Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی دور چشم
دخترم 6 سالشه تازگیا زیر چشمش قرمز میشه میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه
- کم وزن
آقا دکتر به نظر تون شیر خشک عوض کنم
- دو زمصرف سفکسیم 100
باسلام وخسته نباشید. دخترم 5سال و10 ماهشه دکتربرام سفکسیم 100نوشته شربتشو. گفتن هر12ساعت 5سی سی. آیا رسته؟؟ وزنش 19کیلوو800گرمخ
- عفونت چشم وسرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر من پسرم دو ساله هست سرما خورده سرفه و عطسه داره شبا که میخابه انگار تو گلوش خلط داره و خر خر میکنه از دماغشم ترشح سبز رنگ میاد و از چشماش هم ترشح سبز میاد صبح که پامیشه چشاش میچسبه به هم با کلی ترشح سبز و چشاش قرمز میشه و همش چشاشو میماله من چه دارویی واسه چشماش و سرماخوردگیش استفاده کنم خیلی ممنونم
- گلودرد چرکی سفید رنگ
سلام وقت بخیر،مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۷ ساله باوزن ۱۷ کیلو چه مقدار هست روز دوم بیماری هستش
- غذا خوردن كودك ده ماهه
سلام آقاي دكتر دختر من ده ماهشه غذاي سفره نميخوره ولي براش غذا درست ميكنم ميكس ميكنم با بازي و سرگرمي غذاي خودش رو ميخوره واطرافيان از جمله مادرشوهرم اصرار داره كه بايد غذاي سفره رو بخوره خب برنج رو نميتونه يا خورشت رو نميتونه حتي اگه له كنم خفه ميشه ٥ تا هم دندون درآورده واقعا موندم الان كه غذاشو ديگه ميكس نكنم غذا درست نكنم ب غذاي سفره عادتش بدم يا چي ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- مریضی کودک ۲۰ماهه
سلام اقای دکتر دخترم ۲۰ ماهشه و سرش و بدنش عرق میکنه و بعد اون بدنش سرد میشه میشه کمکم کنین
- ستاره
سلام دکتر من ۲۳سالمه و شیر میدم چند روزیه سقف دهانم میخاره و انتهای اون نرسیده به گلو در هردوطرف انگار ملتهبه قورت دادن برام درد داره امکان دکتررفتن ندارم میشع راهنمایی کنید چی استفاده کنم اذیت میشم هیچ علائم دیگه ای ندارم ازسرماخوردگی یکمم سردردم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر برای واکسن ۱۸ ماهگی قبل و بعد از تزریق استامینوفن بدهم؟
- مسمومیت
دیشب میخواستم دندون های بچمو مسواک بزنم با خمیر دندون بزرگترا.بعد اونم کمی از خمیر دندان رو قورت داد.بلافاصله بش آب.شیر و شربت آبلیمو دادم.الان هیچ علایمی ندارن.ولی من خیلی نگران هستم.چیکار باید بکنم ؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر.واقعا ممنونم از اینکه راهنماییم کردین.دستتون دردنکنه.جسارتا بازم ازتون راهنمایی میخوام. من مشکل دخترم رو گفتم و شما فرمودین شربت آنتی هیستامین و اسپری نازونکس براش بگیرم.خواستم بپرسم سیتریزین بهش دادم قبل اینکه پاسخ شما رو ببینم.برای دفعه بعد آنتی هیستامین بدم یا سیتریزین؟ و اینکه امروز دخترم چندباری خون دماغ شد،البته خون دماغ میشه اغلب ولی امروز چندبار پشت هم شد.و چشمش کمی قی کرده از صبح .درمان و داروی دیگه ای هم لازم داره؟
- آزیترومایسن
با سلام شربت آزیترومایسن ۲۰۰ هر چند ساعت باید مصرف بشه برای کودک ۶سال و نیم
- میزان مصرف آزیترمایسین ۲۰۰
میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۶سال با وزن ۳۳
- یبوست و سوختگی مقعد
سلام دخترم مدفوع نداره ۳روز شکمش کار نمیکنه بعد هم که کار میکنه کی گریه میکنه اذیت میشه مدفوعشم سفته مقعدشم سوخته وقتی مدفوع میکنه پاره پاره میشه
- کودکان
سلام شربت ایمیونس تقویتی بعد تمام شدن میشه دوباره به بچه ۷ ساله داد یافقط همو ن کافیه چندتا در طول سال کافیه ممنون
- مشکل کبدی
آقای دکترمیشه لطف کنید بگید برای اینکه کودکی در شروع سیروز کبدی باشه آیا فقط بالا بودن اندک آلکالین فسفاتاز دلیل اون هست یا باید سایر آنزیمهای کبدی هم بالا بره مقدارش؟ alt و ast هم باید بالا بره بالطبع؟
- سلام اقای دکتر پسر هیحده ماهم بعد سه روز تب ،بدنش دانه های قرمز زده دارویی هست که مصرف کنم بهتر بشه ،میشه واکسن هیجدا ماهگی براش تزریق کنم ممنون
سلام اقای دکتر ،پسر م هیجده ماه داره بعد ازسه روز تب بدنش دانه های قرمز زده ، علتش چیه ،میشه براش واکسن هیجده ماهگی تزریق کنم ،
- سلام،پسر دوسال و نیمه
پسرم دوسال و نیمه هست ۳روزه که آبریزش و عطسه و سرفه و تب و بیحالی و بی اشتهایی دارن ،البته برادر زاده م هم همین علائم رو داشتن و از ایشون گرفتن، دکتر ازیترومایسین ۲۰۰ ،شربت دیفن هیدرامین،و کوریزان تجویز کردن خواستم بدونم تجویز درست بوده؟و میزان دوز استفاده از ازیترو چقدرباید باشه؟

