Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست و کولیک در ۴۰ روزگی
سلام من پسرم یک ماهگیش تموم شد یبوست گرفت هفته ای دوبار شکمش کار میکنه فقط .الان دوماهشه.کولیک هم داره.چیکار کنم؟
- باد کردن سینه ها
سلام
ببخشید دو هفته بچم بدنیا آمده و سینه هاش هم باد کرده. بعضیها میگن قدیم رسم بود پستوناشونو فشاربدن تایه آب ازش بیاد. میخواستم بدونم آیا چنین چیزی هست؟
- لکه سیاه روی لثه یکسالگی
سلام وخسته نباشید،روی لثه دخترم که یک سالشه،مدتی هست دوتا نقطه سیاه رنگ دیده میشه ،دقیقا زیر دوتا دندونای فک پایینش،تواین شرایط کرونا جرات نمیکنم برم مطب دکتر،آیا خطرناکه؟لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی
سلام دخترم۳ ماهشه دکتر براش زیترومکس و شربت سرفه تجویز کرده . ولی الان روز دوم داروهاشه ک میدم معدش ورم میکنه جیغ میزنه. تقریبا یک ساعتی ب این حالت هست بعد خوب میشه. اینا طبیعیه یا حساسیت دارویی داره؟
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم ۳ روزه شه الت تناسلیش نوکش گرده بنظرتون مشکلی داره؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا زودتر جواب بدید
- وزن گیری نوزاد
با سلام نوزاد پسر یک ماهه من هنگام تولد ۳۴۴۰ وزن داشت و حالا بعد از گذشت یک ماه به وزن ۴۱۰۰ رسیده آیا وزن گیری مناسب و کافی بوده با اینکه باید وزن میگرفت؟
- سلام بچه دو ماه دیروز ازمایش دادممیگ انزیم کبدش زیاده لطفا کمککنید چیکار کنم
لطفا بگید چیکار کنم آیا این آنزیم خطرناک هس یانه
- دانه های قرمز
سلام وقت بخیر. پسر هشت ماه و نیمه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیر مادر میخوره. دیشب از ساعت ۳ شب شروع به گریه های مداوم کرد. بهش ۱۰ قطره پدی لاکت دادیم و با ماشین دور زدیم بعد از نیم ساعت آروم تر شد و خوابید. اما تو خواب بی قراری می کنه. روزش آب انگور خورده بود. فکر می کنم به اون آلرژی شده. امروز رو شکمش و پشت کمر و زیر گردنش دونه های ریز زیرپوستی قرمز زده . یعنی آلرژی شده؟ بجز پدی لاکت چیزی هست بتونم بهش بدم؟ یا لازم نیست؟
- سلام شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده به بچه ام ۴ ماه هست باید سی سی بش بدم وچند روز باید بدم
پسرم سه ماهشه شش کیلو و خورده ایی وزن شربت سفیکسیم چقد بهش بدم
- تقویت سیستم ایمنی کودک
سلام آقای دکتر برا تقویت سیستم ایمنی کودک یک ساله چه دارویی شما پیشنهاد میدید
- زورزدن نوزاد
سلام . آقای دکتر نوزادم 25 روزشه در طول روز کش و قوس میاد گریه دائم البته اصلا نمیکنه . شکمش هم کار میکنه ولی هروقت میخواد دستشویی کنه زور میزنه و میپیچه و خودشو قرمز میکنه میخواستم بپرسم طبیعیه یا خیر؟
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- واکسن زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم۷ماه داره باید واکسن ۶ماهیگشوبزنم بعدبی قراری داره نمیدونم دل درد داره یا ب خاطر دندونه میخواستم بپرسم فقط سرماخوردگی مانع زدن واکسن میش ؟
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- مقدار کره
سلام آقای دکتر به نوزاد نه ماهه در طول روز چقدر میشه کره داد؟
- ريفلاكس
با سلام، دختري دارم به سن دو ماه و ٢٥ روز با وزن ٥/٦٠٠ و قد ٦٤ شير خودم رو ميخوره و به اصرار پزشك بعضي از روزها يك يا دو وعده ٦٠ ميلي آپتاميل پپتي چون به ساده حساسيت داره، از يك ماهگي بچه رفلاكس داره و صبح و شب رانيتيدين ميدم، بهتر شده اما پپتي رو هنوزم بالا مياره، ميخواستم بدونم آيا وزنش كمه؟ بايد چيكار كنم؟
- فتق کودک
سلام اقای دکتر. پسرم ۲۰ روزه ست نافشیکمبیرونه، دمترگفت فتق خفیف داره، لازمه کاری انجام بدم، مثلا نافش روببندم؟ کلا چیکارکنم که خوبشه؟
- جوش زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۸ماه سمت باسنش ک مدفوع میکنه جوش زده زینک اکسایدهم زدم اما خوب نشد نمیدونم دونه یاجوش چی بزنم خوب بشه؟ممنون ازشما
- کم خوابی نوزاد
سلام و وقت بخیر دخترم شش ماهه است و از حدود یک ماهگی بسیار بسیار کم میخوابه. در طول روز دو تا سه بار میخوابه ولی در حد نیم.ساعت. گفتن بخاطر شیرمه که خوب سیر نمیکنه. الان دو هفتهاست که بهش غذا میدم ولی هیچ تغییری نکرده
- رفلاکس نوزاد
رفلاکس نوزاد تا چند وقت ادامه دداره؟ دخترم سه ماهش شیر به صورت ژله ای یا یلغمی بالا میاره البته دستشو تا حلقش میکنه دهنش مشکلی هستش؟

