Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سیفکسیم برای گوش دردخوبه
آیا شربت سیفکسیم برای گوش دردشدیدکودک مناسب هست
- سلام پسرم ۳سال و۴ماهشه وزنش ۲۶ کیلو هست سرماخورده بینیش خیلی گرفته وسرفه های خشک میزنه چه شربت فاراموکس خوبه براش درضمن فاویسم هستش
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر بهراد محبوبی 13 دی شنبه پیش شما اوردم سرما خورده بود کپسول فارینات500 بهش دادین تا چند روز بهش بدم الببته نصف قرص . ببخشید در دوران سرما خوردگی قرص ویتامین سی جوشان میشه داد . و شیر داغ . ممنونم میشم ازتون جواب بدین
- جوش هاي چركي اطراف ناحيه تناسلي دخترم
سلام و خسته نباشيد دخترم هفت سال و نيم سن داره هفته پيش ميگفت كشاله رانش درد ميكنه وقتي چك كردم ديدم يه جوش چركي خيلي بزرگ زده روي قسمت پايين بدنش ، چركش رو خارج كردم و الكل زدم ديشب دوياره گفت اذيت ميشم نكاش كردم ديدم جوشاي چركي كوچيكتر از قبلي و پنج شش تا دونه زده بر اثر چي اينجوري شده هردفعه هم كه ميره دستشويي خودش رو ميشوره و خشك ميكنه لباس زيرش هم هرروز عوض ميشه
- زیادکارکردن شکم
سلام.وقت بخیرپسر۴ساله دارم ک ۱۰روزپیش اسهال شدوباکپسول پروبیوتیک بهترشداماروزی ۴یا۵ باردستشویی وباحجم زیادوتقریباشل مدفوع میکنه لطفاراهنمایی کنیدممنون
- متشکرم
فقط خواستم تشکر کنم خیلی ممنون
- سلام.پسرم ۶سالشه و ۱۶ کیلو..بینی وگلوش عفونت داره…ازبینی دماغ سبزرنگ میادوشبها سرفه میکنه نمیتونه بخوابه..میخواستم ببینم چه مقدار سفکسیم بخوره؟
سلام.پسرم ۶سالشه و۱۶ کیلو...شبها خیلی سرفه میکنه..بینیشم پره نمیتونهدنفس بکشه..دماغ سبزرنگ میادازبینی...چه مقدارسفکسیم ۱۰۰بخوره؟
- بلوغزودرس
سلاموقتتونبخیر،دخترمن۶سالشه،ازدوسالگیمرتببهششربتهایمکملخارجی،مثلزینک،کیندر،سانستول،مولتیویتامین،بکمپلکس،فروگلوبینبخاطربیاشتهاییشمیدم،خیلیضعیفه،آیااینهاباعثبلوغزودرسمیشه؟
- سلام ایا متوانین بیماری من را تشخیص بدین؟
من سه روزی میشه که سرماخوردم از نوع ویروسی و علائم ابریزش عطسه و سوزش گلو را داشتم ولی امروز تغییر کرد و تبدیل به معذرت میخوام خلط و سرفه خیلی زیاد تبدیل شد الان این علائم همان سرما خوردگی هست؟
- بیماری کودکان
سلام وقت بخیر کودک دو ساله س روزه دچار تب و حالت تهوع امروز حالت استفراغ شدید شده دلیلش چیست لطفا توضیح بدهید
- لوزه
با سلام . پسرم ۶سال و ۱۰ ماه است و لوزه سوم است درجایی مطالعه کردم که شربت روغن کبد ماهی میتواند لوزه را کوچک کنه .پسرم مشکل کم خونی و چیز دیگه ای نداره آزمایشات همه نرمال است میتوانم از این شربت استفاده کنم؟و اینکه داروی دیگری معرفی میکنید که لوزه خودش کوچک شود و نیازی به جراحی پیدا نکند. چون پسرم زود به زود سرما میخوره و حالت اپنه خواب پیدا میکنه و سرفه شدید میگیره از دهنش حباب جمع میشه و با دهن نفس میکشه( بیشتر در مواقع سرماخوردگی) انواع اسپری ها و قطره های بینی و شربت پلارژین کیدز هانی تیم برونوکلد شستشو بینی با سرم نمکی همه را امتحان کردیم.
- سلام پسرم ۶ سالشه چند روزه سرفه داره پدی کاف و کتوفن و پلارژین دادم
هنوز سرفه دارهمی خواستم قبلا دکتر بهش سفکسیم داده بود که مصرف نکرده بودم یه دارو دیگر خورد الان سفکسیم ۱۰۰ منزل دارم می خوام بدم وزنش ۲۵ کیلو روزانه ۵ سی سی بدمبا تشکر
- سرماخوردگی
پسرم ۶سالشه و۱۶کیلو وزنشه سرما خورده آزیترومایسن ۲۰۰ میخام بهش بدم نمیدونم چه اندازه باید بدم
- لثه
سلام آقای دکتر وقت شما به هیر و خوشی. پسرم دو سال و شش ماه دارد و تحت نظر شماست. الان دندون آسیاب در انتهای فک در حال بیرون زدن و رشد کردن هست، اما تمام اون ردیف پایین لثه ی اطراف دندان قرمز شده ، طوری که این قرمزی اطراف لثه تا دندون نیش هم رسیده آیا این قرمزی لثه که تا اطراف دندان نیش هم هست طبیعی است؟ مگر نه اینکه فقط باید لثه ی اطراف همان دندانی که در حال رشد هست قرمز بشه؟؟ متشکرم از پاسخدهی شما دکتر بزرگوار
- خون امدن گوش
سلام پسرم ۳ سال و ۵ ماه داره یه چند روز گلو درد داست بهش فارمنتین ۶۰۰ دادم دیشب قبل خواب یه بستنی خورد خوابید صبح بلندشد دیدم از گوشش خون اومده ،نگرانم دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
- قرص تاوانکس برای کودک پنج سال و نیمه
من دخترم پنج سال و نیمه هست به مدت یک هفته به تجویز متخصص اطفال نصف تاوانکس ۵۰۰ رو هر روز خورد روزی یک بار مشکلی هم پیش نیامد آیا ممکن است صفحات رشدش آسیب دیده باشد و رشدش مشکل پیدا کند ؟
- پا رو کج گذاشتن
سلام اقای دکتر.پسرم 4 ماهه راه افتاده وقتی وامیسته زانوهاش صافه ولی تو نشستن و راه رفتن کج به داخل میذاره امکان داره درست بشه خودش الان 15 ماه داره و پاهاش از لگن خیلی به هم نزدیکه مثل بقیه بچه ها اصلا گشاد نیس گشاد هم راه نرفت
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم
- جواب ازمایش
پسرم یک سالشه جواب AST SGoT که مربوط به کبد است بالا هست ۳۹ هستش دوتا بالاس ایا خطرناکه و اینکه چرا انزیم کبدیش بالا هست
- فرورفتن میخ در پای کودک دو ساله
کودک دو سالم یه میخ رفته تو پاش ایا احتیاج به واکسن کزاز هست و چکار کنم ک عفونت نکنه متشکرم ازتون؟

