Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتي ويتامين
سلام دكتر خسته نباشيد دختر من ١٩ ماهشه شربت كيندر ،مولتي ويتامين يوروويتال روزي چند سي سي ب دخترم بدم ؟؟
- سرفه
سلام.نوزاد دوماه و نیم دو هفته بعد تولد سرفه میکنه.از روز تولد تا الان عطسه میکنه رفلاکس هم داره.حالا به نظرتون مشکل چیه؟از رفلاکسه یا مشکلات ریه؟
- نوزادشیرخوار
باسلام وقت بخیر،نوزادهفت ماهه است مشکلی هم نداردسه ماهی هست که روی زبانش مایل به سبز بده میشودایامشکل براثرشیرخوردن هست یاواقعامشکل جدی هست ازراهنمایتان سپاسگذاریم
- سلام وقت بخیر دخترم تب داره چند س سی باید شربت اسامنیوفن بهش بدم؟؟
- شربت مترونیدازول
سلام خسته نباشیدپسرم سه ماهش بود که مدفوعش خمیری و کش دار شد و خیلی به بدنش میچسبید و خیلی سخت پاک میشد خیلی زور میزد و به سختی ۴-۵روزی یبار پیپی میکرد و مدفوعش خیلی خیلی بوی بدی میداد بردمش دکتر شربت مترونیدازول داد و به خودم و همسرم هم قرص مترونیدازول داد ولی بنده به مترونیدازول حساسیت داشتم و نتونستم استفاده کنم ولی پسرم شربتش رو تا ۵روز استفاده کرد و خوب شدالان پسرم ۵ماهشه دوباره اینجوری شده میخواستم ببینم برای چی مجددا بیماریش برگشته آیا به خاطر اینه که من نتونستم از مترونیدازول استفاده کنم و به بچم شیر دادم دوباره اینجوری شده ؟؟؟؟چیکار کنم که دوباره اینجوری نشه
- سرماخوردگی کودک سه ماهه
سلام پسرم کمی ابریزش بینی داره وبینیش هم گرفته وزیاد عطسه ممیکنه ممنون میشه راهنمایی کنید
- تب
سلام دکترپسرم۸ماهشه باقطره استامینفن ۳روزه تبش پایین نمیادمیتونم ازشیاف استفاده کنم؟ازچه شیافی استفاده کنم؟
- گرفتگی بینی
با سلام دختر ۳ ماهه من مدت زیادی هست ک گرفتگی بینی داره.با وجود استفاده از قطره نمکی و بخور سرد بهبود پیدا نکرده ولی علامتی از سرماخوردگی و بی حالی و بیقراری نداره.باید چ کار کرد؟ایا میتونم از اسپری بینی استفاده کنم براش؟
- تغزیه نوزاد دوماهه
من هر دوساعت 40 تا 60 سی س شیر خشک میدم کافیه
- شربت ازيترومايسين وسرفه
سلام اقاي دكتر پسرم سه ماهشه مدتي سرفه ميكردبردم دكتر گفتن برا رفلاكس والرژيه بعد ازمدتي سرفه هاش شديد شد وتوخراب ازشدت سرفه قرمز ميشد بردم دكتر گفتم چرك داره ازيترو١٠٠براش نوشتن الان بعد از ٤روزهنوز سرفه ميكنه البته كمتر شده سرفه هاش اما اينكه ميگن بايد اسهال بشه تا خوب بشه واقعيت داره ؟؟چون پسرم اين س روز دفع نداشته اصلا يعني خوب نشده ،؟
- شربت سفیکسیم
مقدار مصرف دارو فراموش کردم از دکتر بپرسم کودک ۷ ساله عفونت گوش سرماخوردگی سفیکسیم ۱۰۰۰
- انزیم کبد
ببخشید دکتر دلیلش چی میتونه باشه که sgot در نوزاد بالا هس؟
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر سینه دختر یک سال و چهار ماهم خس خس میکنه و دماغی کیپ شده باید جیکار کنم؟؟؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- سرما خوردگی یک سالو نیمه
سلام خوبین من کودکی یک سالو نیمه دارم سرما خرده سرفه میکنه سه هفته پیش بردمش دکتور بهش آزیترومایسین 200 داده تموم شده حلا دباره سرما خرده شربت آزیترومایسین 200 گرفتم از داروخونه شک شیشش فرق داره حالا میخواستم بدونم اشکال نداره بدم به کودکم
- سلام دخترم ۲سال ۷ماه تب داشت شربت استامینوفن دادم پرید به گلوش نفسش بالا نمیومد چندبارزدم به پشتش بعد بالا اورد ولی اولش خوب نمیتونست صحبت کنه الان بهترشد ولی ازکجا بفهمم داخل ریه اش نرفته
- وزن نگرفتن نوزاد
سلام من یه دختر هفت ماه دارم وقتی به دنیا اومد دوکیلو هشت سیر بود الان شیش نیم کیلوهه من وقتی به دنیا اومد قرص چاقی مصرف میکردم دلیل وزن کمش خوردن قرص های منه لطفا جواب بدین
- حرف زدن
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه پسر چند ماه پیس چند بار گفت بابا دیگه نگفت هر چقدر سعی کردم نگفتم الانم فقط وقتی داره بازی میکنه سرگرم خودشه بعضی کلمات مثل دده یا نه یا آره یا دای رو میگه همیشه نمیگه میخوام بدونم تا چه زمانی نرمال کم حرف زدن کودک چیکار کنم به حرف بیاد بابا مامان بگه
- سلام دکتر دختر من یک سال ودوماهش هست۱۵کیلو هست خیلی سرفه میکنه وخلط داره ایامیتونم نصف قرص مونته لوکاست رادرشیرخشک حل کنم بهش بدم بخوره؟؟

