Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید پسرم بی اشتها است ایا بهش سیپرو بدم 10 ماهه است
- مصرف نوافن در شیردهی
- گرمای بدن و عرق کردن
با سلام دختر من 6 سالشه همیشه گرمشه حتی زمستون ها هم اگه تو خونه باشه لباس نازک میپوشه خونه ماهم هر کی میاد میگه چقدر خونتون سرد هستش اگه بچه هم همراه داشته باشند اونا هم حس سردی تو خونه ما میکنند تو ماشین هم لباسلشو که زیاد گرم نیست در میاره وگرنا عرق میکنه وقت خوابم هر چی بندازی روش از روش میکشه میگه گرمه میگه چرا من همیشه گرممه میخواستم بپرسم علت چیه لازمه به دکتر مراجعه بشه من چن ماه پیشم آزمایش کلی ازش برداشتم مشکلی نداشت ممنون میشم راهنمایی کنید
- مقدار ويتامين
سلام خسته نباشيد يك ميل روي قطره چكون ٢٥ قطره ميشود؟يعني قره مولتي ويتامين كه گفتن روزي ٢٥ قطره همان يك ميل كافيست؟
- سلام ،برای کودک ۱ساله شربت سفکسیم ۱۰۰چه میزان بایدداده شود؟
بچه ۱۴ ماهه چندسی سی سفکسیم بخوره
- یبوست کودک ۱۱ ماهه
سلام دکتر. من یک دختر ده ماه و نیمه دارم که از ۷ ماهگی شکمش مدام یبوست میشه. دکتر خودش خانم صادقی مقدم هستن ایشون شربت لاکتولوز رو براش نوشتن و فرمودن تا یکسالگی بهش بدم شربتی که خانم دکتر ندشتن ایرانی بود ولی اون تموم شد و یکی دیگه خودم از داروخونه خریدم اسمش همونه ولی شکل و قیافش فرق میکنه خارجیه و داخل جعبه نقرهای رنگی هست هیچی فارسی روش ننوشته. مشکلی نداره همینو بهش بدم؟
- برفک دهان
سلام دخترم دهانش ولبش سفیدک زده نیستاتین گفتین مصرف کنم براش صداش گرفته ممکنه از برفک دهانش باشه و چه دارویی مصرف کنم برا گرفتگی صداش
- نوزاد پنج ماهم بعضی اوقات وقتی میخوادبخوابه پاهاشو بهم میماله علتش چیه؟
- رفلکس کودک 6ساله
پسرم رفلکس داره مرتب بالا میاره اما امروز دل درد داشت دور نافش درد می کرد یه مقدار هم تب داره زردآب میاره بالا.
- خصوصی
سلام خسته نباشید...ببخشید ما پسری 14ماهه داریم ..شربت امگا سه گرفتیم براش ...میخواستم طریقه مصرفش رو بگین..ممنون میشم..
- فرني
بإسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده ٤ماه كامل و ١٣روزه وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ فرني رو ميتونم شروع كنم رقيق بشه اندازه ٣٠ سي سي بريزم تو شيشه شير بخوره؟البته چند روزه شروع كردم يك قاشق هر روز خورده ارد برنج يك قاشق.يك فنجان آب.و يك پيمانه شيرخشك إي آر ميريزم
- تغییرصدا
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم۱۲سالشه هفته پیش گلودرد داشت آموکسی کلاو خورد خوب شد الان صداش تغییر کرده حس سرماخوردگی داره بنظرتون کپسول بخوره؟
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- مکمل اهن مناسب برای کودک ۳ساله
باسلام کودک ۳ساله دارم با توجه به ازمایش cbc پزشک واسش قرص فرفولیک یک روز میان تجویز کردن Rbc:4/7 Hg:12/2 Ir:22 ایا این قرصو مصرف کنه یا مکلم دیگه ای؟ ممنون از شما
- شب بیداری
س باسلام وخسته نباشید نوزاد ۷ماهه من شب ها نمیخوابد کل نیمه شب رابیداراست ویکسره بهانه میگیر.ساعت ۵یا۶صبح که میخوابد تا ۲بعدازظهر.چگونه ساعت خوابش راتغییربدهم؟؟؟
- کارکردن شکم نوزاد
سلام دکتر خسته نباشید دختر 4 ماه ای دارم دوماه اول زیاد شکمش کار نمیکرد الان یه مدته روزی چهار بار دفع داره که بارای اخر ابکی میشه وزنش دوماهگی 5300 بود الان چهار ماهگی 6600 هستش توی دوماه چیزی زیاد نکرده چیکار کنم نگرانم
- آمپول سرما خوردگی برای کودک یک ساله
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- دو چرک خشک کن همزمان
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم مریضه دکتر بهش آموکسی کلاو۳۱۲و اموکسی سیلین۲۵۰ رو باهم داده مبخواستم ببینم مشکلی نداره دوتاشو باهم بدم؟
- آسیب دیدگی سر
با سلام دخترم سه ماهشه افتاده زمین سمت چپ سرش ورم کرده وبه صورت آبکی است راهنماییم کنید با تشکر

