Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف شربت فارمنتین ۶۴۳
سلام اقای دکتر دخترم سرفه های شدید داره با غلط زیاد دکتر گفت احتمالا سینوس هاش هم عفونت داره دخترم ۸ سالشه با وزن ۳۶ کیلو دکتر بهش شربت فارمنتین ۶۴۳ داده هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی با توحه به وزن دخترم به نظر شما ۵ سی سی کم نیست؟ من فکر می کنم ۱۰ سی سی با توجه به وزنش معقول تر هست
- بچه ام اسهاله بهش سفکسیم میدم خوبه یا نه
ایا شربت سفکسیم خوبه برا اسهال بچه یک ساله
- حساسیت
باسلام خدمت شما وسپاس بابت جوابگویی به سوالات اینجانب،میخواستم ازحضورتون سوال کنم که آیا امکان داره که بچه 14ماهه 2روز پس از پایان دوره 10روزه استفاده از فارمینتین643 کهیر بزنه؟ممنون
- سرما خوردگی
دختر یک سال و سه ماه من سرما خورده تب شدید داره براش نصف شیاف زدم آیا میتونم شربت استامینفون هم بدم
- گرفتگی
سلام پسرم ۵ سالش هست با وزن ۱۸ کیلو ، صداش گرفته انگار خلط داره قطره بینی استفاده میکنم تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم آقای دکتر، ممنون
- دوز مصرف آ زیترومایسین
سلام وقتتون بخیر ی کودک ۲ساله با وزن ۱۲ونیم کیلو دارم دکتر واسش شربت آزیترومایسین تجویز کرد ولی داروخانه نحوه مصرف نگفت لطفا راهنمای کنید
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- لکنت زبان کودکان طبیعی است ؟
سلام
وقت بخیر
دختر من ۱ سال و ۱۱ ماهشه
حدود یک هفته هستش که در ادای کلماتش لکنت پیدا کرده
بعضی روزها این مورد خیلی کم هست و بعضی وقتها زیاد میشه
این موضوع مارو خیلی نگران کرده
باید چی کار کنیم ؟
طبیعی هستش ؟ چجوری رفع میشه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید ، - موردابله مرغان
سلام خسته نباشی ببخشیدبچه من ابله م غان گرفته کلاس دوم هست میشه راهنمایم بشم
- خونریزی دهان بچه در خواب چه علتی داره
دخترم دوسالشه کمی تب کرده دوروزه صبحا که بیدار میشه دور دهنش خون خشک شده علت چیه؟
- اسهال
سلام دخترم ۲سال ونیمه اس امروز اسهال و تب داشت ک فکر کنم از دندون دراورونه چیکار باید بکنم اسهالش درمان شه
- لک های صورتی
سلام پسرم 13 ماهش، پنج روز از شروع بیماریش میگذره تبش قطع شده اسهال هم بود خوب شده، اموکسی کلاو هم هنوز بهش میدم دکتر گفت تا 7 روز بدم، امروز دیدم بدنش بیرون ریخته چیه اینا؟ واکسن یک سالگیش هم نزدم هنوز سرخک نباشه ؟
- اصلا غذای کمکی نمیخورد
ببخشید آقای دکتر هر کاری میکنم کودکم اصلا لب به غذای کمکی نمیزند شیرم خیلی کم میخوره میشه شیرخشک شماره 1 که چربتره بخوره آزمایش همه چیشو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداره
- زیاد دادن کوآموکسی کلاو در دو دوز بدون هیچ علائمی
آقای دکتر من اشتباهی دو بار شربت کوآموکسی کلاو دو و نیم سی سی و پنج سی سی دادم عوارضی ندیدم نگرانم ولی حال پسرم خوبه الان ۱۶ ماهه تمامه
- دونه های قرمز روی دست
سلام
دخترم دوهفته پیش واکسن ۱۸ماهگی زده الان بعد از دو هفته روی دستاش دونه های قرمز زده خیلی میترسم البته دیروز هم یه کوچولو سوسیس کالباس خورده
ممنونم
- زهرا حضرتی پور تب و اسهال
سلام و عرض ادب و خسته نباشید فراوان آقای دکتر دخترم ۵ سالشه دخترم از دیشب اسهال آبکی میکنه و تب داره تقریبا ۱۵ کیلو وزنشه چه دارویی براش خوبه جایی هستم شرایط دکتر بردن برام سخته چه دارویی وچقد بهش بدم چن ساعت ب چن ساعت ی دنیا ازتون ممنونم لطفا زود پاسخ بدین با تشکر
- دارو
سلام کودک من شش ساله است دکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده وزنشم ۲۰ کیلو هست چند سی سی باید شربت بدم ممنون
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشهوزنش۷کیلوسرفههایچرکیدارهولیتبندارهشربتآموکسیسیلین۲۵۰چندسیسیبهشبدن واینکهالانکهسرماخوردهاستبرایواکسن۴ماهگیشببرمشمشکلینداره
- دفع زیاد نوزاد
سلام پسرم من نزدیک سه ساله خیلی دفع داره البته میوه زیاد میخوره خوراکش خوبه وزش ۱۳کیلوست
- ابریزش بینی
سلام من بچم زیز کولر خوابیده ابریزش بینی گرفته یکم هر دفعه سرفه میکنه چیکار کنم

