Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر خوبین پسرم ۱۱ماهه است بد مریض شد بردم دکتر عفونت گوش وگلو داشت تب وسرف میکرد.بهش شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ داد با کتوتیفن. الان تب وعفونتش خوب شده ولی سرفه میکنه اونم فقط شب موقع خواب چی بدیم بهش چه خوبه
- اسهال
پسرم ۱۵ ماهشه چهارروزه اسهال داره روزی ۸بارزردرنگ وبوی بدی هم داره
- گوش دردوگلودرد
سلام دخترم ۵سالشه ووزنش ۱۷کیلوهه دردگوش وگلوش در میکنه میشه میزان مصرف شربت آموکسلین ۱۲۵رابهم بگی که چقدبهش بدم وساعتشم بهم بگید
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر....فرمودین همراه داروهست... خیر همراش هیچی نیست فک کنم داروخونه افتاده یا نداشته متوجه نشدن
- شربت سفیکسیم
سلام پسر من ۸ سالشه و ۲۹ کیلو هست تب کرده بردمش دکتر سفیکسیم ۱۰۰ داده و نوشته هر ۱۲ ساعت ۳و نیم سی سی مقدارش بر حسب وزنش کم نیست؟
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه هست اول شیر نان یک میخورد الرژی شدید داشت دکتر به مدت یه هفته نان آل براش نوشت بعد گفت اپتامیل بهش بده قبلا اسهال داشت که نان ال داد از کجا باید بفهمیم این شیر اپتامیل بهش میسازه یا نه چون هنوز چندین بار تو روز دفع داره باید چن روز یه شیر رو بهش بدم ببینم بهش میسازه یا نه
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم ۱۴ ماهه هستش . چند روز پیش به خاطر سرفه خروسکی بردمش دکتر براش دگزا تجویز کردن ولی گفتن به جای تزریق نصف آمپول رو با آبمیوه بدم بخوره از اون روز متاسفانه دخترم اسهال گرفته روزی ۵ یا ۶ بار بصورت آبکی مدفوع میکنه حالا چکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم کنید .
- ریزش مو
سلام دخترم 9 سالشه کم خونی مینور داره و حدود دوماه هست ریزش مو داره ممنون میشم اگر شربت تقویتی هست راهنمایی کنید.
- سلام نوزاد 2 ماهه دارم یکم سرفه میکرد بردم دکتر عمومی بهش شربت آموکسی سیلین 250 دادن هر 12 ساعت 2.5سی سی ایا زیاد نیس
- مولتی ویتامین
سلام استاد. مولتی ویتامین وقطره آهن چقدبدم به پسرم یک سال ودوماهش..؟ واینکه خارجی بهتره یا ایرانی؟ قطره باکت ماید وتیرلوز بعدازدرمان هم میشه استفاده کرد مثلن به عنوان شستشو یا آلودگی هوا برابچه؟
- سرفه کودکان
سلام فرزندم هفت ساله است سرما خورده بود خوب شد، ولی یک ماهی است سرفه شدید و خشک دارد چند تا دکتر بردیم همه رقم شربت نوشته که موثر نبوده است.راحلش چیست.ممنون
- دل درد گاهی اوقات
سلام دخترم ۵سالشه گاهی اوقات میگه دلم درد میکنه بعضی وقتا بامدفوع برطرف میشه بعضی مواقع هم نه میگه دسشویی ندارم ازپارسال هم زیاد وزن اضافه نکرده لاغرشده تا همین چندماه پیش همیشه صبح فقط شیرمیخورد الانم بعضی وقتا میگه دلم دردمیکنه حدود۱۰دقیقه ای بعدمیگه خوب شد لطفا جواب این سوال بدین ممنون
- داروی سفکسیم
سلام برای کودک ۱۰ ماه و۲۱روزه چندسی سی ودر چند نوبت شربت سفکسیم بدم.فکر میکنم عفونت ادراری داره .چون بلافاصله پاهاش میسوزه بااینکه خیلی زود پوشک وعوض میکنم
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- ساعت اشتباه دادن انتی بیوتیک
سلام خسته نباشید من دو روز هر 12 ساعت به کودکم انتی بیوتیک میدم. اما امشب اشتباهی 6 ساعته دادم ایا مشکلی پیشمید برای کودکم؟
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم ۱۸ماهش سرماخورده فقط آبریزش داره گاهی کیپ میشه بینیش.دکترنبردم وخودم استامینوفن وشربت سرماخوردگی کوریزان گرفتم دکترنبردم..خوبه همین؟
- سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
سلام برای کودک چهار و نیم ساله با وزن ۱۸کیلو چقدر آزیترو مایسین بدم
- آزمایش خون
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم6ساله است با وزن15کیلو بسیار لاغر هر هفته فقط یکبار دستشویی می رود قبلا بهتان پیام دادم فرمودید آزمایش خون و ادار و..گرفته شود آزمایش دادیم همه چیز نرمال است فقط نوشته اسوربیک اسید مثبت این به چه معناست؟
- تب
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال ۱۰ ماه داره ۱۳ کیلووزنشه...۵روزپیش تب گرفته بودشربت دادم خوب شده بود ولی دیشب دوباره تب داشت .ممنونم ازشما
- عفونن ادراری کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال داره عفونت ادرار داشته بعد از دوهفته آزمایش ادرار داده گلبولهای سفید ۶-۸وگلبولهای قرمز۱-۲هست باکتری هم نشون داده لطف کنید بگید ازمایشش از نطر شما چطوره خوبه یابد
- سلام برای کودک 18 ماهه شدید سرفه میکنه خروسکی و چرکی. آبریزش بینی هم داره. چقد سفیکسیم بدم یا شما توصیه میکنید دکتر چن بار بردیم خوب نشده

