Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حرف نزدن کودک دو ساله
با سلام پسر ۲۳ ماهه، تنها در حدود ۴ کلمه حرف میزند، بقیه موارد تولید اوا میکند، در حدود ۱۶ ماهگی راه افتاد، دستورات را کامل اجرا نمیکند، شنوایی خوب است، اگاهی به اطراف دارد، لطفا راهنمایی بفرمایید
- زمان استفاده
مصرف نمک چرب گوجه وسکر از چه زمانی توصیه میشه ؟ آیا میتوان برا نوزاد دوازده ماه استفاده کرد ,؟
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- دون دون قرمززدن بدن کودک بعدازتب
باسلام جناب کودک پسر۴ساله ما بعداز۳ روزتپ کردن رویه شکم سینه وگردن وکمی پشتش شروع کرده دونهای ریزقرمززده چکارکنیم واین جوشها چیست اشتها به غذاهم خیلی نداره زودسیرمیشه ممنونم ازراهنمایتان
- مقدار مصرف پاراکید
سلام اقای دکتر نوزاد من هفت ونیم کیلو هست. استامینوفن پاراکید که به صورت سوسپانسیون هست چند قطره میتونم بهش بدم برای پایین آوردن تب؟
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نوزادم با مرغ و سیب زمینی و هویج سوپ درست کردم صورت و بدنش دون دون قرمز شد خودم فکر میکنم گرمی کرده بخاطر سیب زمینی میشه شماراهنمایی بفرماید اگر گرمی باشه چکار کنم میشه سیب زمینی رو از سوپ حذف کرد نوزادم شش ماه و هفت روزشه باتشکر
- استفراغ
سلام. خسته نباشید. دندون درآوردن باعث استفراغ میشه. نوزاد دارم تو نه ماه هست. شسرمادر میخوره. هنوز دندون نداره. گاهی موقع غذا خوردن عق میزنه و به فاصله ی یک هفته دو بار هنگام غذا خوردن بالا آورده. خودمم شکم درد داشتم. دکتر برام کلیدینیوم سی تجویز کرده. ممکنه بخاطر دارو باشه؟ جایی خوندم که کلیدینیوم سی باعث مسمومیت نوزاد میشه.
- مطب
سلام آقای دکتر فردا چه ساعتی مطب تشریف میارید
- يبوست
سلام خسته نباشيد بچه ى من ٥ماهشه شير خشك ميخوره الان ١٠روزه دكتر بهش قطره اهن و زينك داده از روزى كه اينا رو ميخوره يبوست گرفته هروز مدفوع ميكنه ولى خيلى سفته و رنگ تيره اى داره روغن زيتونم دادم تاثير نداشت قطره بيلى استاپ دكتر داد اونم تاثير نداشت قطره ملين هست كه بهش بدم و اسمش چيه؟؟
- شیرنخوردن نوزاد ۵ماهه دربیداری
سلام ،دخترم ۵ماهش هست دوماه ونیم بود ک دیگه در زمان بیداری شیرنخورد ،وزنش ۶/۳۰۰هست بنظر شما چ مشکلی داره؟
- دل درد داشتن بچه ی هفت سال
- ازمایش
من پرسیده بودم دخترم ۷ سالشه تست tsh 4.416 و پرولاکتین ۶۴ داره . فرمودید برای چی آزمایش پرولاکتین دادند؟ برای تشخیص بلوغ زودرس. من سه ماه پیش سینه دخترم سفت شد . آیا این پرولاکتین خطرناک است ؟ و سوال دیگه دخترم کم کاری تیرویید دارد؟ بقیه تستهای بلوغ رنج نرماله .
- سلام دخترم از موقع تولد تا الان که شیر نان یک بهش میدم درست شکمش کار نمیکنه همش زور میزنه اول نان اچ آ بهش میدادم دیگه گیرم نیومد دکتر گفتش دیگه شیر دیگه جز نان بهش نده شاید رو اسهال بیفته ولی احتمالا به لاکتوز شیر حساس هست چه شیر دیگه ای بهش بدم به جای نان
- گایافنزین برا نوزاد ۶ماهه
دکتر اطفال ب نوزاد ۶ ماهم شربت گایافنزین داده روزی ۳ بار هر بار ۱۵ قطره آیا مصرفش ضرر نداره
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
خیلی شکمش کار میکنه پشت بند هر شیر خوردن موقع تولد ۳۷۰۰ بود الان ۵۹۰۰ هستش مشکل وجود داره
- شربت آیتروماسین
اشتباها شربت آزیترومایسین دوبار در فاصله ۱۲ ساعت به کودک ۶ ماه ام دادم، آیا خطری داره
- واکسن انفولانزا
سلام خسته نباشین آقای دکتر دختر یک سال و نیم دارم حتی پیش شما هم پرونده داره اسم واکسن آنفولانزا رو میگین وایا همین واکسن رو من هم میتونم استفاده کنم؟.تشکر.
- دل درد کودکان
دختر پنج ساله من موقعی که توی ماشین میشینه موقع مسافرت دل درد شدید میگیره ،میخوام دلیلش رو بدونم ،ممنون
- بیرون بودن ناف
دخترم ۳ ماهش نافش کامل نرفته تو چکار کنم
- سلام اقای دکتر دختر من نافش افتاده ولی هنوز عفونت داره خشک نمیکند.لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟چیکار کنم خوب بشه؟؟

