Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نیش پشه
سلام اقای دکتر خسته نباشین .پسرم ۱۲ ماهشه نمیدونم پشه نیشش زد دونه های قرمز زد صورتش چ پمادی بزنم ممنون
- قی چشم
سلام اقای دکتر.پسر من ۴۰ روزه هستش و الان یک چشمش قی میکنه چه دارویی میتونم براش استفاده کنم؟و یه سوال دیگه داشتم اینکه همش زور میزنه ولی یبوست نداره و شکمش روزی تقریبا ۵ ۶ بار کار میکنه.علت زور زدن چی میتونه باشه؟
- سلام اقای دکتردخترم 57روزشه وقتی به دنیااومددورسرش 34بودالان دورسرش شده 40ایامشکلی داره.
- کولیک
بچه ام کولیک داره و اصلا نمیخوابد صبح تا شب گریه میکنه چیکار کنم
- دل درد نوزاد
سلام وقت بخیر، دکتر میخواستم بپرسم که حین شیر دادن به نوزاد امکان داره غذا یا آب بخورم؟ چون شنیدم که این کار باعث دل درد نوزاد میشه. آیا صحت داره یا خیر؟
- ضربه به سر نوزاد
پسرم ۳ ماهشه جغجغه سبُک آروم افتاد رو سرش بعد از یک ساعت استفراغ کرد البته همیشه استفراغ میکنه ولی اینبار زیاد بالا آورد آیا خطرناکه
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲سالونیمه یبوست داره وانواع شربت واکسی پلاس وسنا گل ولاکتولوز رو بهش دادم اثر نداشت لطفا راهنمایی کنید که پودر پیدرو لاکس اثر داره استفاده کنم یا خیر
- مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم تازه ۲ سالش کامل شده. خیلی کم اشتها هست و مینور هم هست. مولتی ویتامین چی بدم؟
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر نوزاد شش ماهه ای دارم که سرما خورده خیلی سرفه میکنه ابریزش بینی هم داره میتونم بهش اموکسی سیلین۱۲۵بدم چند سی سی بدم خوبه وزنش تقریبا۹کیلو
- سوال
بإسلام.براي نوزاد هشت ماهه كه الرژي داره و به فرني برنج هم حساسيت نشون داد.چه سرلاكي بجز سرلاك برنج ميتونه ميخوره كه كم حساسيت باشه
- خوابِ نوزاد
سلام خسته نباشید. نوزاد هفت ماه و نیمه دارم. شبا خیلی بیدار میشه برای شیر. چیکار کنم؟
- برای پسر ۹ ماهم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۹ ماهه منم فقط قطره ی مولتی ویتامین پد یابست دادم ایا باید قطره ی اهنم بهش بدم یا نه
- سرماخوردگی کودک ۴۰ روزه که سرفه داره و خس خس گلو و به سختی تنفس میکنه وتو بینیشم کیپه
- سرلاک وشیرخشک
سلام میشه سرلاک رو بجای آب با شیر خشک قاطی کرد؟ ۸ ماهشه
- نفخ نوزاد
سلام آقای دکتر.دخترم۵٠روزشه نفخ داره طوریکه ازخواب بیدارش میکنه.متخصصای اطفال کولیف بی اس کی دادن صبح وغروب۵قطره اماموثرنیس.قطره کولیک ایدبدم خارجیشو؟اگربدم چندقطره؟لطفاراهنماییم کنیدداروی موثرازنظرشماچیه؟
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتردخترم 50 روزه است تا یک ماهگی هم شیر خودم را میخورد هم شیر خشک ولی بعد از یک ماهگی کم کم شیر خودم رو نخورد الان هم فقط شبا میخوره باید چیکار کنم که هم شیر خودمو بخور هم خشک واینکه چطوری دوباره شیر خودم را بهش بدم
- نگرفتن سینه مادر
باسلام نوزادیک ماه وبیست روزه ای دارم که چندروزه فقط درخواب سینه میگیره وخس خس سینه وخلط وگاهی موقع سرفه داره گرفتگی بینی هم دارد که دکترگفت سرمانخورده ایااین هامیتونه علایم کولیک باشه بعد ادرارش هم وقتی شیرخودم رامیخوره کم شده سه روزهم دفع مدفوع نداشته شیرخشک هم بهش میدم چون روزاصلا سینه نمیگیره البته قبلش میخورد ممنون جوابم رابدید
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه من دیروز واکسن زده و با دادن قطره و شیاف هنوز تبش پایین نیومده وگاهی تب ۳۹ونیمو یا ۳۸و ۷دهم داشته یکبار هم دیشب ۴۰درجه شد چه چیری بدم ممنون
- مشکل قلبی دخترم ووزن نگرفتنش
باسلام خدمت جناب دکتردخترشش ماهه از دارم که ازهمون روزهای اول تولدتشخیشص بیماری قلبی دادن که بعدازاکومشخص شدیک سوراخ وی اس دی بزرگ ویک تنگی دریچه متوسط تاشدیدداره بعدتهران پیش دکترجامی شکیبی بردیمش که گفت بایدزودترعمل قلب بازبشه ودخترم اصلارشدقدووزنش خوب نیست وقتی به دنیااومدسه کیلووپانصدوزنش وپنجاه وودوقدش بوداماالان که شش ماهشه پنج کیلووپانصدوزنش وشصت قدشه آیارشدقدش هم به خاطرمشکل قلبیشه ناگفته نماندکه اخیراباسونومتوجه شدیم که یک سنگ کلیه خیلی ریزهم داره این سنگ چه درمانی میتونه داشته باشه وبااین وزن عمل براش خطرناک نیست الان سه ماهه که وزنش ثابته

