Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک نان al 110
سلام اقای دکتر دو قلوهای من به هر شیری حساسیت داشتن تا اینکه نان al110 گرفتیم الان دیگه اصلا گیر نمیاد تازه ۴ ماهشون تموم شده چی بدم بجاش میشه لطفا راهنماییم کنید. سپاسگزارم
- پلیکتازی کلیه
دررسونو گرافی انومالی ۱۸ هفتگی پلیکتازی با عدد ۴ در کلیه چپ جنین مشاهده شده و در سونو ۳۰ هفتگی این عدد به ۷ رسیده است. ایا این وضعیت خطرناک است؟
- اسپری بینی
سلام استفاده ازاسپری بینی نورمونیکس واسه نوزاددوماه نیم چندساعتی یک باراستفاده بشه ؟اگرازاسپری نورمونیکس به جای سالبوتامول استفاده بشه اشکال داره
- زعفران و بستنی
سلام آقای دکتر پسرم ۹ماه و۲۰روزشه میتونم توی فرنی زعفران دم کرده بریزم ؟بستنی و ماست پرچرب پاستوریزه میتونم بهش بدم؟
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت دکتررنجکش متخصص اطفال واسه پسر5ماهم که همش بالامیاره وخس. خس سینه داشت قطره متوکلوپرامیدنوشتن صبح سه قطره وشب سه قطره بهش بدم ولی من بهش ندادم چون خیلی عوارض داشت ترسیدم چکارکنم کمکم کنید
- باد شكم نوزاد ٥ ماهه
سلام و خسته نباشي آقاي دكتر دختر من خيلي باد شكم داره و يكم كم خواب شده البته از وقتي لعاب برنج همراه بادام بهش ميدم بيشتر شده احتمال داره بخاطر اين موضوع اذيت بشه چه بايد كرد؟٥ ماهو١٦ روزش شده
- عفونت ادراری
سلام آقای دکتر دختر چهار ماهه دارم که آزمایش ادرار برده ام با ۴،۵ W.B.C و Bacteria. Rare آیا عفونت ادراری دارد یا خیر
- سرلاک وشیرخشک
سلام میشه سرلاک رو بجای آب با شیر خشک قاطی کرد؟ ۸ ماهشه
- واکسن
سلا م پسرم به خاطر اسهال شربت کوتریموکسازول می خوره و فردا واکسن ۱۸ ماهگی داره .آیا میشه واکسن زد یا خیر ؟
- نبض ملاج سر
دخترم نزدیک ۵ ماهشه گهگاهی ملاج سرش تند می زنه مشکلی نداره
- نفخ ودل پیچه نوزاد
سلام آقای دکتر ،پسر پنجاه روزه ای دارم که شبا خیلی گریه میکنه بخاطر کولیک،داروی گرمیچر،دیسیکولومبن،کولیکز،رتفلور،اهورا نی نی دادم بهش ولی تاثیری نداشته.دستام دیگه اینقدر که بغل کردم درد میکنه.چیکار کنم به نظرتون؟چه دارویی بدم.
- آموکسی سیلین 250
با سلام آیا به نوزاد با وزن 7 کیلو و نیم 3 ماه و نیمه میشود هر 12 ساعت 5 سی سی آموکسی سیلین 250 بدم و 5 سی سی همون 5 میلی لیتر موجود در قطره چکان بزرگ هست؟؟ خیلی ممنون
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- دندان نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزادم نزدیک ۱۰ ماهشه و یک ماه پیش فقط یک دندان در آورده و دیگه در نیاورده. آیا دلیل خاصی دارد یا طبیعی است؟
- بینایی
سلام اقای دکتر خسته نباشید، ببخشید میخاستم بپرسم من یک برادرزاده دارم نه ماهشه و دختره،این تقریبا از دو سه ماهگی چشماش به نور خیلی جذب میشه یعنی اگ منبع نوری اطرافش باشه سریع نگاه میکنه مثل نور لامپ یا خورشید و هنوزم هم این مشکل وجود داره به طوری که اطرافشو نمیتونه هنوز تشخیص بده،به نظرتون مشکلش چیه؟ایا میتونه بخاطر نور فلش گوشی باشه که تو بدو تولد به چشمش خورده؟
- بی اشتهای کودک هفت ماهه
بچه ان هفت ماهشه اوایل غذای کمکی بهش میدادم خوب میخورد ولی الان نمیخوره چیکار کنم شربت اشتهاور چی خوبه بدم بهش؟
- قرص پوریک اسید وتاثیر انبر نوزاد
با سلام. نوزاد نه ونیم ماهه دارم وقرص پوریک سیدال مصرف کردم برای نوزاد مسکلی ندارد البته اولین قرص هست آیا باید شیر دهی رامتوقف کنم چه کنم؟
- یبوست نوزاد
- جوش قرمز
سلام. چند روزی میشه که بین ابروهای پسرم یکم جوش و دونه زده. چند تا هم زیر چشمش و یکی دو تا رو بینی اش. چه پمادی بزنم؟
- اسهال کودک یک ساله
یک هفتست دندون نیش داره در میاره و اسهاله.ولی الان دو روزه بشدت اسهاله.روزی شش تا هشت بار مدفوع آبکی.چیکار کنم.کمکم کنید لطفا

