Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- مامان نگران
پشت سر دختر یه گوله هست اندازه نخود که حرکت میکنه نمیخونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم
- اسهال کودک
دختر۴ساله من اسهال داره چه قرصی بدم
- قفسه سینه
نوزادم دوماهشه عکس از قفسه سینه گرفتم سمت راست شکمش یکم پایینتر ی سیاه ماننده تو عکس معمولیه؟
- استامینوفن زیاد
سلام منآقای دکتر پسرم ۳/۵ ساله ۱۸ کیلو وزن داره تب داشت هر ۴ ساعت ۱۰ سی سی استامینوفن میدادم بهش ی ۱۰ سی سی آماده گذاشته بودم رفته خودش برداشته ۲ ساعت بعد خورده یعنی بعد ۲ ساعت ۱۰ سی سی استامینوفن خورده چیکار کنم؟مشکلی پیش نیاد لطفا راهنمایی کنید ممنون
- بدغذایی نوزاد
سلام شبتون بخیر دخترم هفت ماه داره غذاشو تو دهنش نگه میداره چکار کنم
- چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم شش ماه و نیمش هست چند روزه چشم سمت راستش اشک جمع میشه.ولی نه قرمز هست نه متورم شده.بیقراری هم نمیکنه
- دل درد و بی قراری
سلام جناب دکتر نوزاد من نزدیک به چهل روزه هست وزن و قد همه چیز نورماله فقط ابتدا شیر خشک نان میدادیم به نظر میامد سیر نمیشه بعد دکتر اپتامیل داد بعد خودش عوض کرد کامفورت داده اما مسئله اینه که باوجود اینکه بعداز خوردن عاروق میزنه ولی تقریبا همش دل درد داره و بی قراره ومخصوصا توی روزها دایما گریه میکنه چی دستور میدهد سپاس
- اسهال نوزاد 3 ماهه
دخترم سه ماه و بیست و یک روزه یک هفته هست اسهاله دکتر اطفال هم بردم هنوز خوب نشده
- گرفتگی بینی بی قراری
الان دوروز بی قرار شیر نمیخوره بینی هم گرفته
- درمورد شکسته گی
- خلط
درود پسردو سال و نیم دارم دو دوز آبریزش بینی داره بهش سیتریزن دادم الان خلط داره قطره بینی هم استفاده میکنم چه شربتی بدم برای خلطش که نفس راحتربکشه ؟ وزنش ۱۳ کیلو ممنون
- دوره درمان آموکسی سیلین
سلام وقتتون بخیر دختر من سرفه داشت دکتر بهش آموکسی سیلین ۱۲۵ دادن یه هفته هست که دارم استفاده میکنم سرفه کمتر شده ولی هنوز قطع نشده شربت هم تموم شده نیاز هست دوباره شربت را بگیرم یا ن؟
- سرفه
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر من سه سالشه از دیروز شروع به سرفه کرده ، هیچ علایم دیگه ای نداره، آبریزش خیلی کم داره، فقط یهو شروع به سرفه کرده، بهش آب لیمو عسل میدم احساس میکنم بهتر میشه ولی کامل از بین نمیره، شربت پلارژین کیدز و پدی کاف دارم، از کدومش و چه مقدار بهش بدم بهتره، ممنونم
- شيرخشك
سلام آقاي دكتر .دخترم براش فرني آرد برنج درست كردم رقيق شده ولي دخترم نميخوره با زبونش برميگردونه شيرخودمم كه تو خواب ميخوره به جز شير خشك آبتاميل چي پيشنهاد ميكنيد چون اين شيرخشك رو امتحان كرديم نخورد
- حرف زدن
سلام آقای دکتر بچم ۱۳ماهه س گاهی چنتا کلمه میگه ولی موقع گشنگی و تشنگی و خواب فقط اشاره داره مثلا شیشه رو ببینه آب بخواد منتظره من حدس بزنم اگه این کارو نکنم گریه میکنه. ببخشید ک سوال بی مایه میپرسم ولی من ب این کار ادامه بدم یا نه بی توجه باشم؟ ممنون ک وقت میذارین
- سر
سلام پسر ۳ ماه و نیمم وقتی گریه میکنه یه دایره ر وی سرش گود میشه نبض داره
- اسهال
پسرم شش ماه میتوانم همیشه بهش شیر خشک بیومیل ال اف بدم
- پودر کیدی لاکت
سلام ببخشید. من بچم 5ماهش هست. الان دوهفته هست اسهال داره وسفیکسیم هم خورده اماهنوز اسهال داره ایا پودر یا قطره کیدی لاکت خوبه بش بدم اگر عفونت یا ویروس باشه واین قطره بدم اشکال نداره وچقدر باید بهش بدهم؟ ممنون
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.

