Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گایافنزین برا نوزاد ۶ماهه
دکتر اطفال ب نوزاد ۶ ماهم شربت گایافنزین داده روزی ۳ بار هر بار ۱۵ قطره آیا مصرفش ضرر نداره
- سلام نوزادم وقتی بدنیااوند۳۶۰۰وزنش بودالان ۴ماهشه وزنش ۶۲۰۰خیلی بدشیرمیخوره حتمابایدقنداق باشه تابخوره موقع شیرزورزیادی میزنه که بهش ندی بسیارکم شیره چیکارکنم
کم اشتهایی نوزاد
- لرزیدن
سلام اقای دکتروقت شمابخیر ی سوال داشتم پسرم۹ماهشه هردفع قبلن ک دستشویی میکرد یادستشویی داشت میلرزید یجوری انگار سردش بشع الان حس میکنم بیشترشد مشگلی داره؟
- ویروس
سلام ببخشید پسرم ۴ ماه و ۷ روز دارد و مریض شده ابریزش بینی و سرفه و عطسه داره چیکار کنم خوب شه ؟؟؟؟
- سلام خسته نباشیدنوزاددوازده روزه ام ۸روزاست که شکمش کارنمیکنه نگرانم چه دارویی بایدبهش بدم سپاسگزارم اگرکمکم کنید
- سیب
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه سیب رو رنده میکنم با رنده کوچیکش میدم دخترم اشکالی که نداره
- تب در سر نوزاد
سلام خوبی آغای دکتر ببخش بچم ۲ماهه هس واکسنشو زدیم الان تب داره بدنش خوب شده فقط تب تو سرش هس و شیر نمیخوره میشه راهنمایی ام کنین ممنون میشم؟؟
- قطره
سلام دکترببخشیدشماگفتیدکه به پسرهفت ماهم قطره آدزیرواسه رفلاکسش بدم آیاقطره مولتی ویتامین هم بهش بدم؟هرکدوموروزی چندقطره لدم،؟
- لك پيشاني و پلك
سلام آقاي دكتر دختر من از زمان تولد لك به شكل ٧ روي پيشاني و پلك داره و وقتي گريه ميكنه يا زور ميزنه پر رنگتر ميشه ميخواستم ببينم اين لك ها از بين ميرن يا خير؟ و اگه از بين مي رن چه زماني؟ و آيا دارويي چيزي براي زود از بين رفتنشان وجود دارد؟
- تيك عصبي
باسلام.نوزاد هشت ماهه دارم كه از ديروز گردنشو به سمت شونه هي كج ميكنه انگار گوشش رو ميخواد بچسبونه به شونه دستشو هم كج ميكنه هر دو ساعت يه بار انجام ميده يعني تيك گرفته؟
- کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- تأخیر در واکسن یکسالگی
باسلام عرض ادب و احترام و خسته نباشید تقریبا دو ماه و نیم واکسن یکسالگی دخترم عقب افتاده به دلایل مریضی و... میخوام فردا ببرم برای واکسن آیا مشکی بوجود میاد؟برای دوز بعدی چکار باید بکنم چه مدت زمان باید فاصله داشته باشه ؟ و اینکه چند وقتی هست که دور دهان بچه دونه های خیلی ریزی زده و کنار گوش هم دونه های کمی درشت تر در آمده با این وجود مشکلی برای واکسن هست بزنم؟ باتشکر.
- تنفس
سلام من یک پسر ۴۰ روزه دارم متخصص اطفال گفته سرما خورده و تنفسش بعضی مواقع تند میشه تقریبا ۶۰ تا ۶۵ بغضی مواقع هم خوبه ۴۵ تا ۵۰ این طبیعیه یا نه
- اسهال
سلام من اسهال گرفتم خودم ب نوزاد دو ماهم شیر میدم دخترم درست شبیه ب من اسهال گرفت ایا من ب نوزادم نباید شیر بدم ؟؟؟؟ بدون تب و استفراغ وزن تولد ۳.۸۴۰ الانم ک دوماهشه ۵.۳۰۰ با هربار شیر خوردن من بلافاصله بعد شیر خوردن میزارمش پایین با گاز معده خالی میکنه اسهال ابکی درست مثل خودم
- علت زیاد کار کردن شکم
سلام خسته نباشید.دخترم سه ماه وبیست روزشه شیرخشک مصرف میکنه شکمش زیاد تو روز کار میکنه ۶کیلوهستش رنگ مدفوعش هم سبز رنگ چیکار کنم خوب بشه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماهشه سرماخورده فقط کمی ابریزش بینی و عطسه داره داروی خاصی میشه داد یا فقط همون قطره سدیم کلراید برزیم براش؟
- سوال ازمتخصص اطفال
سلام آقای دکترببخشیدپسرمن ۵ماه ونیمه بردم پیش متخصص اطفال براش آزمایش چکاب نوشت حالاتوجوابدهیش گفته تیروئیدش لب مرزه اقای دکتربه نظرشمابچه من تیروئید داره
- دیربه دیرکارکردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم باشیرمادر تغذیه میشه وحدود یک ماهه شکمش دیربه دیرکارمیکنه اغلب باشیاف یا دادن ترنجبین اتفاق میفته رفلاکس هم داره چیکارکنم مشکلش حل شه و منم چه تغذیه ای داشته باشم بهتره لطفا راهنمایی کنیدممنون
- در مورد سرما خوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهشه والان سه روز هست فقط نصف شبها نفسش میگیره و سرفه و خلط گلو داره چکار کنم و ایا دیفن هیدرامین ضرر دارد؟
- شربت زادیتن
سلام دکترخواستم بدونم ک بعدازبازکردن شربت زادیتن تاکی تاریخ داره بعدازچ مدتی فاسدمیشه واینکه واسه بچه نه ماهه ک تب داره علاوه برسوپ دیگ چ غذایی خوبه براش واینکه میتونیم موقه سرماخوردنش موزهم بش بدیم ممنونم

