Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه شدید
سلام پسرم سرفه های شدید وعمیق داره آویشن وزیتروکم بهش دادم اثری نکرد میشه یه داروی خارجی بهم معرفی کنید که این سرفه های از بین برن در ضمن سابقه حساسیت یا همون آلرژی داره سنش هم یکسال و۴ماه ممنون میشم زودتر راهنماییم کنید باتشکر
- جای واکسن
سلام.پسرم 54روزس جای واکسن بدو تولدش چرکی شده ورم کرده چطورتخلیه میشه آیا میشه بادین تخلیه شده یاپماد
- مدفوع کودک 20 ماهه
با سلام،
کودک 20 ماهه دارم که نوزاد بود رفلاکس داشت الان چند روز مدفوع شل داشت و چیزی مثل نخ ریز سیاه داخ مدفوعش هست زیاد هم هستالان مدفوعش معمولی هست ولی کماکان این نخ ها هستعلت وجود این نخ ها چیست و اصلا این نخ ها چی هستندممنون میشم راهنمایی بفرماییددکتر رفتم مترونیدازل و کولیکیدو یه پودر داخل ماست میریزم بهم داده
با تشکر
- رشد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم شش سال دار همیشه یبوست دارد تا یک هفته شکمش کار نمیکنه اشتها ب غذا نداره قدو رشد کمه لطفا راهنمایی بفرملید چکار کنم وچه شربت وداروی بهش بدم باتشکر
- اطفال
سلام آقای دکتر واکسن 6ماهه زدم بچم تبش38/4هستتش خوبه یاببرم دکتر دست پاش داغه
- پرده بکارت
سلام اقای دکتر دختر من پنج سالشه امروز نمیدونم چیکار کرده دست زده با اندام خصوصیش و گریه که الان نانازم پاره شده بعد خودم نگاه کردم دیدم کمی دورش خونیه که وقتی شستم خوب شد دیگه هم چیزی نبود میشه که زخم کرده باشه چیکارکنم من
- بلوغ
سلام.من یک دختر ۵ ساله دارم قبلا شربت زینک پلاس یوروویتال بهش میدادم ولی شنیدم زینک باعث بلوغ زودرس میشه میخواستم بدونم صحت داره یا نه؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۴سال ونیم سن دارد گلودرد وسرفه دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰ داده ۱۲ ساعتی وزنشم ۱۳ کیلو هست گفته ۳.۵ سی سی بدم بعد از ۳روز بدتر شده چه شربتی باید بدم بهش
- واکسن یکسالگی
سلام.خسته نباشید آقای دکتر.اگرواکسن شش ماهگی کودک با تاخیر تزریق شد واکسن یکسالگی هم باید با تاخیر باشد ؟
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
سلام آقای دکتر دخترم بررم دکتر بهش سفیکسیم کتوتیفن دادن حالا یه دونه های قرمزی صورت بدنش زده قبلا هم اینطور شده بود دکتر بهش هیدروکسیزین داد حالا ۸کیو ۸۰۰گرم چند سی سی و چندبار در روز بهش بدم ؟؟؟
- دلپیچه واسهال
سلام وخسته نباشین دخترم ۴ ساله هست ۱۱کیلووزنش هست ازدوروزپیش سرفه خلطی داره سرفه هاشدید نیست وقتی شربت سیموسپان میدم سرفش قطع میشه ولی امروزدل پیچه ومدفوعش هم ابکی شده فعلا تب نکرده ممنون میشم راهنمایی کنین چه دارویی بگیرم
- سلام پسرم ۵ ساله هست و تب زیاد میکنه .اگه شربت اموکسی کلاو ۴۵۷ بهش بدم عیبی نداره ؟
- سلام شربت سفکسیم 100برای بچه ام نوشته به خاطر عفونت ادرار باید چند روز مصرف کنه
سلام شربت سفکسیم 100برا بچه ام نوشته عفونت ادراری داره چند روز باید مصرف کنه
- آمپول.
سلام آقای دکتر.دخترم ۳ سال ۳ ماهشه.گلودردشدید داره گلوش سفیدبرفکی شده تب شدیدداره میخواستم بدونم تواین سن میشه پرسلین ۶۳۳ زد یا ضرر داره.ممنونم
- خونریزی بعدازختنه
سلام خسته نباشیدپسرمن چهارسالشه یک هفته پیش ختنه شده سه بارخونریزی کرده میشه راهنمایی کنیدچی کارکنم؟
- سلام من یه پسر ۵ماه و ۲۰روزه دارم که نزدیک یک ماه سرفه های پراکنده داره بعد صب ها بیشتر حالا براش سفکسیم گرفتم خوب وزنش هم ۸کیلو روزی چند و چقد بدم
- ممنون
الهی که خدا به حق پنج تن به شما آقای دکتر عمر با عزت بده الهی آمین.
- اسهال و دل درد
آقای دکتر سلام دخترم ۶سالشه الان حدود ده روزه تعداد دفعات مدفوع زیاد شده ب روزی ۶بار هم رسیده داخل مدفوع خلط هست الان دوروزه اسهال هم گرفته ولی لساال کم حجم بود اسهال خوب شد ولی دوباره خلط داخل مدفوع هست میشه بفرمایید چکار بکنم واینکه قبلش اموکسی سیلین و میترانیدازول مصرف کرد ب خاطر عفونت گوشش تا دارو قطع شد این مشکل پیش اومد
- سلام پسرم نه سالشه وزنش25کیلوگرم هست چقد باید بهش بدم
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟

