Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلام آقای دکتر میشه موز رنده کرد با سرلاک برنج مخلوط کرد و به نوزاد هفت ماه و نیمه داد؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من نوزاد یک ماه دارم که شبا خیلی بی قراره همش در حال شیرخوردنه ولی سیر نمیشه براش شیر خشک آپتامیل ۱ گرفتم که به عنوان کمکی روزی دو سه بار بهش بدم. فقط پسر من پوست خیلی حساسی داره و تا من یه کم گرمی یا ادویه بخورم بدنش دون میپاشه و اینکه دل درد هم داره آیا شیر خشک آپتامیل nutricia براش مناسبه؟
- آکنه
علت آکنه در آلت تناسلی کودکان چیست پسرم من از بچگی داشت حتی دکتر هم بردمش هنوز هم داره 11ساله شه مننونم
- بي اشتهايي كودكح
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه كلا غذا نميخوره هيچيي تحت هيچ شرايطي غذا نميخوره همه راهها رو امتحان كردم دهنش رو محكم ميبنده فرموديد آزمايش بده آزمايش هم داد بردم دكتر گفت آزمايشش سالمه ولي همچنان همينطوره دو ماه هم هست كه وزنش ثابته نيم كيلو هم جديدا كمتر شده چيكار كنم از دست اين بچه
- زور زدن نوزاد 8ماهه
دخترم 8ماهشه و دوسه روزه موقع ادرار زور می زنه آیا عفونت داره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه ابریزش بینی داره چی بدم بهش؟شربت پدی کرد خوبه؟چقدبدم؟
- لرزش پای نوزاد
باعرض معضرت بیشتر شدن لرزش هاخطرناک نیست خیلی ناراحتم لطفا راهنمایی کنید
- کودکم الان یه هفتس اسهال شده بخاطر انتی بیوتیک مصرفی هست چکارکنم ؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر قطره اهن تاچندسالگی باید ادامه داد؟
- شربت پودری زیتروکم همون ازیترومایسین
پسرم۶سالشه و۱۶کیلوه چقدر،درروزبایداین شربتوبدم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترپسرم 4ماهشه خیلی سرفه خشک میکنه ازیترودردکترش نوشت بهش دادم فرقی نکرده دکترشم نیست که پیشش ببرمش ممنون. میشم اگه راهنماییم کنید
- کودک ده ماهشه سرفه های خشک میزنه میتونم شربت زیمکسیر بهش بدم ابریرش بینی داره
- کشیدن پاها
سلام وقت بخیر. دختر من ۱/۵ سالشه موقع خواب پاهاش رو به شدت میکشه و سیخ نگه میداره از نوزادی اینکارو میکرد .چندین بار دکتر بردمش آزمایشاتش هم نرمال بود همه دکترا گفتن طبیعیه ولی احساس میکنم بچم داره آذیت میشه.
- سرلاک
سلام جناب دکتر میتوانم فرنی خانگی که با آب و آرد برنج و مقداری نبات تهیه میکنم را مقدار کمی سرلاک هم بهش اضافه کنم و بدم بچه بخوره؟؟
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک دونیم ساله با وزن ۱۵ کیلو چقد بدم واس گلو دردش میخوام بدم
- خواب آلودگی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من چهل روزشع غروبها به بعد خیلی خواب آلود میشه و فقط برای شیر بیدار میشه ک اونم موقع خوردن خوابش میبره. صبحا کاملا بیدار و هوشیارع از وقتی امپرازول برای رفلاکس بهش میدم اینجوری شده خطرناکه؟
- شربت لیکوآپ
سلام آقای دکتر عزیز پسر ۶ ساله دارم شربت لیکوآپ بدم خوبه یانه چند مدت بدم؟ و اینکه با ایمونیس در یک روز میتونم بدم هر هر کدام رو در یک دوره مجزا استفاده کنم؟
- سلام آقای دکتر .پسرم تقریبا سه ماهه هست چند روزه که سرفه میکنه وسینه اس صدا می کنه دو روزه سالبوتامول هم استفاده می کنم بهتر نشده چکار کنم
- اسهال دختر ۱۰ ساله
دخترم ۱۰ ساله هست میتونم بهش قرص یدویکیل بهش بدم
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن

