Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سينه پهلو
سلام آقاي دکتر گرامي و مهربان امسال تمامي آدم ها آنفلانزا شديد و يا سرماخوردگي گرفتن من هم گرفتم که با رعايت بهداشت مواظب کودک يک ساله ي شيرخوار خودم بودم اما خودم هم سينه پهلو شدم دارم آنتي بيوتيک مصرف ميکنم و دخترم هم سرما شديد خورده که خيلي زياد خلط گلو و ترشح بيني داره بهش آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 200 ميدم طبق گفته ي دکتر داروهاش رو ميدم براش نگرانم آيا با دادن آنتي بيتوتيک خوب ميشه عفونتش؟؟؟ترشحات بينيش خيلي خشک تر شده بهتر شده و سرفه هاش هم کم تر شده خداروشکر تازه 2روزه ميدم آيا اگر تا يک هفته آموسي بدهم بهش خوب خوب ميشود؟؟؟
- قورت دادن هسته سنجد
سلام دختر من ۳ساله است ۴تا هسته سنجد قورت داده مشکلی پیش نمیاد
- مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه
یک ماه هست که مدفوع نوزاد سه ماه من آبکی و سبز تیره هست. یک یا دوبار در روز دفع دارد. از شیر خودم و شیر نان به صورت همزمان استفاده می کند. خواب خوبی دارد. اما در زمان بیداری بیقراری می کند
- بی تابی نوزاد
سلام آقای دکتر . نوزادم امروز خیلی بی تابی و گریه میکنه کجا ببرمش ؟
- شیر خشک
پسر من شیر خشک اپتامیل پپتی سئنو میخوره حساسیت داره ولی درست نمیخوره میتونم شیر بیومیل سوی بهش بدم
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- واکسن آنبولانزا
سلام. درسته که نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره نباید واکسن آنفولانزا بزنه؟
- مسمومیت نوزاد
سلا م شربت زینک سولفات زیاد به نوزاد ۶ ماه ام دادم میداد بیرون با ز من دوبا ره بهش دادم
- مدفوع
سلام مدفوع پسر ۴۶روزم زرد و شله ایا طبیعی؟؟
- چشم
دخترم ٣ماه اش هست. چشماش ازكنارش چرك زرد رقيق مياد بيرون. صبح هم كاملا بسته شد. و انتهاي نفس كشيدنش يكدفعه خس خس بلند ميكنه.
- شیر
سلام نوزاد ۳ ماهم وقتی بیداره بازیگوشی میکنه شیر نمیخوره تو خواب بهش میدم ایا کم اشتها
- زخم پشت گوش
سلام اقای دکتر پسرم۵ماه داره بعد پشت گوشش زخمه خیلی وقتم هست پماد ا چشمی میتونم بزنم؟فقط زخم هست
- دانه های پوستی
با سلام ..بچه ده ماهه حساسیت غذایی داره و بعضی مواقع آلت تناسلی و صورتش جوش میزنه ...چند روزه پشت یکی از دستاش پر از جوش و دانه شده دلیلش چی میتونه باشه آیا برا همون حساسیت هست ..برا درمانش چکار کنیم ؟؟؟
- مدفوع
سلام اقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه همیسه روزی یکبار صبح ها مدفوع داشته الان چند روزی هست همین که غذا میدم بلافاصله مدفوع میکنه اسهال نیست غذای و وعده های هنیشگی هست چیزی تعییر ندادم چیکار کنم
- قطره آهن
سلام آقاي دكتر دختر من يكسالو نيم داره تو ١٢ ماهگي آزمايش دادم خيلي كم كمخوني داره طوري كه دكترش گفت اگه ١٥ قطره آهن ميدي از اين ب بعد ٣٠ قطرش كن حالا يوالم اينه كه با قطره چكون چند ميل بايد داد؟قطرش ليپوزفر هست
- مای ببیبی تاریخ گذشته
من از مای بیبی که سه سال از تاریخ تولید گذشته برا دخترم استفاده کردم دخترم دهر سه چهار ساعت یک بار مدفوع میکنه دخترم پنج ماهه است میخواستم ببینم از مای بیبی یا اشکالی نداره
- تغذیه
سلام خواستم ببینم الان نوزادان چهارماهه ۶روزدارمیتونم شربت زینگ بدم بهش ممنون
- بزرگ شدن لگن
سلام آقاي دکتر من دخترم 10ماهش تموم شده و 8کيلو 100 وزنشه من از 7ماهگي که داخل 7کيلو رفت برايش ماي بيبي 7کيلو گرم ميبندم همه ميگن چرا بزرگ ميذاري لگن بچه بزرگ ميشه اذيتش ميکنه آيا اين گفته درست است؟؟خيلي نگرانم
- سیر نشدن نوراد
سلام نوزاد سه ماه و نیمی دارم که احساس میکنم باشی خودم سیر نمیشه بعد از ۴۰ دقیقه شیردهی بازم حالات گرسنگی رو داره در روز خواب عمیق نداره و پوشک خیس هم در روز ۳الی۴ تاست، میتونم بهش شیرخشک کمکی بدم، چقدر باید بدم و کدوم شیرخشک بهتره؟
- یبوست
سلام دختر9ماهه ای دارم یبوست شدید داره مدفوع سفتی داره هرروزتقریبا اجابت مزاج داره ولی چون سفته خیلی گریه میکنه دفع کردنی یه بارهم دکتربردم شربت لاکتولوز داده باقطره بی بی کردادم تغییری حس نکردم من سه شنبه میخوام برم مسافرت ممنون میشم راهنمایی کنین برای شل شدن مدفوعش چی بگیرم؟

