Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام دخترم 23روززودبدنیااومدباوزن3.350وزردی روز اول داشت بستری شد وخوب شدولی کولیک ورفلاکس داره الان نزدیک پنج ماهشه وبهترشده ولی بازم پنیر بالامیاره وگریه میکنه دکتر برده بودم گفت تا4.5ماهگی خوب میشه الان خیلی خوب شده ولی سرماخورده وشیر خشک میدم ازاول والان نمیتونه زیاد بخوره وزنش اومده پایین.غذای کمکی روازکی میتونم براش شروع کنم وباچی وچه مقدارباشه
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم
- لك پيشاني و پلك
سلام آقاي دكتر دختر من از زمان تولد لك به شكل ٧ روي پيشاني و پلك داره و وقتي گريه ميكنه يا زور ميزنه پر رنگتر ميشه ميخواستم ببينم اين لك ها از بين ميرن يا خير؟ و اگه از بين مي رن چه زماني؟ و آيا دارويي چيزي براي زود از بين رفتنشان وجود دارد؟
- سوسپانسیون پاراکید
سلام میزان مصرف پاذکید برای بچه دو ماهه حدودا پنج کیلویی چقدره لطفا به قطره یا با قطره چکان بگید میزان میلی لیتر روی بروشور رو سر در نمیارم به نظرم 1/250میلی لیتر یعنی یه قطره چکان پر و یکم بیشتر درسته؟زیاد نیس؟
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع پسرم Stool ph 6 Color & consistency Brown-soft W.B.C 1-2 R.B.C 0-1 باقی گزینه ها همه not seen و Negative نرماله؟ البته پدی لاکت خورده بوده. تو نتیجه آزمایش تاثیر داره؟
- زینک سولفات
سلام دخترم ۶ ماهشه زینک سولفات چ مقدار باید بدم و تا کی باید ادامه بدم
- شیرخشک نوزاد
سلام پسرم ۳ماه و۵روزشه شیرخشک گیگوز میخوره ۹۰تا،کی باید شیرش رو زیادکنم؟؟وبا چندساعت فاصله بهش شیربدم؟؟
- یبوست
سلام پسر ۶ ماهم یبوست داره بهش جشانده گل محمدی دادم ایا ضرر داره
- شکم روی
سلام اقای دکتر امیرعباس دیروز مرخص شد از بیمارستان که سینش همونجور خس خس داره با سرفه کم اما تا شیرمیخوره شکمش کارمیکنه ببخشید سریع مدفوع میکنه چیکارکنم مشکل خاصی نیست یعنی بنظرتون
- پسرکوچولو
سلام آقذژ دکتر کودک من الان ۸ماه وبیست روزه است اما به حالت چهاردست پامیره ولی به عقب حرکت میکنه واینکهخودش ازدرازکش به نشسته نمیره امامن میشینمش میشینه وبااسباب بازی بازی میکنه غذا وخوابش نرماله وبیقراری نداره واینکه وقتی به پشت هستش پاش ودهنش میبره وبه اسم خودش واکنش نشان میده آیانرمال است
- دندان و نشستن
سلام آقای دکتر. نوزاد هفت ماه و ده روزه دارم که هنوز نمیتونه مستقل بشینه و هنوز دندون هم درنیاورده. دیر شده؟
- مدفوع نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم چهار ماهشه تا دوماهگی خوب بیرون روی داشت ولی بعد از دوماهگی بیرون رویاش در حد یک هفته تا ده روز شد تاالان که چهار ماهشه خواستم بدونم طبیعیه یا نه مشکلی هست
- تب نوزاد
سلام اقای دکتر دمای بدن نوزاد من بعد گریه و شیر خوردن داغ میشه و تب سنج تب نشون میده علائم مریضی و بی حالی نداره بعد از اروم شدنش دمای بدنش نرمال میشه، طبیعیه؟
- نوزاد زیریک سال
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم ازتون پسرم۹ماهشه میخواستم بپرسم ک میتونم عروسی اینا ببرمش چون شنیدم برای بچه خوب نیس سروصدای عروسی
- دمای بدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه همیشه دست وپاش باسر ب داغی میزنه تبم نداره ولی انگار دمای بدنش بالای مشگلی نیس؟
- سلامتی
سلام دخترم چهارماهشه بندانگشتای دستش تیره ترهست دلیلش چیه
- گوش دردوسرماخوردگی
سلام دخترم4ماهشه، سری قبل بخاطر قرمز و ملتهب بودن گوشش آموکسی سیلین200 ب مدت 10 روز مصرف کرد الان فقط یکی از گوش هاش کمی قرمزه، اما گاهی دیتش رو سمت اون میبره و گاهی هم سخت شیر میخوره آیا باز هم نیاز ب مصرف آنتی بیوتیک داره با توجه ب سنش؟
- واکسن مننژیت
سلام.نزدن دورهای بعدی واکسن مننژیت خطری برای بچه نداره؟
- قرمزی پای نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم آلرژی به پوشک داشت که جوش زیر پوستی زده بود،الان تقریبا خوب شده پوشکشا عوض کردم وپماد زینک هم واسش میزنم اما بازم لای پاهاش قرمزه یعنی به پوشک جدیدم حساسیت داره؟؟؟؟یا پماد بهتری واسه این مورد هست که استفاده کنم؟؟؟؟در روز ۳،۴ساعت بازم نگه میدارم.
- خواب
سلام نوزاد چهل روزه من از پانزده روزگی خواب کمی میرند و اگر بخوابند زود بیدار میشوند و چون خواب خوبی نمیرند در بیداری کریه میکنند که مشخص هست که خوابشون میاد تقریبا ده الی سیزده ساعت در روز خوابن

