Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست و زور زدن نوزاد
آقای دکتر من قبلا آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما گفتین ببلاک ای ار بدین الان کدوم شیر خشک و بدم ؟در ضمن از وقتی پدیلاکت دادم بچه اینجوری شده .البته ببلاک ای ار وقتی میدم دیگه بالا نمیاره اصلا ولی خیلی زور میزنه ولی آپتامیلو میدادم بالا می آورد.بعدش شما گفتین از 4 ماهگی میتونم غذای کمکی بدم یکم بیشتر راهنماییم کنید ممنون میشم .
- دلدرد
سلام دختر سه ماهه دارم .قطره پدی لاکت عفونت .روده رو هم برطرف میکنه.؟ایا پودر کیدی لاکت براش ضررداره .نصف بسته پودر بدم چطور؟خیلی فوریه ممنون میشم.
- آزمایش
سلام آقای دکتر دخترم هشتم مهر میره تو یازده ماه تا حالا آزمایش خاصی انجام نداده چه آزمایشی لازمه؟ما به خاطر کرونا زیاد دکتر نمیریم
- دارو برای سرما خوردگی نوزاد۶ماهه
دخترم شش ماهشه بهش آزیترومایسین۱۰۰ومیدم خوبه یانه؟
- قطره استامینوفن پاراکید۲
سلام آقای دکتر
بابت تاریخ انقضای قطره استامینوفن پاراکید گفتید اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود تا یک ماه قابل مصرف است. جای خشک و خنک یعنی یخچال؟ یا در دمای اتاق؟
- سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفنم دادم اثر نکرد میتونم شیفاف دیکنوفالاک بزنم براش؟
سلام خسته نباشین من نوزاد ۶ ماهه امروز واکسن زده خیلی درد داره استامینوفن دادم ولی اثر نکرده میتونم شیفا بزنم براش دیکنو فلاک ؟
- مدفوع خونی نوزاد
سلام اقای دکتر دیروز در پوشک پسرم کمی خون اندازه یک مو دیدم این نشان دهندهی چیست
- غذای کمکی
- گرفتن باد گلو نوزاد
سلام سوال ديگه اينكه دخترم كه ٥ ماهو ١٦ روزشه آيا لازمه بادگلوش رو بگيرم يا همون آروغ آخه تو خواب شير ميخورهفقط
- ادرار نوزاد
سلام .دوروز است ک در ادرار دختر دوماهه ام لکه های صورتی و نارنجی میبینم علت الان چیست
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزادی دارم وقت تولد وزن او 2کیلو 600بود الان بیست نه روز است و وزن 3کیلو330 است میخواستم ببینم میتونم بهش شیر خشک همراه با شیر خودم بدم تا وزن بگیر
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام ،آقای دکتر،پسرم رودر ده روزگی بنا به توصیه مرکز بهداشت بردم برا آزمایش تیرویید 4.75=t4=107.66-t3=1.95_tsh زردی هم یازده ونودوچهار،الان پانزده روزشه،آیا نیاز یه آزمایش مجدد تیروئید دارد؟ممنون
- هسته لیمو
اقای دکترپسر ده ماهه ام هسته لیموشیرین خورد نگرانم خطرناک نیست یااینکه قاروق نمیشه
- یبوست کودک 18روزه
دو دختر دوقلو دارم که دچار یبوست شدن که دو سه روز به خودش میپیچه وفشار زیادی به خودشان وارد میکنن تا حدی چهره اش کبود میشه خانمم بعضی اوقات جوشنده گل بهشان میده رفتیم دکتر برایشان شربت Duphalac تجویز کرده هر 12ساعت 1 سی سی وزن هر دو 1900 گرم میباشد آیا بهشان بدم یا نه چکار کنم
- رفلاکس
سلام اقای دکتر روزتون بخیر نوزاد من ۲۶ روزشه رفلاکس پنهان داره شیرخشک نان میخوره میتونم شیرخشکشو عوض کنم شیرخشک انتی رفلاکس بدم بهش؟
- رفلاکس
سلام وخسته نباشیدمیشه لطف کنیدعلایم رفلاکس پنهان بگیدچیه وراه درمانش چجوریه ممنون
- شکم درد نوزاد۱۵روزه
با سلام وخسته نباشید،پسرمن۱۵روزه دیشب تا حالا شکمش کار نکرده خیلی هم بخودش فشار میاره،دلپیچ هم داره،گربه میکنه و نمیخوابه،توصیه تون چیه آقای دکتر
- زور زدن نوزاد در خواب
سلام وقت بخیر .دخترم ۵۵روزش هست گاهی اوقات در خواب زور میزنه و صورتش رو میماله .میخواستم بپرسم علتش چیه؟ روزی ۶الی۷بار شکمش کارمیکنه .بیشتر ساعت۶صبح الی۹صبح در خواب زور میزنه
- مطب شنبه باز هست؟
مطب شنبه باز هست؟
- سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورد الان چکار کنم
سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورده الان چکار کنم

