Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیرون زدگی ناف
سلام دخترم یک ماه هستش و از روزای اول خیلی به خودش فشار میاره مثل نفغو باد شکم صبحا تا یکس دو ساعت خیلی به خودش می پیچه نافش اندازه یه بند انگشت زده بیرون وکنار ناخن انگشتایه دستش تیرشده صورتشم جوش ریز زده
- سلام خسته نباشید پسرم ی هفتس هسته خرما قورت داده ولی هنوز دفع نشده باید چیکارکنم… هیچ مشکلی هم نداره همه چیزس عادیه ولی نگرانم
- دادن دوز زیاد سفکیم
برای کودک ۶ سالم با وزن ۲۳ کیلو یبار ۵ سی سی سفکسیم دادم و یکساعت بعد بجای یه شربت دیگه اشتباهی دوباره ۴ سی سی سفکسیم دادم چیکار کنم؟
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- آب
سلام آقای دکتر خداقوت الهی عید غدیر هدیه از خدا بگیرید. میشه بفرمایید ک چقدر آب ب بچه ۸ماهه بدیم؟ آب کممیدم لباش خشک میشه زیاد میدم رفلاکسش بیشتر میشه یکممیریزه بیرون .یبوست هم داره. ممنونم
- سلام خسته نباشید دخترم ۲ماه تموم کرد لرزیدن پاعلت چی هست وعسطه کر ن
- در كودك ٧ ساله مقدار مصرف زينك روزانه چقدر بايد باشد؟
- کرونا
وقت بخیر اقای دکتر پسر من دو سال و نیمشه با وزن ۱۳ کیلو و فاویسمی هستش خیلی رود به زود مریض میشه ماهی دو الی سه بار شربت مولتی ویتامین سانستول و زینک میدم لطفا شربت دیگه ای برای تقویت سیستم ایمنی بدنش بهم معرفی میکنید و اینکه چقدر بدم؟
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
سلام پسرم دیروز سه ماهش تمام شده ۳روزه که سرما خورده دکتر شربت ازیترومایسین و قطره بینی بتامتازون هر ۸ ساعت و قطره سدیم کلراید هر ۴ ساعت داده گرفتگی بینیش برطرف شده ولی از امروز خیلی سرفه میزنه و شکمش حالت سبز تیره و ۳بار کار کرده. برای سرفه چی خوبه بهش بدم ؟
- آمپول دگزا
دخترم ۱۱ ماه داره، دکتر براش آمپول دگزا نوشت و تزریق کرد، آیا عوارض خاصی داره؟ شنیدم مانع از جذب کلسیم میشود الان چز کار کنم؟
- تیرویدلب مرز
سلام پسرمن دوسال شش ماه داره آزمایش گرفتم میگن تیرویدلب مرز وکم خونی وکمبودویتامین دی داره بایدچکارکنم برای تیرویدش شربت ویتامین دادن نمیخوره چکارکنم
- سلام وقت بخیر
دکتر من ب دخترم آپتامیل میدم ۱۰ ماهشه هنوز دندون در نیاورده بیرون رویش خییلی زیاده تو روز ۶ یا ۷ بار راحت همشم اسهاله الانم دو روزه پاش سوخته بد جوری میخوام بدونم ب خاطر دندونشه یا شیر خشکش؟؟
- مقدارمصرف شربت پیروی سايدبچه ۶سال چقدره؟
- یبوست نوزاد3ماهه
سلام بچه م 3 ماهه س هفته ای 2بار شکمش کارمیکنه آیا طبیعیه؟وچشمش قی میده فاویسم هستش لطفا کمکم کنید از چه دارویی استفاده کنم؟ باتشکر
- شربت اشتها
سلام دخترم یک سالشه غذا به زور بهش میدم میلی به غذا نداره بیشتر شیر خودمو میخوره شما برا تقویت ایمنی بدنش شربت ایمیونس را تجویز کردید برا اشتهاش هم تاثیری داره
- غذا نخوردن
سلام دخترم 10ماه و یک روزشه چند روزه غذا نمیخوره اصلا حتی اگه چیزی ب زور بزارم دهانش سریع بیرون میده ولی شیر میخوره (شیر خشک ببلاگar ) دندون هم داره درمیاره یه تیکه روی لثه اش مشخصه (شش تا دندوناش دراومدن) قبلا همیشه غذا شو خوب و کامل میخورد این غذا نخوردنش دلیلش چیه.
- چرک خشک کن
سلام آقای دکتر بچم دوسال و شش ماه داره سرماخورده و تب داره و بینیش گرفته ایبوپروفن و سیتریزین و پلارژین میدم . میخوام بدونم سربت سفالکسین رو هم باید بدم یانه ؟ یعنی کی بدونم عفونت کرده؟
- قطره خون در مای بی بی
با سلام
من یه نوزاد ۴ ماهه دارم الان چند وقته تو مای بی بی اون یه قطره خون دیدم مشکلش چیه جواب منو بدید لطفا
- اقای دکتر دخترم هشت ماهه هست برا اسهالش که بیشتر خلطی هست ابکی نیست قطره پدی لاکت هم میدم فک کنم مدفوعش اسیدی هست که اینجور دونه های ریز قرمزی در ناحیه پوشکش زده چیکار کنم
- خارش پشت گردن
سلام دخترم نه ماهشه یه ماهی میشه که سینه وپشت گردنش جوشای ریز ریز زده و خیلی خارش داره و گریه میکنه بردمش دکتر پوست بهش کلوتریمازول داد چند روز استفاده کردم براش یکم خوب شده ولی بازم خارش داره و اذیتش میکنه ایا پمادی که بهش دادن بد بوده واسه نوزادم قوی نیست

