Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزادپنج ماهه
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزادم شش ماهشه وزنش ۵۷۰۰هست وزن بدوتولدش ۲۶۰۰خیلی لاغره فرنی هم بهش میدم ولی اصلا رشد نمیکنه شربت زینگ گلوکونات وقطره میم هم بهش میدم شیرخودمو میخوره احساس میکنم شیرم اصلا بدرد نمیخوره یعنی از دوماهگی به بعدرشدش متوقف شد دوماهگی ۴۴۰۰بود به نظرتون شیرخشک چی بهش بدم
- Top 10 Corporate Team Building Activities Across South Florida That Actually Work
- شربت زینک
براپسر پنج ماهه ام دکتر شربت زینک داده روزانه ۵ سی سی الان بیست روز مصرف میکنه براش ضرر نداره
- نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد 12 روزه ای دارم که مشکل سوراخ قلب دارند و بعد از ازمایش کف پا تیروئید پر کار نشان داده شده است آیا خطرناک است؟؟؟ شیر خودش رو مرتب میخورد ولی زیاد در طول شبانه روز گریه نمیکند لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- استفراغ
سلام کودک ۹ماهه دارم امشب بعداز اینکه زرده تخم مرغ بهش دادم آخر شب استفراغ کرد بعدش شیر خودم بهش دادم بازم بالا آورد در ضمن از روز قبل هم روی کام بچه مقدارکمی برفک دیدم علت بالا آوردنش چیه احتمال داره تخم مرغ باعث استفراغش شده باشه باید چیکارکنم؟
- گوجه فرنگی
با سلام اقای دکتر میشه لطف بفرمایید وعوارض گوجه فرنگی رو دکر کنید واز چند ماهگی میشود به نوزاد گوجه داد
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرما
سلام و خسته نباشید آقای دکتر من سرماخوردم و بچم 20 روزشه و شیرمادر میدم چه دارویی میتونم استفاده کنم که برای شیردادن مشکلی نداشته باشه؟
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد من تازه وارد ۵ماه شده وییوست هست از چی میتونم برا رفعش استفاده کنم نیاز به ملین کننده هست
- علت بالا آوردن شیر
دخترم دو ماهو نیمشه، بعد شیر خوردن اگر دستو پا بزنه یا بخوابونمش ا شیر میاره ممنونم راهنماییم کنید که چرا اینطوری میشه
- عفونت ادراری
دخترم 40روزش ادرارش دو سه روزه کم شده حتی دیشب تا صبح پوشکش خشک بوده دلیل چی میتونه باشه تب و چیزای دیگم نداره
- یبوست
پسرم هفتاد روزه است و در روز یکبار مدفوع میکند مدفوعش خیلی کم است
- سندرم تکان دادن
سلام دخترم سه ماهه است واز فاصله نیم متری خورد به زمین حالا استفرغ میکنه میترسم که مغزش آسیب دیده باشد.
- درباره شیر خشک
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه دارم که از بدو تولد سینش خس خس میکنه پیش متخصص اطفال بردم گفتن شاید سرما خورده شربت دادن ولی خوب نشده کولیک و نفخ هم داره بعضی وقتا بعد شیر خوردن از گوشه لبش تکه های کوچیک پنیری شکل میریزه بیرون و وسط خواب یدفعه بیدار میشه شدیدا گریه میکنه نمیدونیم از چیه از شیر مادر تغذیه میکنه ولی شیر مادرش خیلی کمه به نظر شما با این وضع چه نوع شیر خشکی بدیم بهتره روزی یکی دو وعده
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماهشه و مینوره و به دلیل شیوع بیماری دسترسی به پزشک ندارم. میشه لطف کنید بگید قطره آهن چه مارکی بهش بدم که هم ایرانی باشه و آهن مورد نیازش رو تامین کنه و هم طعم خوبی داشته باشه؟ چند قطره بدم؟
- شربت
سلام اقای دکتر واسه دستشویی نکردن بچه پدی لاکت خوبه یا بی بی کر کدومش زودتر باعث میشه بچه تا چندروزکه دستشویی نکنه دستشویی کنه
- مقدار شیرخشک
با سلام
پسر من ۲ ماه و ۱۸ روزه است. یک ماهگی اینا ب پسرم شیر خشک هرچقد میگرفتم خوب میخورد شده بود ۹۰تا بدم ۳پیمانه ولی الان کم میخوره شیر خشک الان گیگوز میدم یک کودک در شرایط پسرمن ک وارد ۳ماه شده در ۲۴ ساعت چند پیمانه شیر خشک بخورد طبیعی هس الان در ۲۴ ساعت ب پسرم ۱۷ پیمانه میدهم ک رو شیر خشک نوشته ۳۰ تا من چیکار کنم
- اسهال
سلام دختر من دو ماه و بیست و پنج روزشه دو روزه مدفوعش خیلی آبکی شده تعداد دفعات دفعش هم زیاده شده شیر خودمو بهش میدم ،باید چیکار کنم؟
- لکه های دربدن بچه مثل سوختگی
سلام وقت بخیر بچه ام 9ماهشه چندروزه یه لکه های مثل سوختگی توبدنش درآومده یه اول مثل جوش هست بعد بزرگ میشه مثل تاول میشه باد میکنه مبارکه مثل سوختگی عمیق میمونه دسترسی به دکتر ندارم ممنون میشم جوابم بدین
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر خسته نباشیدبچه من دوماهه س یکم عفونت ریه داره و سرفه های خلط دار که در روز پنج یا شش بار سرفه میکنهامروز بردم دکتر بهش اموکسی سیلین ۲۵۰ و ستیریزین و سالبوترکس بهش داده توروخدا راهنماییم کنید که ایا این داروها ضرر داره یا نه

