Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک ۵ساله
سلام دخترم ۵سالش وقتی سرماخوردگی می گیره لوزهاش ورم می کنند و موقع خواب نمی تونن راحت نفس بکشن الان هم همین طوریه می خواستم ببینم چه آنتیبیوتیکی بهش بدم تا خوب بشه تب هم ندارن
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام پسرم ۲۳ کیلو وزن داره. مقدار مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰ لطف میکنید؟ ممنون
- رشد نکردن قد کودک
یک پسر یکسال و نه ماه دارم الان چند ماهه قدش هشتاد هست رشد نکرده بخداشت گفت باید به متخصص اطفاا مراجعه کنم بابد هر سه ماه قد کودک تغییر کنه.بچه من به ۸اطر دور سرش که از تو بارداری بزرگبود و اب سرش جمع نشده متخصص نغز و اعصاب گفت ویتامین اد رو قطع کنمفقط الان قطره اهن تنها میخوره علت رشد نکردن قدش چیه چکار کنم.عکس کارت بهداشتشم میتونم بفرستم ممنون میشم
- روش مصرف آیزترو
سلام پسرم هفت ساله است شربت آزیترو ۲۰۰ bda-zin رو برای گلودردش گرفتم روش مصرفش چجوریه
- مصرف شربت کو اموکسی کلاو
سلام روز بخیر پسر من حدود یک هفته است که سرفه میکنه و سرفه اش قطع نمیشه ،شربت پلارژین کیدز بهش دادم ۱۰ سالشه شربت اموکسی کلاو بهش بدم بهتر نیست
- ویتامین دی
پسرم 20 ماهشه ساق پاش حالت پرانتزی داره دوبار آزمایش داده یهبار 14 ماهگی یبار الان در هردو ویتامین دی 28 بود بار اول کلسی کر دادیم بهش الان دکتر گفته مولتی ویتامین رو دوبرابر بدم آیا دوبرابر کردن مولتی ویتامین ضررنداره مثلا ویتامین آ وسایر هم دوبرابر میشن نمیدونم برای کمبود دی چکار باید بکنم در ضمن در آزمایشات میزان کلسیم کافی بوده؟
- کودکان و تب
سلام وقت بخیر من پسرم ۴سالشه الان ۳روزه تب شدید داره همراه با اسهال لطفا راهنمایی کنید چه بدمش
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین دخترم پنج سالشه ویتامین دی میخواستم بگین چجوری بهش بدم و کدوم ویتامین دی ؟؟دوزشو بگین ممنون ۱۸کیلو هست
- ناخن
سلام بچه من دوسالشه و جدیدا متوجه این شدم که ناخن های دست و پاش از پایین ناخن کنده میشن و زیرش ناخن جدید هست میخواستم ببینم علتش چی میتونه باشه
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- جواب ازمایش
سلام آقای دکتر لطفاً جواب این آزمایش روبهم بگید وچ داروی استفاده شود خیلی ممنونw.B.c.14.5 تیرویید6.74 R.D.w.cv17.1 جواب آزمایش کودک 4ساله
- غذا
سلام پسرم یکسال و شش ماهشه، هفته ای چند بار بهش تخم مرغ کامل بدم؟؟ ممنون از لطف شما
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
آزیترومایسین۲۰۰برای کودک ۹کیلویی یکساله چندسی سی باید داده بشه
- میزان مصرف شربت سفکسیم برای هشت سال
میزان مصرف شکستیم برای کودک 20ماهه با 12 کیلو وزن
- ادرار شیری یعنی عفونت ادراری
سلام خسته نباشید پسرم ۳ سالشه چن روز پیش اسهال واستفراغ شد و کمی هم تب داشت البته خیلی بالا نبود و استفراغش بعد یکی دوروز قطع شد و دفعات اسهالیش هم کمتر شد و امروز دیدم وقتی ادرار میکنه اول ادرارش یه مایع شیری رنگ هست و بعدش شفاف میشه .. خواستم ببینم علتش چیه آیا عفونت ادراری؟ کم اشتها هم شده وزنشم تقریبا ۱۳/۵ هست .. پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون
- میزان مصرف سفکسیم
سلام وقت بخیر چشمان دخترم عفونت کرده دکتر سفکسیم نوشته ولی مقدارش چیزی ننوشته ۶ سالشه باوزن ۱۹ کیلو سپاسگزارم از لطف شما
- کمود رشد و قد کودک
سلام من دخترم ۵ سالشه خوراکش خیلی خوبه ولی نه چاق میشه نه قدش بلند میشه چند باری دکتر بردیم فقط شربت زینگ و پیشنهاد میکنن شما نظرتون چیه چیکار باید بکنیم
- میزان مصرف قطره باکتی ماید
دخترم 22ماهشه و از صبح چشمش هی چرکی میشه و کمی علایم سرماخوردگی داره.چند قطره و هر چندساعت یکبار برای دخترم میتونم استفاده کنم؟
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- سلام آقاي دكتر
سلام آقاي دكتر پسرم شش سال دارد يك ماهه بعدازسرملخوردگي آب بيني اش بند نمي آيد رنگش هم سبز است شربت آزيترومايسين بهش بدم وزنش پانزده كيلو است ؟

