Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار قطره آهن و ویتامین
با سلام و خسته نباشید آقا دکتر دخترم دو سالش کامل شده می خواستم بدونم بعد دو سال قطره آهن و ویتامین بهش بدم.،و به چه مقدار باید باشه. با تشکر از شما
- سرمااااااا
سلام دکترخداقوت...ببخشید دختر ۲سال و ۸ماهم از صبح تب میکنه سرفه و کمی گرفتگی بینی داره...انگار گلوش درد میکنه خر خر داره ..استامینفن و پلارژین و آزیترو میدم خوبه؟آزیترو خونه داشتم یاباید اموکسی بدم؟ آزیترو امروز ۳سیسی دادم که از فردا ۱ونیم سیسی بدم
- غذا
سلام خسته نباشین به کودک نه ماهه هر چند ساعت یه بار باید غذا داد لطفا جواب دهید؟؟ من هر دو ساعت یه بار بهش غذا میدم
- حساسیت به گلوتن
پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و آپتامیل پپتی جونیور میخوره، از کجا متوجه بشوم که به گلوتن حساسیت داره یا نه، آیا آزمایشی برای مشخص کردنش هست
- ننشستن موقع غذا
کودک ۲۵ماهه ام سر سفره نمی شینه مگر اینکه سرگرمی داشته باشه مثل گوشی و اب بازی کردن توی لگن .... برا دسشویی خیلی بازیگوشی می کنه و حرف شنوی نداره اینا علامت بیش فعالی؟
- استرس وپوشک درمدرسه
سلام.پسری ۱۲ساله وکلاس ششم دارم که درسش خیلی خوبه ولی درشرایط هیجان واسترس وسرماباتکررادرارشلوارش روخیس می کنه که گاهاشب ادراری هم داره واین امرسبب خجالتی بودنش تاحدزیادی شده. شبی درمیهمانی که آنجابایدمی ماندیم بدون توجه پسرم رادرخواب پوشک کردم.صبح که بیدارشدوخواستم پوشکش راکه کاملاخیس شده بودابازکنم ازدیدن پوشک درپایش حسابی تعجب کرد.چندروزبعدباتلاش واسرارزیادپسرم راراضی کردم تاپوشکش کنم تاباپوشک به مدرسه وورزش بره.دربرگشت ازمدرسه چون فراموش کرده بودپوشک شده واکنش خاصی نشان ندادودربرسی که داشتم پوشکش خیس بودولی چون قسمتی ازپوشک خشک بودآن راتاشب بازنکردم.حالاحدودچاهرماه است که پسرم رابرای میهمانی،بازی،مدرسه بخصوص ورزش وخریدهایی که باهم بیرون می رویم حتماپوشک می کنم واین مسئله تاثیرزیادی دربالارفتن اعتمادبه نفس فرزندم گذاشته. به نظرشما من این روش راتاکی بایدادامه بدم.خواهش می کنم باجواب خوداینجانی رامشاوره وراهنمایی کنید.باتشکرازلطف وعنایت شما.
- ادامه سوال پیشین
آقای دکتر فرمودین در صورت کهیر شربت هیدروکسی زین هر روز بخورد خاستم بپرسم تا کی باید شربت بهش بدم با توجه به اینکه دو ساله داره مصرف میکنهاین کهیر کی خوب میشه من نمیدونم دقیقا به چی حساست داره . آقای دکتر نگرانم تو رو خدا کی خوب میشه
- پاسخ بهچای با قرص آهن
سلام پسر 8 سال من کنترل مدفوع نداره و شب ادارای مدفوع ابتدا داخل لباس زیر میرزه بعد متوجه میشه چه آزمایشی باید انجام بدم
- شربت سفیکسیم 100
سلام ا.دکتر دخترم ۲ سال اش هست چند روزی صبح گاهی سرفه می کند دکتر گایافیزن با نوتادین نوشته فرقی نکرده ایا از این شربت استفاده کنیم اثر بخش هست با تشکر
- واکسن آنفلوانزا.
سلام بچه پنج سال و نیم دارم سرما خورده امروز ششمین روزشه بنطرتون واکسن انفولاتزا بزنم یا دیگه تاثیری نداره؟ سال گذشته زده امسال یک دوز کافیه؟
- مولتی ویتامین
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۲۲ماهشه شربت سانستول زینک رو دو سی سی روزانه و مولتی ویتامین پدیابست رو روزی یک و نیم سی سی میخوره اشکالی داره؟
- سرما خوردگی
دخترم 4سال 9ماه داره گلوش خلط داره بینیش گرفته گاهی وقتا میگه سرم درد میکنه، هروقت که سرما میخوره فقط با شربت سفکسیم 100 خوب میشه الانم میتونم بهش بدم
- مدفوع چرب
با سلام ممنون از پاسخگویی. برای. مدفوع چرب کودک3ساله.هیچ یک از سوالاتی ک پرسیدید رو نداره.فقط اینکه من بهش ویتامینه 'میم ارنج'خارجییشو' میدم مشکلی نداره?و در اخر میشه لطف کنید بگید چ داروهایی میتونم بهش بدم برای جلو گیری از پیشرفتش بیماریش?
- طب شدید
سلام خسته نباشید پسرم 4 سالش تب شدید داره ی شیاف استفاده کردم بهتر شد اما بردمش حمام ک تبش بیاد پایین برعکس عمل کرد بدتر شد اگر دوباره شیاف استقاده کنم ضرر دار ؟؟
- علت شیری شدن ادرار
پسرم ۵ سالشه بعضی وقتا اول ادرارش شیریه ازمایش ادرار یبار بردم عفونت نداشته
- آیا در تجویز ۶ ساعت یک با ر زمانی که کودک خواب هست هم این ۶ ساعت رعایت میشود ؟
یافقط در بیداری محاسبه میشود
- دور سر
سلام اقای دکتر پسرم دور سرش بزرگه دکتر زنجان براش د۳ میداد برای چی بود اون اندازه دور سر چیکار میکرد
- مقدار مصرف شربت ستادین برای کودک ۲ساله چقدرهست؟
- تیروییدکودک
سلام اقای دکتر تیرویدد ایا کمبود ویتامین دی باعث کم کاری تیرویید کودک میشود و با درمان ویتامین دی ایا کم کاری تیرویید در مان میشود؟؟
- درد شدید هنگام مدفوع
کودک دوساله دارم موقع مدفوع درد شدیدی داره ک خیلی گریه میکنه یبوست هم نداره

