Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
سلام . آقای دکتر پسر دوسالم دوهفته پیش تب کرد و دکتر بردمش ایبوپروفن بهش دادن گفتن فقط همون رو استفاده کنه . خوب شده بود بعد دوهفته امروز دوباره تب کردالبته که دوسه روز پیش تو جمع شلوغ بود . میخوام بپرسم فقط ایبوپروفن بخوره کافیه یاشربت دیگه ای هم بخوره؟
- سوزش و عفونت ادرار و درد هنگام دفع مدفوع
با سلام دختر 2سال و نيمه من چندبار تا حالا دچار عفونت و سوزش ادرار گرديده كه با مصرف آنتي بيوتيك رفع گرديده است. جديدا علاوه بر سوزش ادرار هنگام دفع مدفوع بسيار اذيت شده و گريه مي كند به طوري كه از حال مي رود. مدفوع هم سفت ويبوستي نيست.لطف نموده مارا با راهنمايي خود از نگراني رهايي بخشيد. باتشكر فراوان
- شیرمادر
عرض سلام وخسته نباشید دختر من تازه وارد یک سالگی شده تا حالا شیر مادر میخورد البته به خاطر اینکه شیرم کم بوداز ۷ماهگی یک وعده شیرخشک می خوردالان دقیقا از تولدش دیگه شیر مادر نمی خوره و من دیگه بهش شیر خشک روزی دو بار میدم راهی هست که دوباره به خوردن شیر مادر ادامه بدهداگر نه از کی می تونه شیر گاو بخوره وشیر خشک رو تا کی بخوره درضمن شیر خشک بب لاک میخوره ممنون از شما
- لوزه
با سلام . پسرم ۶سال و ۱۰ ماه است و لوزه سوم است درجایی مطالعه کردم که شربت روغن کبد ماهی میتواند لوزه را کوچک کنه .پسرم مشکل کم خونی و چیز دیگه ای نداره آزمایشات همه نرمال است میتوانم از این شربت استفاده کنم؟و اینکه داروی دیگری معرفی میکنید که لوزه خودش کوچک شود و نیازی به جراحی پیدا نکند. چون پسرم زود به زود سرما میخوره و حالت اپنه خواب پیدا میکنه و سرفه شدید میگیره از دهنش حباب جمع میشه و با دهن نفس میکشه( بیشتر در مواقع سرماخوردگی) انواع اسپری ها و قطره های بینی و شربت پلارژین کیدز هانی تیم برونوکلد شستشو بینی با سرم نمکی همه را امتحان کردیم.
- بیماری
سلام دخترم یکسال وسه ماهه هست جهار روز هست که اصلا مد فوع نکرده وادرار هم زور میزنه علتش چیست؟
- غذای کمکی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد۶ماهه ای دارم که نارس بدنیا اومده الان میخوام واسش غذا شروع کنم ازچی شروع کنم بهتره سرلاک یافرنی؟کدوم مقوی تره؟وزن الان ۶۳۰۰
- وزن گیری دخترم
سلام خسته نباشید دخترم باوزن تولد ۲۳۷۰و وزن ۶ماه و یه هفته که بود ۶۷۰۰ بهداشت بهم گفت وزنش کمه به نظر شما وزنش چجوریه ؟ بهش چه غذا کمکی بدم که وزن بگیره ؟ از چه قطره های استفاده کنم؟
- بیش فعالی
دخترم 4 سالشه قرص رسپریدون مصرف میکنه الان مدتیه که دیگه قرص تاثیر نمیکنه خیلی اذیت میکنه چکار کنم
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۴ساله
سلام خداقوت،آقای دکتر دخترم ۴ونیم سالشه با وزن ۱۴/۵ گلودرد و کمی تب داره آزیترومایسین ۲۰۰ را چه مقدار مصرف کنه؟ممنونم از لطف شما
- سرمانخوردن کودک
سلام دکتر خسته نباشید دختر من دو سالشه تا الان یک بارم سرمانخورده .اطرافیان میگن اصلا خوب نیس که تا الان سرمانخورده بدنش هیچ ویروسی از جمله سرماخوردگی رو نمیشناسه .واگه یک روز دچار بشه یا خدای نکرده کرونا بگیره خیلی سختش میشه من نگران سدم آیا صحت داره نظر شما چیه؟؟ممنون
- دفع سریع مدفوع در کودک 10 ماهه
پسر من 10ماهشه دفع سریع مدفوع داره 2ماهه وزنش زیاد نشده
- دوز مصرف سکسیم
دخترم ۱۹ کیلو و هشتصد گرمه. دکتر گفت گلوش عفونت داره با تب بالا حدود ۳۸.۶ شربت سفکسیم تجویز کرد ولی ساعت و مقدار رو نگفتن.
- خنکی
سلام خسته نباشید، یه پسر دارم که ۸ ماهش تموم شده غذای خنکی چی میتونم بهش بدم ؟ ممنون
- باسلام برای نوزاد ۳۴روزه آموکسی سیلین ۱۲۵ میشخ داد خرخرمیکنه
- درباره قرص چاقی
سلام من یه دختر 16ماهه دارم شیرمو بهش میدم غذا کمکیم میدم میشه ازقرص هیمالیا استفاد کنم
- افتادن کودک
سلام آقای دکتر پسرم ۱۴ماهشه دیروز از بلندی افتاد رو فرش چشمش ضربه خورد پلک بالاش باد کرده و ورم داره....چیکار کنم؟کمپرس سرد تاثیر داره؟نیازه بیارم معاینه بشه؟
- سرفه در خواب
سلام خسته نباشید. پسرم ۳ سالشه. وزنش ۱۳/۸۰۰ چند روز تب داشت. الان دو روزه تبش قطع شده. اما دو شبه که وقتی میخوابه زیاد سرفه میکنه تو خواب. شربت پلارژین هم میدم. روزا خوبه اما شب که میخوابه سرفه میکنه
- عرق کردن زیاد پسر چهار ساله
سلام
پسر ۴ ساله دارم که خیلی عرق میکنه، چه کار کنم؟
- مطب
سلام یه هفته است زنگ میزنم مطب جواب نمیده آقای دکتر کی مطب باز میشه؟ اگه شما نیستین پیش کدوم دکتر بریم ؟ ممنون
- خواب
سلام خسته نباشید کودک پسر ۱۳ ماهه همیشه تو خواب عرق زیاد میکرد الانم چند وقتیه متوجه میشم که خروپف میکنه وبعضی وقتا تو خواب بی قراری میکنه علتش چیه ؟

