Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- توکسوپلاسموز
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم توکسوپلاسموز فقط برای جنین داخل شکم مادر خطرناکه یا برای کودکان هم اون عوارض وحشتناک جنینی رو داره؟
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر، پسرم از ۱۴ماهگی دندان دراورد، الان، ۱۹ماهشه سه تاپایین داره سه تا بالا جلو، اما دندان نیش در نیاورده دیروز دیدم دهانش باز بود از بالا اسیاب اولش در اومده، مشکلی نداره؟ اخه هنوز نیش در نیاورده به ترتیب در نیاورده.
- آزمایش مدفوع نوزاد
سلام دختر شش ماهه ام آزمایش مدفوع داده که در اون wbc2-4 است آیا عفونت یا التهاب دارد ؟ ممنون از شما
- ضربه خوردن سر و بینی کودک
سلام خسته نباشید بچه خاهر شوهرم امروز افتاد روی سنگ با شدت ب سر و بینیش ضربه خورد خون اومد از دماغ سمت چپ خطری دارد؟؟؟
- سوختگی پای نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشین اقای دکتر پسرم یکسالشه لای پاش قرمز شده پماد کالاندوبا زدم با پودر بچه هیچ تاثیری نداشته میشه ی داروی موثر معرفی کنین ممنون میشم سه ماهه کم میشه باز زیاد میشه
- شیرخشک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزادم دوازده ماهه ام دیگ تا الان باشیرمادر تغذیه میشه ولی الان دیگ شیرخشک میخوره میشه بگید ب نوزاد دوازده ماهه هرچن ساعت و ب چه مقدار بایدشیرخشک داد؟
- میزان دارو
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سال و ۶ ماه داره واسه گلودردش شربت سفیکسیم ۱۰۰ گرفتم وزن پسرم ۱۵ کیلو ۶۰۰ داره چه مقدار دارو باید بهش بدم و هر چند ساعت؟؟ ممنونم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین ببخشیددختر۹ماهشه،قبل ازکروناانفولانزاگرفتیم دخترهم سینه پهلوکردچندروزبستری بود،بعداز مرخص شدن هنوز دماغش فس فس میکنه مخصوصآ شبا راحت نمیتونه نفس بکشه قطره هم فایده نداشت ازترس کروناهم نمیتونم ببرمش دکتر نشونش بدم؟توروخداچیکار کنم
- واکسن چهارماهگی
باسلام.واکسن چهارماهگی را چند روز میتوان به تعویق انداخت؟
- سلین قاسمیان
سلام وخسته نباشید خدمت شما یک دختر دوسال ونیمه دارم که مدت دوروزه سرفه میکنه ابریزش بینی نداره قبلا که دکتر میبردیم تشخیص دادن الرژی داره ممنون میشم لطفا راهنمایی کنید
- قلب
سلام پسرم عمل ملاج داره بعد قلبش هم سوراخ هستش اول ملاحشو عمل میکنن بعد دو ماه قلبشو امکان داره با این قلب مشکلی برایش پیش بیاد زیر عمل
- استفراغ بعد از واکسن 4ماهگی
با سلام خدمت شما بزرگوار نوزادم را برای واکسن 4ماهگی بردم قبل ان طبق دستور پزشک قطره اسنامینوفن داده شد ، بعد از واکسناسیون و دادن سه نوبت 4ساعته قطره نوزاد دیگر تمایل به خوردن قطره ندارد و با خوردن کمی از ان استفراغ کرد. ایا این امر طبیعی است؟ قطره برای یک نوبت به تعویق بیافتد ایرادی نداره ؟
- چوش سر سفید چرکی رویه نوک سینهکودک چهارساله مدتی یک سالی هست متوجه شدم جوش سفید رویه نوک سینه دخترم هست و بعضی مواقعه که دست میزنیم تخلیه میشه ایا خطر ناک هست
- رفلاکس
سلام دخترم ۴۲روزشه خیلی بی قراری میکنه بردمش دکتر برای کولیکش شربت گریپ میکسچر داده ولی احساس میکنم ریفلاکس داره همه میگم براش خوب نیست الان چیکار کنم یه قطره دیگه هم داده اونم نعنایی
- پاره گی مقعد
پاره گی مقعد نوزاد چهارماهه پاره گی مقعد که به قرمزی میزنه آیا خطر ناکه
- چسبندگی
با سلام دختر من 3 سالشه و در ناحیه واژن چسبندگی داره چکار باید بکنم ممنون میشم از راهنماییتون
- نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم چند روز دیگه دو ماهه میشه گاهی اوقات زبانش رو میاره بیرون خیلی فکرمو درگیر کرده به نظر شما طبیعیه؟
- نفخ نوزادی۳۳روزه
سلام نوزاد۳۳روزه ای دارم سه روزمدفوع نکرده وشکمش گاهی اوقات سفت میشودوگریه میکندچیکاربایدکنیم مدفوع کندچه دارویی بایدبگیریم گاهی اوقات خیلی گریه میکندوازبدنش گازخارج میشود
- استفراغ ناگهانی
سلام دکتر پسرم ۵سالش تموم شده صبح کمی تب داشت و بی اشتها به محض خوردن دو قاشق غذا بالا آورد بردمش دکتر بهش دی سیکلومین و اندانسترون آمپول دی سیکلومین آمپول اندانسترون ۴ داده ولی هنوز تب داره چیکار کنم
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه

