Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلرژی و واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر. پسرم مریض شماست. دو روزه یک سالش شده. آلرژی به پروتئین گاوی و تخم مرغ دار. نوزاد که بود بهش شیر خودمو میدادم من اگه تخم مرغ میخوردم خیلی بی قراری و گریه میکرد و تو ندبوعش رگه های خون دیده میشد. بعد که به تشخیص شما رژیم گرفتم خوب بود خداروشکر. الانم چند وقته شیر خشک آپتامیل پپتی ۲ میخوره. دیگه بهش تخم مرغ یا لبنیات هم ندادم که ببینم واکنشش چجوریه. الان واکسن یکسالگیشو بزنم؟ با وجود آلرژی خطر نداره؟ و اینکه اگه واکسن یکسالگی رو یه هفته دیرتر بزنه مشکل نداره؟
- با سلام نوزادی از مشکل جنسی رنج میبرد
با سلام و خسته نباشید دکتر عزیز نوزادی ۶ ماهه در دوستان من وجود دارد که موقع تولد پسر بود ولی کم کم دارد دختر می شود کودک در عراق زندگی می کند و باتوجه به شرایط عراق دکتر خوبی در آنجا پیدا نمی شود و دکتر هایی که رفتند گفتند مشکلی ندارد و عادی ست و هیچ آزمایشی ازش نگرفته اند ، می خواهند به تهران بیایند و در جست و جوی دکتر می گردند باید چه کاری انجام دهم عکس هایش هم موجود هست
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترمن پسرم ۴ماهه هست باید۲۷واکسن میزده چون سرماخورده مشکلی نداره دیربشه
- سلام نوزادیک ماه و نیمه دارم از بیست روزگی شیروان دادم رنگ مدفوعش سبز تیره یاشایدم سیاه بادانه های زردرنگ هست شیرخوب میخورد وزن گیری خوبی هم داردشیرش عوض کردم گیگوزمیدم هنوز مدفوعش تیره هست آیا مشکلی دارد
- ميزان خواب
سلام آقاي دكتر بچه ٤ ماهه در روز چند ساعت بايد بخوابه؟
- آيا ميتونم از آلمان با شما صحبت كنم
دكتر هاى آلمان متاسفانه فقط ميگن كودك سالم هست و جيغ زدن او لازم وقت است،شايد باور نكنيد من دچار مسئله روحى شدم و قادر به نگهدارى او نيستم،شير فراوان دارم ولى ميدوشم،خواهش ميكنم كمكى از نظر دارويى براى آرامش بچه و يا چاى بچه و هر چيزى كه ميدانيد براى نجات من بفرمائيد،انشاءالله مادرم به ايران آمد حتما جبران خواهد كرد،ممنونم
- جوش قرمز پوست نوزاد
- غلظت شیرخشک
با سلام .کودک 3 ماهه ای دارم که برای وزنگیری مناسب دکتر در کنار شیر خودم برای او شیرخشک هم تجویز کرده که روزی چند بار به او میدهم میخواستم بدونم اگه شیرخشک آماده شده را کمی غلیظتر درست کنم اشکالی نداره؟ مثلا در 60 سی سی آب 3 پیمانه شیرخشک بریزم
- گريه نوزاد ٦ ماهه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترمن موقعي كه خوابه و نصف خوابشو كرده يهو گريه ميكنه تا اينكه بغلش كنم آروم شه هر از گاهي اينجوريه دليلش چيه طبيعيه؟دخترم تو ني ني لاي لاي ميخوابه
- قطره
سلام، دخترم دو روز ديگه بايد واكسن دوماهگيشو بزنه شما براش قطره استامينفون نوشتين از روز قبل يعني از فردا بخوره كه پس فردا واكسن بزنه يادم رفت بايد چند قطره و هر چند ساعت يكبار بخوره؟ مقدار و قطره و زمان بنديش رو ميگين؟
- تب بچه
سلام اقای دکتر پسر من ۱۸ ماهشه با وزن ۱۳ کیلو دیشب یهویی تب کرد و از صبح تب داشت که بردیم دکتر و گفتن امیکرون ..یه امپولی زدن ۱/۴که نمیدونم چی بود و یه شربت دیفین هیدرامین و شیاف استا ۱۲۵ ..الان پسرم از بعد ازظهری اسهال داره و چون تبش پایین نیومد از شربت پروفن استفاده می کنم .نظر شما چیه ببخشید تو اسهالشم انگاری رگه ی خون بود
- ناف
سلام ببخشید سوال قبلی در مورد ناف را پرسیدم خواهشمندم بفرمائید این سفیدی نشانه چیست در مورد فتق ناف نوزادم چه کنم شرمنده بابت مزاحمت دوباره
- میزان قطره پاراکید برای نوزادن
سلام وقت بخیر میزان قطره پاراکید برای نوزاد چقدر باید باشه ؟ باید دوبرابر وزن استفاده شه وعوارضش چی هست؟
- تبریک
سلام اقای دکتر. سال جدید رو خدمتون تبریک میگم براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم،و بسیار سپاسگذارم بابت جوابهایی که به سوالاتم دادین تا به حال. خدا طول عمر همراه با عزت بهتون بده.
- مدفوع سبز و اسهال
باسلام بچه ۵ ماه دارم ۲ روز اسهال بود حالا هم مدفوعش سبز شده و همچنان اسهال،چکار کنم؟
- آزمایشات سندرم ها
سلام
از نظر سندرم ترنر بررسی شده است چون آمنیوسنتز انجام شده بود و سونوگرافی هم دختر بودن را ثابت کرده است آیا سندرم دیگری هم هست که باعث تابه تا شدن شود - کش و قوس های نوزاد
دخترم الان 15روزه هستش تو خواب و بیداری همیشه کش و قوسهای فراوانی داره تمومی هم نداره و بعضی مواقع تو همین حین گریه هم میکنه فقط اگه خوابش عمیق باشه اونم فقط،5دقیقه کش . قوس نمیده خودشو ، لطفا عاجزانه و التماسا ازتون درخواست دارم جناب دکتر لطفا کمکم کنید ،
- شامپو
سلام. وقت بخیر. در دوران شیردهی مسشه از شامپوی coal tar برای درمان درماتیت سبوره استفاده کرد؟ استفاده از اون توسط مادر برای نوزاد مشکلی ندارد؟
- عدم وزن گیری
باسلام نوزادم ده ماهشه ۶۵۰۰کیلویه وزن تولدشم ۲۶۰۰بوده تغذیه شم خوبه چندبارم به متخصص تطفال مراجعه کردم گفتن موردی نداره وبراش شربت کیدی کر نوشتن ولی هیچ تاثیری ازلحاظ وزن گیری نداره الانم هم شیر منو میخوره هم روزی دوبار نودسی سی شیرخشک میخوره وروزی دوبارم حریره رقیق شده توشیشه میخوره لطفا راهنمایی کنید باتوجه به اینکه خیلی وزنش کمه
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر پسر ده ماهه ای دارم که از بدو تولد شبها خوب نمی خوابید و الان هم همونطوره با اینکه از سیر بودنش مطمئن هستم ولی هر نیم ساعت یکبار بیدار میشه و فقط هم باید شیر بخوره تا دوباره بخوابه،اگه بهش شیر ندم خواب از سرش میپره و بلند میشه و تا چند ساعت بیداره لطف میفرمایین راهنمایی کنین ممنون

