکسی کلاو ۲۲۸و ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت نوشته من دونیم سی سی می دم فکر کردم شاید داروخانه اشتباه نوشته چون پسرم حال نداشت نتونستم دوباره برم از دکتر بپرسم ممنون می شم مقدارو حداقل تا چند روز می تونم این شربت رو استفاده کنم بگید
- پماد
بإسلام دخترم ٥ماهشه صورتش قرمزي زده بخاطره الرژي به پروتيين لطفا يه پماد تجًويز كنيد قرمزي ها دو تا اندازه پول سكه اي هستن
- دردگردن
دلیل سیخ کردن گردن ودست نوزاد4ماهه
- تب ونخابیدن نوزادهشت ماهم
سلام ببخشیدپسرم ازپریشب تب میکنه زیادگریه میکنه نمیخابه میتونم شربت بایوتوکل کیدز بدم

