Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم ۵ساله ش خیلی سرفه خشک داره الان یکماه سرفه خشک میکنه تا الان هم دارو گیاهی دادم هیج فایده نداشته لطفا راهنمایی کنید
- عفونت گوش نوزاد
سلام دخترم دوماه و۱۸روزشه.. وزنش تقریبا ۵کیلو.. درد گوشت داره ک دکترگف عفونت داره.براش آموکسی سیلین ۱۲۵نوشت. چقدر باید بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنیدکنید.. ـواینکه اسهال گرفته مشکلی نیست؟
- سلام وقت بخیر دخترم 4سال وهشت ماهش است وزنش 15 کیلو میزان مصرف سوسپانسیون آزیتروماسین 200 چه مقدر باشد به سی سی
- عسل
سلام.نا اگاهانه مقدار خیلی کمی عسل به کودک ۱۰ ماهه دادیم.خطرناک است؟ مقدارش خیلی خیلی کم است
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- کم خوابی
نوزادی 23 روز دارم. مقدار شیر خوردن زیاد ولی خواب کم، البته این موضوع چند روزی پیش امده
- درمورد ادرارسوختگی نوزاد دختر
- شن ریزه در هر دو کلیه
سلام پسرم ۵۰ روزه هس خیلیبی قراری میکنه.. کلیه هلش شنریزه داره..یک و نیم تا دو میلیمتر اصلا نمیخابه..چیکار کنم
- سلام ببخشیددخترمن وزن تولدش 3400الان هفت ماه پانزده روزشه الان وزنش 6200همه عزمایش هاش هم خوبه میگه مشکلی نداره چیکارکنم شیرکم میخوره غذا هم میدم بهش بالامیاره
- قطره خون در مای بی بی
با سلام
من یه نوزاد ۴ ماهه دارم الان چند وقته تو مای بی بی اون یه قطره خون دیدم مشکلش چیه جواب منو بدید لطفا
- شیرخشک
شیرخشک چی بدم یکم چاق شه بچم یک سالوسه ماهشه خیلی لاغره
- کارکردن شکم نوزاددیر۴۵روزشه
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد
- سلام.برای کودک ۷ساله برای درمان گلودرد ازچه داروی استفاده شود
سلام.برای کودک ۷ساله برای درمان گلودرد ازچه داروی استفاده شود
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای پسر ۱۰ساله
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- عطسه
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر دخترم ۴سال و خورده ایشه و ۲روزه فقط عطسه میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره چ شربتی بدم که عطسه هاش قطع شه
- سلام ببخشید پسرم نزدیک سه ماهشه اصلا سینه هامو نمیگیره از اولین روز که به دنیا اومده فقد شیر خشک دادم میخواستم ببینم چه راهکاری برای این مشکلم دارین چجوری باید عادتش بدم برای اینکه سینه هامو بگیره و عات به شیر خودم بکنه سیرم نمیشه و اینکه باید چه شیر خشکی براش بگیرم
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسر ۴ساله وزن پانزده و نیم دارم . لوزه داره هفته پیش سرماخورد و سرفه داشت دکتر فارمنتین ۶۴۳ داد و برم هگزین و شربت هانی تیم . سرفه هاش خشک بود و خلط دار شده دوروزه فارمنتین تموم شده امروز مجدد سرفه های خلط دار داره چی بهش بدم خوب میشه؟
- سلامنوزادم۶ماهشهسرماخوردهسفکسیم۱۰۰میخورهاسهالدارهاسهالشرنگشسبزعلترومیشهبگین

