Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
پسرم دوماهونیمشه رفلاکس داره دکترش ببلاک ای ار داره بارانیتیدین ازروزی ک این شیرخشک خورددیگه سینمونمیگیره بایدچیکنم
- سرفه
سلام وقت بخیر دختر چهار ماهه ای دارم مقداری سرفه میکنه بردم دکتر فقط رینوسالتین سدیم کلرید داد و اینکه گفت بدم بهش بخوره با توجه به اینکه قطره برای گرفتگی بینی هستش آیا میتوان به صورت خوراکی داد
- رنگ سبزمدفوع
سلام پسرمن ۳ماهشه مدفوعش سبزه است علتش چیست؟؟؟
- قطره آهن
سلام وقت بخیر.ب پسر۱۵ماهه ام قطره آهنی ک بهداشت میدادمیدادم ک باعث سیاه شدن دنداناش شد.بخاطراین ازداروخانه قطره آهن لیپوزوفرفورت گرفتم ومیدم دنداناشوسیاه نمیکنه.شنسدم دلیل سیاه نشدن دندان بخاطرکم بودن آهنشه نبایدبدم میخاستم بدونم آیادرسته؟این قطره آهن خوبه به دادنش ادامه بدم ممنون ازشما
- فرني
باسلام به گفته ي شما فرني برنج رقيق شده رو ده روزي ميشه كه شروع كردم به ٣٠سي سي رسيده آيا ميتونم دو عده ظهر و شب هر وعده ٣٠سي سي فرني بدم؟روزي ٦٠سي سي دخترم ٥ماهه ٨٨٠٠وزنشه
- باز شدن مجراي اشكي با قطره
سلام آقاي دكتر آيا امكانش هست مجراي اشكي با قطره و پماد باز شه همچين چيزي هست؟ امروز يك خانمي ميگفت پسرش رو برده دكتر تو يك روز با قطره و پماد باز شد و قي هم تمام شد شدنيه؟؟؟
- فاویسم
دخترم سه ماه و نیمشه فاویسم داره چه نوع شیر خشکی بهش بدم
- شیر خشک برا نوزاد فاویسم
سلام نوزادم تازه ۱۸ روزشه مبتلا به بیماری فاویسم و زردی شدید ی داره چه شیر خشکی براش مناسبه ؟
- یبوست
نوازد ۵ ماهی یبوست داره لطفا راهنمایی کنید چکار کنم
- پاسخ بهاشتها
نوزادخواهرم ۷روزه است توو پرونده اش اندازه دورسروحرکت گردن غیرطبیعیه نکنه هیدروسغال باشه؟
- دارو
با سلام اقایی دکتر ایا سرما خوردگی کودکان وسیتریزین برای نوزاد ده ماهه ضرر ندارد چون در بروشور ان دو دارو امده که زیر دو سال استفاده نشود ولی پزشک ان را به نوزاد میدهد چیکار کنم ان دارو را میتوان با خیال راحت به نوزاد داد یا نه با تشکر
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر من کاربر بهار زهرا۱ هستم در مورد کشیدن موی سر بچه ام سوال کردم فرمودید نیاز به ازمایش هست؟چه ازمایشی از چه نظر باید چک بشه؟؟
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- رفلاکس
- سلام من پسر پنج ماه دارم عمل کلیه هم کرده وقتی بعل میکنم پاهاش کبود قرمز میشه از چیه
سلام
- سرماخوردگی نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه من سرماخورده آبریزش و خس خس سینه داره دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۱سیسی و شربت گایافنزین صبح و شب یک سیسی تجویز کرده آیا این داروها مضر نیستن؟؟؟
- کولیک
سلام اقای دکتر وقت بخیر.دکترم ۴۶روزشه .شبها خیلی خیلی گریه میکنه .شیر خشک ببلاک کامفورت میخوره.قطره کولیکز وپدی لاکت هم میخوره اما واقعا تاثیر نداره.توروخدا بگید چکار کنم .هر روز دو سه بار شکمش رو با عرق رازیانه ماساژ میدم
- مدفوع کودک
ایامدفوع کودک۷تا۸روزطبیعیاستیانه؟؟
- سلام
خواهر زادم چهار ماهشه این دوروزه شیر نمیخوره (شیرخشک استفاده میکنه) وفقط گریه میکنه ؛بعضیا میگن دندون درمیاره چرا شیر رونمیخوره علتش چیه ؟ لطفا جواب بدین 🙏
- سینه خیز نرفتن
سلام اقای دکتر دخترم 7ماه 18روزشه از هردو طرف غلط میزنه دایره وار میچرخه به عقب میره هر دو تادستاشو میگیرم با حمایت من راه میره سینشو بالا میگیره رو مبل تکیه که میده میشینه ولی گاهی به پهلو خم میشه با این شرح حال به جلو سینه خیز نمیره خیلی نگرانم

