Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
بچم ۲سالشه ناخن پاش خودبه خودداره میفته مشکلش چی میتونه بلشه؟
- مقدار مصرفی دارو
با سلام .پسرم ۶ ساله و حدودا وزن ۲۸ کیلو داره.چه مقدار از شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش باید بدم؟با تشکر
- تزریق با تاخیر واکسن
واکسن چهارماهگی نوزاد را با ده روز تاخیر زدیم حالا واکسن شش ماهگی هم باید با تاخیر بزنین یا میشه دقیقا توی شش ماهگی زد. ممنون
- سلام دختر من ۲ ساله هست از چشمش چرک میده میشه قطره استفاده کنم چقدر ممنون
- ضربه زدن به کمر دل درد
سلام به کمر با مشت محکم کودک ضربه زدن الان دلش درد می کنه مشکلش چیه؟
- عفونت چشم وتب ولرز
سلام وقت بخیر.پسرمن۸سالشه چندروزه تب ولرزداره وسرفه هم میکنه شربت ازیترومایسین۲۰۰بهش دادم بعدازچندساعت هردوچشمش عفونت میکنه.چکاربایدبکنم
- آزمایش خون ناشتا
سلام دخترم فردا آزمایش اف بی اس و چربی و قند و اینا داره و برای ترش کردن معده در حال مصرف دو تا دارو هست به نظرتون مشکلی نیست برای آزمایش؟ شربت لوسیدامین و ساده اس امپرازول
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- سرفه
سلام . اقای دکتر پسر18 ماهه دارم هفته پیش سرماخورده بود دکتر دارو داد و خدب شد از جمعه جون کمی سرعه داشت دکتر گایافنزین داد ههرساعت 2 سی سی میخوره ولی سه شبه که شبها حدود نیم ساعت سرفه خلط دار پشت سرهم میکنه چیکار باید بکنم؟
- شربت زینک
سلام یک ماه پیش دخترم اسهال داشت دکتر برا کودکم 2سالشه شربت زینک گلو کونات 5میلی تجویز کرد الان مثل همون شربت گیرم نیومد شربت زینکو هلث 10میلی گرم گرفتم میخواستم ببینم اشکال نداره بهش بدم
- چ
سلام پسر من ۵ سالشه..... یک ماه پیش سرماخوردگی داشت و دکتر براش اموکسی۲۵۰ نوشت هفت روز مصرف کرد بعد از سه هفته هنوز بینیش کیپه و خلط پشت حلقی داره براش فارمانتون و اسپری ممتازون گرفته. من شنیدم ممتازون کورتون هست و نگرانم که برای پسرم استفاده کنم و عوارض داشته باشه. میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟؟
- عفونت ادراری دختر شش ساله
سلام دخترم شش سالشه متاسفانه به هیچ طریقی شربت نمیخوره گرفتار شدم گفتم ببینم به جای شربت جایگزینش قرص نیست که بهش بدم بخوره
- اسهال کودک
سلام خسته نباشیددخترم5ماهشه تقریبادوهفته پیش سرما خورده بودبردم دکترداروداد. از اون موقع همش اسهال داره بینی شم کیپه ته بینی شه داخل بینی چیزی نداره این ینی چی؟
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- مدفوع روشن
سلام ،پسر دو سال و نیمه ای دارم که بعضی وقتها مدفوعی روشن میشه ،همیشه اینجوری نیست اما احساس میکنم وقتی ژله میخوره اینجوری میشه ممکنه از خوردن ژله یا یه ماده غذایی باشه یا مشکلی هست
- قرص سفکسیم ومقدار آن
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- آ اس آ به جای استامینوفن
با سلام
من پسری ۷ ساله دارم دو روز پیش تب کرد و چون استامینوفن توی خونه نبود بهش آ اس آ دادم فقط یکبار عصر هم که بردنش دکتر گفت آنفلوآنزای فصلی است. حالا من نگرانم که قرص آسپرین هستم که خودسرانه بهش دادم چون توی سایت خوندم نوشته بود باعث سندرم ری میشه الان خیلی ترسیدم و نگرانم
خواهش میکنم راهنمایی کنید
ممنون
- اسهال نوزاد
سلام پسرم شش ماه ونیم دارد.پنج روزه که اسهاله.تب و علائم دیگه ای ندارد.پاهاش هم سوخته بخاطر اسهال.چکار کنم اسهالش خوب بشه؟نیار به محلول ا ار اس یا داروی دیگه ای ندارد؟
- تب کودک
دخترم دو روزه تب کرده بعد و روز قطع شد ولی بهونه داره شبا گریه میکنه احتمالش هست مال دندونش باشه
- پا گرفتن نوزاد
سلام آقای دکتروقت بخیر با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم نوزاد از اخر چندماهگی باید پا بگیره؟ منظورم این است که وقتی زیر بغل کودک را میگیریم بتونه وزنش را روی پاهاش تحمل کنه؟

